Elämä alkaa rullaa ihan hyvää suuntaa.
Töitä piisaa ja hyvin menee parempi mieli.. mutta silti jotenki kaipais jotain sutinaa. Kesä tulee ja mistähän sitä vois löytää naisen? Pitääkä olla oma-aloitteinen mennä juttelee.. käydä baareissa vai mitä? En jaksais joka vloppuna sitä samaa kännäilyä. Jotenki ei jaksais taas yksin koko kesää.
Kommentit (129)
ENkä tiedä miksi en enää naisille kelpaa.. vaikka osa asioista menny tosi hyvään suuntaa ja alkaa rullaa asiat.. ennen en käyny töissä ja elin veloilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä Vantaata paremmassa paikassa voi asua. Pk seudulla on yli miljoona asukasta. Siitä vain allu valitset ihanan naisen.
Joo mutta mä en kelpaa kellekkään? Täälä on korkees asemas olevia naisia.. tienaavat mua melkein puolet enempi ja he on hoitanu asiat hyvin.. mä oon tehny paljon pahaa ja se kostautunut nyt.
MIksi en sitte löydä samanlaista naista mistään k un minä olen?
Vierailija kirjoitti:
No on mulla mt ongelmia ja ei oo kavereita.. mutta pärjään kyllä palkallani ja lyhennän lainaani.. mutta jotenki potkii tää elämä.. kun kaipais sitä naista.
Jos mt-ongelmat on isoja, voi ne pelästyttää kumppaniehdokkaat etäämmälle. Sanoisin, että koita hoitaa ne hyvään jamaan. Muista kuitenkin, että ihan normaaliinkin elämään kuuluu esim masennuksen ja ahdistuksen tunteita joskus, ei niistä tarvi kokonaan päästä eroon, mutta sit ei oo hyvä jos hallitsee elämää. Oisko joku harrastus tai vaikka nettiryhmä, missä pääsisit tutustuun ihmisiin? Älä laita paineita tyttöystävän löytämiselle, yhtä hyvin ihan vain kaveri tai pari vois mhös tuoda elämään lisää hyvää. Tutustua voit myös uusiin kavereihin omaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Oisko naisilla antaa vinkkejä? Mitä vois tehdä?
Olis.
TUKI TURPASI. Ihan totta Allu, ole nyt jo vihdoin ja viimein hiljaa!
Terv. naiset, me kaikki pullukat ja tikkujalkaiset. Me korkeasti koulutetut pissikset jotka ajelemme 50 000 Mersuillamme. Me napapaidoissa kulkevat nirsoilijat. Ihan kaikki naiset.
Muttakun et ymmärrä.. ihmiset ei halua ees jutella mulle.. ei ole kavereita.. työni teen hyvin töissä ja jotkut juttelee.. mutta ei ole harrastuksia ja missään ei tutustu naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Oisko naisilla antaa vinkkejä? Mitä vois tehdä?
Ensin paskoitte oman kuvalautanne, tulitte paskomaan av:n ja nyt odotatte neuvoja. Ei tule.
Mitään naisia kun Yyterinjunan pikavuorolla tavataan!
M35
Minäpä sanon mitä teet, mene lavatansseihin, siellä on kivoja naisia paljon kuin merenmutaa.
Nättejä kaiken ikäisiä tyttöjä naisia, odottamassa tanssittajaa.
Siellä ainakin pääset ainakin juttelemaan naisten kanssa.
Kun olet tanssinut siellä illan, menet hyvällä mielellä kotiin nukkumaan.
Ja ainahan voi kivalta naiselta kysäistä, tuletko tänne ensi lauantainakin ja tavattaisiinko silloin myös?
Kyllä niitä romansseja alkaa edelleen tanssilavoilta, aivan niinkuin ennen vanhaan.
M48
Olen miettiny lavatansseja.. missä niitä järjestetään?
Baareissa on vaa pinnallisia vaativia laihoja napapaita teinejä
Eihän niille kelpaa 37 v mies joka on suht köyhä veloissa.. iso kaljamaha.
no naiset miksei teille kelpaa.. kaljuuntunut kaljamaha.. ei sen pitäs olla este?
No joo lopetan tän koko ruikutuksen saman jauhamisen.. ei tässä ole mitää hiton järkeä.. kohta vois tehdä ruokaa ja yöksi töihin.
Pakko se on vaa elää yksin.. ei sitä väkisin parisuhdetta ja naista saa.. no täytyy sitte miettiä niitä lavatansseja ja jotain harrastusta kun ei ole kavereita ja tunnen olevani ulkopuolinen ja yksin vaikka töitä nyt teen.
Näköjään en vaa kiinnosta naisia ja mun pitäs laihduttaa vielä 10 kg pois.
Nyt en jaksa tänne kirjottaa.. aina jauhan yksin ja seinille.. alkaa riittää tällänen typerä touhu.
Kokeile se lavatanssi, voi olla hauskaakin. Kysy joskus töissä, lähtiskö kukaan vaikka lounaalle yhdessä? Meette porukalla, sieltä voi löytää kavereita, siis työkavereistakin. Tyttöystävänkin saaminen helpottuu, kun yleensäkin saat harjoitusta sosiaalisiin suhteisiin ensi ja ihmisiin tutustumiseen ihan noin muuten vaan. Kärsivällisyyttä varmaan tarvitaan.
Ei sitä Vantaata paremmassa paikassa voi asua. Pk seudulla on yli miljoona asukasta. Siitä vain allu valitset ihanan naisen.