Paras viimeisin ostoksesi? Mistä olet erityisen iloinen tällä hetkellä?
Mulla on niinkin pieni asia kuin geelipäkiätyynyt. Siis tällaiset.https://www.google.com/search?q=pirkka+geelip%C3%A4ki%C3%A4tyyny&client… läpinäkyvät nystyräiset itseliimautuvat geelilärpykät jotka laitetaan korkokenkiin päkiän kohdalle tekemään avokkailla kävelystä mukavampaa ja estämään jalan liukumisen kengän kärkeä kohti. Yli parikyt vuotta oon taistellu lonksuvien kenkien kanssa, ja vasta nyt siihenkin löytyi näin edullinen ja helppo apu. Olen kyllä tyytyväinen tähän ostokseen. Enää ei kengät lonksu ja kantapäät pysyy paikallaan.
Kommentit (58)
Siis paras vai viimeisin? Kumpaa nyt haetaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis paras vai viimeisin? Kumpaa nyt haetaan?
Sellainen viimeisin ostos, josta olet tullut erityisen iloiseksi ja hyvälle mielelle. Ap
Mä olen hirveän tyytyväinen siihen, että ostin ne punalaputetut soppaherneet paikallisen marketin poistomyynnistä. Nyt niitä ei meinaa löytyä mistään, ja jos löytyykin, niin ne on herneiksi tyyriitä luomuherneitä. Edes keltaisia soppaherneitä ei löydy.
Eteisen matot. 10 vuotta katselin vanhoja mattoja.
Mehulinko. Mutta meni harmiksi rikki jo :((((
Hankin kristityn oppaan manaukseen. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Englanninkielinen. Ok, on niitä "normaalimpiakin" kirjoja hyllyssä.
Kävin Alkossa ja hain pullon punkkua. Olen tyytyväinen, mutta vappupäivänä ehkä en enää olekaan..
Hotelliyö ja ravintolassa syöminen miehen kanssa. Ihan luksusta monen vuoden jälkeen.
Ostin perheelle ruokaa ja olen iloinen että rahat riitti. Tilillä vielä 50 euroa, joka toivottavasti riittää vielä loppukuun bensaan ja ruokaan.
Olen tyytyväisin siihen, että ei ole aikoihin tarvinnut ostaa muuta kuin tyyliin ruokaa.vähän säälittää shoppailulla itseään lohduttelevat.
Uusi muhkea päiväpeitto. Entinen oli 15v vanha. Muuttui koko makkarin ilme pehmeämmäksi.
Tällä viikolla olen joka päivä käynyt elokuvissa ja mun makuuni ne leffat olivat.
Kävin katsomassa:
- The Northman
- Suurenmoisen lahjakkuuden sietämätön taakka
- Äidit (ohjaus: Naomi Kawase) (Japani)
En kadu, että kävin katsomassa noi leffat :)
Tykkäsin!
Kreikan matka ensi kuussa ilahduttaa.
Ostin valkoiset tennarit jotka jalssa näyttää 10v nuoremmalta