Elämä alkaa rullaa ihan hyvää suuntaa.
Töitä piisaa ja hyvin menee parempi mieli.. mutta silti jotenki kaipais jotain sutinaa. Kesä tulee ja mistähän sitä vois löytää naisen? Pitääkä olla oma-aloitteinen mennä juttelee.. käydä baareissa vai mitä? En jaksais joka vloppuna sitä samaa kännäilyä. Jotenki ei jaksais taas yksin koko kesää.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
HELVETTI MÄ EN YMMÄRRÄ MIKSEN KELPAA.. EN TUU KOSKAA YMMÄRTÄÄ
KOOOSKA OLEET TYYHMÄÄÄ ETKKÄ OSAA LUKEAAAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HELVETTI MÄ EN YMMÄRRÄ MIKSEN KELPAA.. EN TUU KOSKAA YMMÄRTÄÄ
KOOOSKA OLEET TYYHMÄÄÄ ETKKÄ OSAA LUKEAAAA!
Elä nyt ragee, osaahan se selvästi lukea ei vaan ymmärrä ehkä lukemaansa. Kaikki yksinkertaiset missinmitoilla ja 18vuoden iällä olevat vaan on varattuja ja minä kuolemaa tekevä 45 en voi auttaa kun se ei halua mua, ei voi mitään kun jos ei ymmärrä että parhaat on jo viety ja pitäis tyytyä omanarvoiseen seuraan
Vierailija kirjoitti:
HAISTAKAA SITTE PASKA NIRSOT MAISTERINAISET HOIKAT 19 V KU EI KELPAA
Huh elä nyt ainakaan tollei alota siellä sinkkubileissä..
Vierailija kirjoitti:
HAISTAKAA SITTE PASKA NIRSOT MAISTERINAISET HOIKAT 19 V KU EI KELPAA
OOKEEEII, SEELVÄÄÄÄ!
Ja seuraavaksi ap kirjoittaa: Niin että miksi en kelpaa naiset? Niin miksi en? Miksi?
Miksi? Pitääkö olla maisteri ja mersu?
Miksi...jne jne.
Sanallinen ikiliikkuja on nyt keksitty.
Nyt rauhotut ja alat kehittää jotain jutun aiheita sinne sinkkujuttuun, tosin jos siellä on kaikki päissään niin unohda
Mietippä kuule kun astut johkin bileisiin ja huudat jo ovelta että: HAISTAKAA SITTE PASKA NIRSOT MAISTERINAISET HOIKAT 19 V KU EI KELPAA
Nii huhu
niin nirsoja ämmiä kauniita hoikkia 50 kg maisterinaisia.. meikattuja.. eivät kato eesp äälle.. eivät tuu juttelee.. mitä ihmettä.. miksei vois koskea minua ja tulla juttelemaan
Komean uori maisterimies kelpaa..400000 e palkka ja mersu
Taidat todellakin yrittää omaan tasoosi liian tasokkaita "naisia", nipinnapin teini iän ylittäneitä ehkä juuri ja juuri 18v ja niiden pitäisi muka olla jo jotain maistereita, ja 50kg ja kauniitakin vielä... Huh mene jo trolli nukkumaan niin silloin minä trollikin häivyn kattomaan tubin movie recappeja ja syömään ja haisemaan. Mitä sullakaan mahtaa olla ikää että jotain 18vuotiaista haaveilet, tuskin 18vee kuitenkaan kun sitä velkaakin oot jo saanut kerrytettyä ilmeisen paljonkin..
Miks nää Allun aloitukset on aina näin hauskoja 😂 siitä tehdään joku sketsihahmo, vauvapalsta on aika suosittu paikka kuitenkin
Jaaha, se ois taas Allulla tämän illan raivarit tulilla. Saas nähdä koska alkaa raiskaamisella uhkailut....
Joo, Allun ketjut on aina ihan taattua viihdettä. Tunnistaa jo ketjun otsikosta, että jaaha, taas mennään. Se ehkä yhden, korkeintaan kaksi viestiä jaksaa kirjoittaa ja vaikuttaa suht tervepäiseltä, mutta sitten alkaa taas jankkaus ja lopulta raivoominen. Sitä on sit kiva vähän sopivasti härnätä lisää.
On kyllä raskas tyyppi. Suuttuu lopulta kun ei nyt täältä löytynyt ketään hieman yksinkertaista kaunista naista.
"Pitääkö olla maisteri? Pitääkö olla mersu? Niin miksi naiset en kelpaa? Miksi?
Miksi pitää olla mersu? Miksi pitää olla maisteri? Niin miksi naiset en kelpaa, niin naiset pitääkö olla maisteri? ".
Aika monta kertaa noissa hänen hourailuissaan esiintyivät sanat: Miksi, naiset, maisteri, mersu, kelpaa.
Sitten hän toisaalta yllätti lukijansa, kun käytti kirosanoja.
Pitääpä kertoa ylläpidolle, että sulkee koko ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Miks nää Allun aloitukset on aina näin hauskoja 😂 siitä tehdään joku sketsihahmo, vauvapalsta on aika suosittu paikka kuitenkin
Ai tääkö on ihan joku vakiohahmo täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tääkö on ihan joku vakiohahmo täällä?
Joo määki vasta uusi "palstarolli" niin menin allun lankaan lankaan
Ootteko kattonu you tubesta: putin elevator
Vierailija kirjoitti:
niin nirsoja ämmiä kauniita hoikkia 50 kg maisterinaisia.. meikattuja.. eivät kato eesp äälle.. eivät tuu juttelee.. mitä ihmettä.. miksei vois koskea minua ja tulla juttelemaan
No varmaan jokainen nainen kammoaa Michael Penttilää ja sä Allu, sä olet creepiydessä Penttilä ^100.
Elä naurata kuitenkaan et mene, sit susta tulee kuin mä, voidaan sit jokusen vuoden päästä molemmat kirjotella täällä ja haista pahalle.. Ei siis millään pahalla... Tosin mää saatan sillon puskee jo koiran putkea näillä elintavoilla, kun sää tähän vaiheeseen pääset