Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras viimeisin ostoksesi? Mistä olet erityisen iloinen tällä hetkellä?

Vierailija
27.04.2022 |

Mulla on niinkin pieni asia kuin geelipäkiätyynyt. Siis tällaiset.https://www.google.com/search?q=pirkka+geelip%C3%A4ki%C3%A4tyyny&client… läpinäkyvät nystyräiset itseliimautuvat geelilärpykät jotka laitetaan korkokenkiin päkiän kohdalle tekemään avokkailla kävelystä mukavampaa ja estämään jalan liukumisen kengän kärkeä kohti. Yli parikyt vuotta oon taistellu lonksuvien kenkien kanssa, ja vasta nyt siihenkin löytyi näin edullinen ja helppo apu. Olen kyllä tyytyväinen tähän ostokseen. Enää ei kengät lonksu ja kantapäät pysyy paikallaan.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni eka kasvoseerumi, tyyris mutta hyvä. Kaunis lompakko, kuin pikkulaukku. Edellinen kesti yli 10 v. Sima-ainekset ja muut vappujuomat ja herkut. Kuopuksen autokoulu, helpottaa kulkemisia täältä syrjästä. Elokuvat ja muu kulttuuririento!

Vierailija
42/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet koripallotossut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden peiton ostin. Aivan ihana on. Jo aamusta alan odottamaan, että pääsis jo nukkumaan

Vierailija
44/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin enemmän ostamattomuudesta ja turhan tavaran karsimisesta.
Meidän koti on helppo siivota, kodikas ja aina perussiisti.
En pystyisi elämään keskellä tavarapaljoutta ja siitä aiheutuvaa epäsiisteyttä.

Vierailija
45/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
46/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kauniita kukkia viime sunnuntaina kaupasta ja ne ovat vieläkin hyviä, ilahduttaneet nyt monta päivää ja maksoivat vain vitosen.

Vierailija
47/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi viikkoa sitten pääsiäiseksi 10 kpl kimpun reilun kaupan ruusuja, jotka maksoivat 5,60 euroa. Tuossa ovat edelleen maljakossa, väri hieman haalistunut, mutta kaikki kauniisti auenneet. Uutta vettä lisään joka päivä 2-3 cm.

Vierailija
48/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihanaakin ihanammalle lapsenlapselleni hyvät rattaat sun muut lisukkeet, kun tyttäreni tulee vauvan kanssa ensi viikolla mukkilaan. Isot vaunut jättävät kotiinsa, jotta vaunut eivät vahingoitu lentomatkalla ja muutenkin kevyemmät rattaat ovat sopivat näin keväällä.

Vierailija
49/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierätyskeskus puoli pitkä takki.Sateen ja tuulen pitämä.Mahtuu villa pusero alle!

Vierailija
50/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konserttilipuista sellaisen yhtyeen konserttiin jonka sekä mies että minä olemme halunneet vuosia nähdä livenä. Toivottavasti toteutuu syksyllä.

Vierailija
51/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin valkoiset tennarit jotka jalssa näyttää 10v nuoremmalta

Farmariasu löytyi kaapista jo ennestään?

Vierailija
52/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankin kristityn oppaan manaukseen. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Englanninkielinen. Ok, on niitä "normaalimpiakin" kirjoja hyllyssä.

Mikä kirjan nimi on?

Kannattaa, olla varovainen. Tiedän tapauksia, missä kun on alettu leikkimään pahojen voimien kanssa onkin loppuelämä mennyt hullujen huoneella.

Tiedät oikein useampia tapauksia? Kylläpäs olet sitten paljon hulluihin törmännyt...

Vierailija
53/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihka ensimmäisen auton itselleni! Pienehkö täyssähkö ja elämä on helpottunut kyllä niin moninkertaisesti, kun on vapaa kulkemaan milloin itselle sopii eikä aina julkisten aikataulujen mukaan.

Joskus käyn ihan vaan istumassa siellä autossa, kun olen niin iloinen sen omistamisesta.
N46

Vierailija
54/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta tilasin 2 hupparia on kivan rennot päällä vaikka ei ollut kalliitkaan

Vierailija
55/58 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet kiikarit. Pesee vanhat ihan 6-0.
Nyt sitten odotellaan, että kevät käynnistyisi kunnolla, että olisi lintuja kiikaroitavaksi saakka. Vähän hiljaista on ollu.. :D

Avaa silmät, kyllä lintuja on vaikka kuinka. On sorsaa, silkkiuikkua,koskeloa,tavia joutsenta,hanhea, Peippoa,västäräkkiä ja muita näkyvissä ilman kiikareitakin

Vierailija
56/58 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet kiikarit. Pesee vanhat ihan 6-0.
Nyt sitten odotellaan, että kevät käynnistyisi kunnolla, että olisi lintuja kiikaroitavaksi saakka. Vähän hiljaista on ollu.. :D

Avaa silmät, kyllä lintuja on vaikka kuinka. On sorsaa, silkkiuikkua,koskeloa,tavia joutsenta,hanhea, Peippoa,västäräkkiä ja muita näkyvissä ilman kiikareitakin

On niitä alueellisia erojakin lintuhavainnoissa.

Eri

Vierailija
57/58 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten ostin Spider-Man: No Way Home -blu rayn. Mä olin käynyt tuon katsomassa viimevuonna elokuvateatterissa niin itse tykästyin tuohon elokuvaan tosi paljon.

Viime viikolla löysin kympillä sen uuden James Bond elokuvan ja innostuin kovasti, sillä se oli ainut dvd sitä elokuvaa. En ole vielä nähnyt sitä James Bondia.

Ruokaostoksien yhteydessä nämä elokuvat ostin.

Vierailija
58/58 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden peiton ostin. Aivan ihana on. Jo aamusta alan odottamaan, että pääsis jo nukkumaan

Mikä peitto?