Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä alkaa rullaa ihan hyvää suuntaa.

Vierailija
27.04.2022 |

Töitä piisaa ja hyvin menee parempi mieli.. mutta silti jotenki kaipais jotain sutinaa. Kesä tulee ja mistähän sitä vois löytää naisen? Pitääkä olla oma-aloitteinen mennä juttelee.. käydä baareissa vai mitä? En jaksais joka vloppuna sitä samaa kännäilyä. Jotenki ei jaksais taas yksin koko kesää.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Se kaljamaha on se turn Off. Osta hieno Mersu. Hanki parempi työ. Maksa velkasi. Jatka toki jankkaamista mutta ei se niin haittaa, kun nuo perusasiat on kunnossa.

Miksi koska maha ei ole iso? Ei ole varaa mersuun.. en saa parempaa työtön.. maksan velkoja kyllä.

Vierailija
62/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naiset vaivaa?..

No mulla on migreeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ette anna mahdollisuutta ja lähtee treffeille.. ennen pääsin kyllä treffeille

Koeta nyt hyvä ihminen älytä, ettet sinä kinuamalla ja marisemisella saa täältä(kään) naista. Sinulla taitaa muutenkin olla...noh, ehkä jonkinlaisia älyllisiä esteitä ja tämä palsta on kuitenkin sellaisten suht. koht. normaalijärkisten palsta. 

Entäpä jos etsisit seuraa kaltaisistasi, eikös siellä Suomi 24:lla  jokin kehitysvammaisten palsta.

Sinun seurasi ei meitä kiinnosta, näin se vaan nyt on. Eihän meidän velvollisuutemme ole lähteä treffeille kanssasi. 

Anteeksi, että puhun sinulle nyt näin suoraan, kun kukaan mukaan ei raski sanoa sinulle tätä. En halua ilkeillä tai pahoittaa mieltäsi mutta rehellisyys ja suorapuheisuus taitaa olla nyt parasta, koska muuten jäät jankuttamaan ja ruinaamaan tänne koko kevääksi.

Mitä lavatansseihin tulee, niin koetapa itsekin ottaa vähän selvää missä niitä pidetään. Emmehän me voi koko ajan sinua kädestä pitäen neuvoa. Kohta tulisit kuitenkin kysymään jotain seuraavaa neuvoa.

Nyt ryhtiä, mies.

Vierailija
64/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o se on ihan tosi, sitä vettä pitää kuulema varovasti totutella juomaankin, lyö helposti vattan juoksevaksi, sitten se saippuan käyttö marsissa on kielletty kun huomattiin että tulee juustoa hanurista sen jälkeen kolmepäivää putkeen, siis pitää olla hyvässä rasvassa että kestää sen rääkin ja ei noille le noille edes yli 100kg huolita ja siksi muutamat joutuivat siellä syöttöletkuihin. No jos sitä juustoa vois edes syödä mutta ei kun sen raskasmetallipitoisuudet on niin korkeat.. Nyt ne tosin kehittelee jotain että sellaisia hallittuja juustopäiviä kehonpuhdistus mielessä, aina se on jotain kehittämässä tuo musk, sen piti koisata viimeksikin marsissa käydessä ja pyh kokoajan oli siellä jotain rassaamassa, sen eukko ja lapsetkin sanoi että on kohta viimeinen kerta kun marsissa lomaillaan

Vierailija
65/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ette anna mahdollisuutta ja lähtee treffeille.. ennen pääsin kyllä treffeille

Koeta nyt hyvä ihminen älytä, ettet sinä kinuamalla ja marisemisella saa täältä(kään) naista. Sinulla taitaa muutenkin olla...noh, ehkä jonkinlaisia älyllisiä esteitä ja tämä palsta on kuitenkin sellaisten suht. koht. normaalijärkisten palsta. 
Entäpä jos etsisit seuraa kaltaisistasi, eikös siellä Suomi 24:lla  jokin kehitysvammaisten palsta.
Sinun seurasi ei meitä kiinnosta, näin se vaan nyt on. Eihän meidän velvollisuutemme ole lähteä treffeille kanssasi. 
Anteeksi, että puhun sinulle nyt näin suoraan, kun kukaan mukaan ei raski sanoa sinulle tätä. En halua ilkeillä tai pahoittaa mieltäsi mutta rehellisyys ja suorapuheisuus taitaa olla nyt parasta, koska muuten jäät jankuttamaan ja ruinaamaan tänne koko kevääksi.
 Mitä lavatansseihin tulee, niin koetapa itsekin ottaa vähän selvää missä niitä pidetään. Emmehän me voi koko ajan sinua kädestä pitäen neuvoa. Kohta tulisit kuitenkin kysymään jotain seuraavaa neuvoa.
Nyt ryhtiä, mies.

Nyt kuule pää kiinni niistä täysjärkisistä, niitä täällä ei ole yhtäkään, minä olen siitä yks esimerkki, ps lähe lennolle muski maskaaa jos jaskaa

Vierailija
66/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no voi olla joku, minä en

Vierailija
67/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Se kaljamaha on se turn Off. Osta hieno Mersu. Hanki parempi työ. Maksa velkasi. Jatka toki jankkaamista mutta ei se niin haittaa, kun nuo perusasiat on kunnossa.

Miksi koska maha ei ole iso? Ei ole varaa mersuun.. en saa parempaa työtön.. maksan velkoja kyllä.

pprrrrkele! Koeta nyt tajuta ettei se sinun seurustelusi ole siitä kiinni, ettei sulla ole Mersua. Vaan että...

voi hyvä jeesus sentään...Ok, sanon tämän suoraan: Vaikutat erittäin tyhmältä, yksinkertaiselta ja olet ärsyttävä mankuja. Eihän kukaan uskaltaisi edes käydä kahvilla sinun kanssasi kun takertuisit varmaan lahkeesta kiinni ja raahautusit mukana naisen kotiovelle asti.

Vierailija
68/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sairas.. mä en ole kehitysvammainen.. mun ei tarvi semmoista naista etsiä?
Nyt ryhtiä, mies.

Vierailija
69/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaa kaljamaha😁🙈
Velanmaksu kannattaa ottaa tosissaan, mutta kohtuudella lyhennellä, sillai että pärjää mutta että joskus sais pois maksettua.
Mulla on kaljatissit, ilman kaljanjuontia, niistä pitää kyllä eroon päästä
Elonmuskin kanssa lähdetään huomenna marsiin, lupasi että 25astetta varjossa ja että allassuodatin tulee viikon perästä ja sit päästään uimaan, vois siellä jo nytkin mutta ei uskalla kun trump oli kuulemma tonauttanut siellä pari torpedoa, tiiä mistä se siellä sitten putkahtaa polskiessa poskelle, marsissa kaikki vesi on kuulema ruskeaa sanoi musk

Joku on vielä enemmän sekaisin kuin Allu.

Jee, kiitos ihanan piristävistä sanoista😁
Musk lupasi että saan antaa yhden ilmaislipun lennolle lahjoitan sen sinulle, jieeee meillä tulee olemaan hyvät rupattelut lennolla, musk lupasi tehdä vohveleita, mutta oisko jotain evästoiveita?

Vierailija
70/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde henkisen kasvun polulle, jolloin löydät rakkauden sisältäsi ja yhteytesi elämän väkevään mysteerioon. Sen myötä elämä vain kuljettaa sinua kohtaamisiin juuri sinulle oikeiden ihmisten luokse. Lupaan ettet tunne enää yksinäisyyttä. Sinun ei tarvitse muuta kuin olla kuulolla ja noukkia juuri ne tilaisuudet, jotka eteesi avautuvat. Voit aloittaa vaikkapa kirjasta Tikapuut rakkauteen

Vierailija
71/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi en sitte löydä samanlaista naista mistään k un minä olen?

No minkälainen sinä sitten olet? 

Vierailija
72/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde henkisen kasvun polulle, jolloin löydät rakkauden sisältäsi ja yhteytesi elämän väkevään mysteerioon. Sen myötä elämä vain kuljettaa sinua kohtaamisiin juuri sinulle oikeiden ihmisten luokse. Lupaan ettet tunne enää yksinäisyyttä. Sinun ei tarvitse muuta kuin olla kuulolla ja noukkia juuri ne tilaisuudet, jotka eteesi avautuvat. Voit aloittaa vaikkapa kirjasta Tikapuut rakkauteen

Kiitos päivän parhaasta vitsistä, nauroin vedet silmissä tuossa mysteerion kohdalla😂😂😅

Vierailija
73/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh ei jaksa enään😅

Vierailija
74/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää naisia.. ottakaa komea maisteri.. 5000 € palkalla ja mersu kylkeen.

Vierailija
75/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma. Harmi vaan kun maailmaa hallitsee sekopäiset ja pimeät voimat. Käynnissä on projekti, jossa väestöä vähennetään 500 miljoonaan. Piikit, sodat ja nälänhätä on seuraavien vuosien teema. Siit voi jokainen valita omansa.

Vierailija
76/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luikihäiriö oppimisvaikeus.. afasian oireita.. ihan normaali en kehitysvammainen.. masentunut yksinäinen.. miksi en vaa löydä mistää samanlaista naista?

Vierailija
77/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää naisia.. ottakaa komea maisteri.. 5000 € palkalla ja mersu kylkeen.

Oon aika tyhmä nainen, kukaan maisteri mua huolisi ei ja putte ei ois noin sontakasa niin mulle kyllä kelpaisi ladakin.. Ja mersukin on oikeestaan aika ruma auto

Vierailija
78/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osaan jos haluan.. mutta pitäs vaa mennä tansseihin etsiin naista.

"Osaan jos haluan" eli et osaa. Sinnekin menisit vaan johonkin kulmaan tuijottamaan naisia pelottavasti.

Vierailija
79/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos putte ei ois, piti sannoo

Vierailija
80/129 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luikihäiriö oppimisvaikeus.. afasian oireita.. ihan normaali en kehitysvammainen.. masentunut yksinäinen.. miksi en vaa löydä mistää samanlaista naista?

Älä yritä. Olet kertonut, että sulla on 10 eri mt-diagnoosia. Siitä on normaalius kaukana.