Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini suuttuu, jos en mene käymään

Vierailija
27.04.2022 |

Ihmettelen vaan, miten se suuttuminen ja ikävä käytös edesauttaa sitä, että menisin jatkossakaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Appivanhempani.
Muuttivat kuuden tunnin päähän. Jatkuva marina kun ei käydä.
Sitten kun käydään, meitä käytännössä kyykytetään koko se vierailu: Viimeksi maristiin, kun oltiin "liian hyvässä makuuhuoneessa" - eli aina pitäisi yöpyä patjalla olohuoneen lattialla.
Minulle ei ole ikinä, siis ikinä, siellä mitään syötävää. Olen kasvissyöjä, mutta appi ei anna laittaa koskaan mitään sellaista ruokaa, jota voisin syödä. Sitten kun ollan siellä, hän tarjoilee minulle mielenosoituksellisesti niitä ruokia joita en voi syödä ja jauhaa tunnin Afrikan nälkää näkevistä.
Sitten meille tungetaan kaikki appivanhempien hoitamattomat asiat, jotka meidän pitäisi setviä. Samalla tungetaan setvittäviksi myös kälyjen sotkut, joita riittää ja riittää.
Loppuaika naputetaan ja nalkutetaan aivan kaikesta.
Lähdön hetkellä alkaa anopin loputon narina, että "kun ette koskaan käy".
Miksiköhän ei käydä useammin?

Ja tämän pariskunnan käytös ei tullut ilmi seurusteluaikana.
Vain hullu tai epätoivoinen vanhapiika nai miehen tuommoisesta perheestä, hulluhan se mieskin on.

En minä noiden appivanhempien kanssa naimisissa ole. Eikä ne olleet töissä ollessaan tuollaisia.

Vierailija
22/30 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko luvannut käydä ja sitten perut? Käyt liian harvoin?
Lapset olette äitien mussukoita loppuun saakka, koskaan ei voi nähdä liian paljoa. <3

Epäasiallista syyllistämistä.
Ja miksi sille "mussukalle" pitää sitten valittaa ja marista? Miksei ole iloinen ja ystävällinen kun siellä käy?

sano ettet jaksa kuullennella narinaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko luvannut käydä ja sitten perut? Käyt liian harvoin?
Lapset olette äitien mussukoita loppuun saakka, koskaan ei voi nähdä liian paljoa. <3

Epäasiallista syyllistämistä.
Ja miksi sille "mussukalle" pitää sitten valittaa ja marista? Miksei ole iloinen ja ystävällinen kun siellä käy?

sano ettet jaksa kuullennella narinaa

Ei sillä ole mitään vaikutusta.

Vierailija
24/30 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama virsi soittamisessa.  Kun soittaa, todetaan ettet olekaan pitkästä aikaa soittanut. Sitten kun lopetetaan puhelu, soittaisit nyt vähän useammin.  Kiva sitten soittaa, kun tietää vaan syyllistyvänsä.

Ikinä, ikinä en kysy "mitä kuuluu".  Koska tuohon kysymykseen saan aina vastaukseksi kuinka ei kuulu hyvää, on  yksin ja ikävä.  Ja kuitenkaan noin ei ole, äidillä on vaikka kuinka paljon ystäviä ja erilaisia rientoja. Lisäksi meitä on neljä lasta, joista jokainen on viikoittain yhteydessä, käy ja soittelee lisäksi. 

Vierailija
25/30 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kenelläkään yli 32 vuotiaalla on äiti elossa?! Itse menetin äitini silloin.

Vierailija
26/30 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kenelläkään yli 32 vuotiaalla on äiti elossa?! Itse menetin äitini silloin.

Minun äitini on 92, eikä kuole koskaan.

Vierailija
27/30 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan kysy tosissasi?! Tiedoksesi kerron, että oma äitini on 70v ja hänen äitinsä, joka on 90v on tällä hetkellä kääntämässä maata siirtolapuutarhamökillään.

Vierailija
28/30 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan kysy tosissasi?! Tiedoksesi kerron, että oma äitini on 70v ja hänen äitinsä, joka on 90v on tällä hetkellä kääntämässä maata siirtolapuutarhamökillään.

Ihan tosissani kysyn. Miksi minä sitten menetin äitini 56 vuotiaana ja isäni 72 vuotiaana?

Vierailija
29/30 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uip

Vierailija
30/30 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän