Paras viimeisin ostoksesi? Mistä olet erityisen iloinen tällä hetkellä?
Mulla on niinkin pieni asia kuin geelipäkiätyynyt. Siis tällaiset.https://www.google.com/search?q=pirkka+geelip%C3%A4ki%C3%A4tyyny&client… läpinäkyvät nystyräiset itseliimautuvat geelilärpykät jotka laitetaan korkokenkiin päkiän kohdalle tekemään avokkailla kävelystä mukavampaa ja estämään jalan liukumisen kengän kärkeä kohti. Yli parikyt vuotta oon taistellu lonksuvien kenkien kanssa, ja vasta nyt siihenkin löytyi näin edullinen ja helppo apu. Olen kyllä tyytyväinen tähän ostokseen. Enää ei kengät lonksu ja kantapäät pysyy paikallaan.
Kommentit (58)
Uuden peiton ostin. Aivan ihana on. Jo aamusta alan odottamaan, että pääsis jo nukkumaan
Nautin enemmän ostamattomuudesta ja turhan tavaran karsimisesta.
Meidän koti on helppo siivota, kodikas ja aina perussiisti.
En pystyisi elämään keskellä tavarapaljoutta ja siitä aiheutuvaa epäsiisteyttä.
Ostin kauniita kukkia viime sunnuntaina kaupasta ja ne ovat vieläkin hyviä, ilahduttaneet nyt monta päivää ja maksoivat vain vitosen.
Ostin kaksi viikkoa sitten pääsiäiseksi 10 kpl kimpun reilun kaupan ruusuja, jotka maksoivat 5,60 euroa. Tuossa ovat edelleen maljakossa, väri hieman haalistunut, mutta kaikki kauniisti auenneet. Uutta vettä lisään joka päivä 2-3 cm.
Ostin ihanaakin ihanammalle lapsenlapselleni hyvät rattaat sun muut lisukkeet, kun tyttäreni tulee vauvan kanssa ensi viikolla mukkilaan. Isot vaunut jättävät kotiinsa, jotta vaunut eivät vahingoitu lentomatkalla ja muutenkin kevyemmät rattaat ovat sopivat näin keväällä.
Kierätyskeskus puoli pitkä takki.Sateen ja tuulen pitämä.Mahtuu villa pusero alle!
Konserttilipuista sellaisen yhtyeen konserttiin jonka sekä mies että minä olemme halunneet vuosia nähdä livenä. Toivottavasti toteutuu syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin valkoiset tennarit jotka jalssa näyttää 10v nuoremmalta
Farmariasu löytyi kaapista jo ennestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankin kristityn oppaan manaukseen. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Englanninkielinen. Ok, on niitä "normaalimpiakin" kirjoja hyllyssä.
Mikä kirjan nimi on?
Kannattaa, olla varovainen. Tiedän tapauksia, missä kun on alettu leikkimään pahojen voimien kanssa onkin loppuelämä mennyt hullujen huoneella.
Tiedät oikein useampia tapauksia? Kylläpäs olet sitten paljon hulluihin törmännyt...
Ostin ihka ensimmäisen auton itselleni! Pienehkö täyssähkö ja elämä on helpottunut kyllä niin moninkertaisesti, kun on vapaa kulkemaan milloin itselle sopii eikä aina julkisten aikataulujen mukaan.
Joskus käyn ihan vaan istumassa siellä autossa, kun olen niin iloinen sen omistamisesta.
N46
Zalandolta tilasin 2 hupparia on kivan rennot päällä vaikka ei ollut kalliitkaan
Vierailija kirjoitti:
Uudet kiikarit. Pesee vanhat ihan 6-0.
Nyt sitten odotellaan, että kevät käynnistyisi kunnolla, että olisi lintuja kiikaroitavaksi saakka. Vähän hiljaista on ollu.. :D
Avaa silmät, kyllä lintuja on vaikka kuinka. On sorsaa, silkkiuikkua,koskeloa,tavia joutsenta,hanhea, Peippoa,västäräkkiä ja muita näkyvissä ilman kiikareitakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kiikarit. Pesee vanhat ihan 6-0.
Nyt sitten odotellaan, että kevät käynnistyisi kunnolla, että olisi lintuja kiikaroitavaksi saakka. Vähän hiljaista on ollu.. :DAvaa silmät, kyllä lintuja on vaikka kuinka. On sorsaa, silkkiuikkua,koskeloa,tavia joutsenta,hanhea, Peippoa,västäräkkiä ja muita näkyvissä ilman kiikareitakin
On niitä alueellisia erojakin lintuhavainnoissa.
Eri
Pari viikkoa sitten ostin Spider-Man: No Way Home -blu rayn. Mä olin käynyt tuon katsomassa viimevuonna elokuvateatterissa niin itse tykästyin tuohon elokuvaan tosi paljon.
Viime viikolla löysin kympillä sen uuden James Bond elokuvan ja innostuin kovasti, sillä se oli ainut dvd sitä elokuvaa. En ole vielä nähnyt sitä James Bondia.
Ruokaostoksien yhteydessä nämä elokuvat ostin.
Vierailija kirjoitti:
Uuden peiton ostin. Aivan ihana on. Jo aamusta alan odottamaan, että pääsis jo nukkumaan
Mikä peitto?
Elämäni eka kasvoseerumi, tyyris mutta hyvä. Kaunis lompakko, kuin pikkulaukku. Edellinen kesti yli 10 v. Sima-ainekset ja muut vappujuomat ja herkut. Kuopuksen autokoulu, helpottaa kulkemisia täältä syrjästä. Elokuvat ja muu kulttuuririento!