Paras viimeisin ostoksesi? Mistä olet erityisen iloinen tällä hetkellä?
Mulla on niinkin pieni asia kuin geelipäkiätyynyt. Siis tällaiset.https://www.google.com/search?q=pirkka+geelip%C3%A4ki%C3%A4tyyny&client… läpinäkyvät nystyräiset itseliimautuvat geelilärpykät jotka laitetaan korkokenkiin päkiän kohdalle tekemään avokkailla kävelystä mukavampaa ja estämään jalan liukumisen kengän kärkeä kohti. Yli parikyt vuotta oon taistellu lonksuvien kenkien kanssa, ja vasta nyt siihenkin löytyi näin edullinen ja helppo apu. Olen kyllä tyytyväinen tähän ostokseen. Enää ei kengät lonksu ja kantapäät pysyy paikallaan.
Kommentit (58)
Ihana vanha arvomaljakko.
Joka päivä ihastelen miten kaunis se on.
Tein ison, noin sadan euron tilauksen verkkokauppaan ja tilailin sitä sun tätä. Tilauksesta on iloa pitkäksi aikaa, ja tällä hetkellä eniten iloa tuottavat
-kaksi tuhannen palan palapeliä
-vetoketju, jonka vaihdoin vanhaan lempitakkiini ja nyt voin taas käyttää sitä
-kauniit patalaput
-öljymaalaustarvikkeet
-erilailaiset kalligrafiakynät.
:)
Orvokkilaatikon, nyt parvekkeella kukkii keltaiset kukat:).
Kukkalaatikko parvekkeelle. On valinnan vaikeutta, mitä siihen istuttaa. Todennäköisesti yrttejä.
Ulkomaan asunto, luoja että olen onnellinen! Nyt on paikka minne lähteä!
Ostin todella hyvän sitruunanpuristiminen.
Viimeisin ostos olivat verhot, eivät ole vielä tulleet joten en tiedä, miltä näyttävät ikkunassa. Puoliso on parhaillaan postissa hakemassa kirjapakettia (3 kirjaa), jonka tilasin viime viikolla. Toinen kirjalähetys on vielä matkalla, se on lahja hänelle, ja lahjan antaminen tuottaa hyvää mieltä. Viikonloppuna löysin itselleni uudet lenkkarit hyvällä alennuksella, normaalihinta 89 euroa, maksoin niistä vain 30 euroa. Vaikuttavat hyviltä.
Matkalippu Suomeen kesällä. Asun Australiassa joten ei kovin usein tule siellä käytyä.
Mikroraastin. Aina sitä käyttäessäni lähes hihkun ja nautin kuinka ihana se on kun raastan sitruunankuorta tai parmesaania. Voi ihminen tulla pienestä iloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikroraastin. Aina sitä käyttäessäni lähes hihkun ja nautin kuinka ihana se on kun raastan sitruunankuorta tai parmesaania. Voi ihminen tulla pienestä iloiseksi.
OStitko Microplanen? Mulla on tuo ja on todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hankin kristityn oppaan manaukseen. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Englanninkielinen. Ok, on niitä "normaalimpiakin" kirjoja hyllyssä.
Mikä kirjan nimi on?
Kyllä se on ollut jo parin vuosikymmenen ajan kanjabis. Varmaan tuhat ensimmäistä sijaa ainakin menee parhaissa ostoksissa kanjabikselle.
Braun partakone. Edullinen mutta hyvä.
Nissan Primera. Huippuhyvä, naurettavan halpa ja luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankin kristityn oppaan manaukseen. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Englanninkielinen. Ok, on niitä "normaalimpiakin" kirjoja hyllyssä.
Mikä kirjan nimi on?
Kannattaa, olla varovainen. Tiedän tapauksia, missä kun on alettu leikkimään pahojen voimien kanssa onkin loppuelämä mennyt hullujen huoneella.
Uudet kiikarit. Pesee vanhat ihan 6-0.
Nyt sitten odotellaan, että kevät käynnistyisi kunnolla, että olisi lintuja kiikaroitavaksi saakka. Vähän hiljaista on ollu.. :D
Alkuviikolla löysin uudenveroiset mustat lenkkarit kirppikseltä ja oli todella edulliset, tulee käyttöön itselle tai teinille.
Myös uudenveroinen takki löytyi lapselle.
2, 5 litran uunivuoka. Kauan harkittu ostos.
Ostin pojanpojalle, kohta 2 v, potkupyörän, sinisen, sisarelleen ostin aikaisemmin pinkin.
Auton ostin viime kesänä, siitä on hurjasti iloa, kuskailen pojan lapsia ja itseni niitä hoitelemaan. Tänäänkin vein pojantyttäreni aamulla klo 8 virikehoitoon, hän käy siellä 3 pvää viikossa, iltapäivällä vien kotiin.
Olen mummu ja eläkeläinen.
Mites se nyt sillee? 😯