Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain Kelaan töihin. Eivät ottaneet kai koska työtön. Itse mielummin maksavat sitten tukia, eikö ole outoa?

Vierailija
27.04.2022 |

Valitetaan tukiloisista. No ois ollu mahollisuus palkata yksi töihin, EIVÄTPÄ huolineet! Ketä syyttää??? Sanokaas. Mielummin pitäävät porukan pitkäaikaistyötyömyysloukussa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Hain myös työkkäriin töihin. Ei otettu myöskään sinne.

Vierailija
2/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tehtäviin soveltuva koulutuspohja? Muista että Kelalle (kuten oikeastaan mihin tahansa ns. kunnon hommiin) hakee tosi moni muukin työnhakija, et ole ainoa tarjokas. Olen minäkin hakenut Kelalle duuniin enkä saanut kummallakaan kerralla edes haastattelukutsua, vaikka olen sopivasti koulutettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalla vaaditaan amk -tasoa vähintään, sosionomeja, tradenmeja ne palkkaa. 

Vierailija
4/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain myös, mutta eivät ottaneet tosissaan. Perustelivat ettei romaani sovellu työn tekoon.

Vierailija
5/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hain myös, mutta eivät ottaneet tosissaan. Perustelivat ettei romaani sovellu työn tekoon.

Sinä et ole romaania koskaan nähnytkään.

Vierailija
6/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan sinne, istahdat pöydän taakse ja alat töihin. Jos ne soittaa poliisit, niin menet sitten poliisilaitokselle pöydän taakse ja alat töihin. 

Vierailija
7/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain myös, eivät ottaneet KTM.

Vierailija
8/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat ovat niin vähissä nyky-Suomessa, että ei työnantajalla ole oikein syytä ottaa sinne muita kuin niitä joilla on parhaat meriitit. Työttömän palkkaaminen on aina riski.

Vierailija
9/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset työllistyisivät, niin Kelan budjettia jouduttaisiin pienentämään kun ei olisi enää yhtä paljoa tuensaajia. Luonnollisesti tämä ei ole Kelan johdon intresseissä.

Vierailija
10/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet vaan sinne, istahdat pöydän taakse ja alat töihin. Jos ne soittaa poliisit, niin menet sitten poliisilaitokselle pöydän taakse ja alat töihin. 

Eräs tuntemani mies meni näin ammattikouluun. Hän vain meni sinne ja koska tiesi alasta erittäin paljon, opettaja sanoikin yhtäkkiä, että haetaas tuoli tälle miehelle.

Vierailija
11/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokeilin aikoinaan, en päässyt kelaan enkä työkkäriin. Mieluummin maksavat tukia kuin työllistävät työttömän

Vierailija
12/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei palkannut työtöntä sosionomia. Ei kelvannut myöskään työkkärille.

Vierailija
13/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä ei tule päästää sosiaali-alalle töihin, vaan mielummin johonkin matalapalkkahommiin (ravintola-ala, siivous ym)

Sitäpaitsi ei työttömien älynlahjat riitä edes sosionomin paperihin

Vierailija
14/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-toimiston listoilla lienee paljon iäkkäitä siivoojia jotka lääkärit ovat todenneet työkyvyttömiksi, mutta kela työkykyisiksi. Näitähän ko instanssit voisivat työllistää.

Vierailija
15/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Romaanit eivät tee töitä, ne vaan makaavat kirjastossa.

Vierailija
16/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Romaanit eivät tee töitä, ne vaan makaavat kirjastossa.

Mitä varten niitä makuutetaan siellä? Älylaitteet ovat korvanneet romaanit.

Vierailija
17/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei palkannut työtöntä sosionomia. Ei kelvannut myöskään työkkärille.

Miten voi olla sosionomi työtön kun päiväkodit ja lastenkodit on etsineet ohjaajia kissojen ja koirien kanssa?

Vierailija
18/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä ei tule päästää sosiaali-alalle töihin, vaan mielummin johonkin matalapalkkahommiin (ravintola-ala, siivous ym)
Sitäpaitsi ei työttömien älynlahjat riitä edes sosionomin paperihin

Tiedän sosionomin joka on potenut laaja-alaisia oppinisvaikeuksia ja pääsi Kelaan töihin. Hän suoritti sosionomiopintonsa Lapin AMK:ssa, jonne on keskivertoa helpompaa päästä. Eli kyllä sosionomiksi voi päästä vaikkei olisi kympin oppilas tai kovin älykäs.

Vierailija
19/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit väärät perustelut hakemukseesi: sinne pitää kirjoittaa vekkulisti että kelaat kelaa aina KELAan päin, olet aina valmis torppasmaan ja paskomaan ihmisten asiat ja terveyden. Jo nyt on ihme, jos eivät palkkas alan miestä tai naista. Ai niin, muosta lainita myös, jos olet kokenut koulu- tai työpaikkakiusaaja tai haluat sellaiseksi, tää on ehdoton plussa, vai mitä KELAn väki?

Vierailija
20/21 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin Kelan hakemuslomakkeessa ksyttiin, tunteeko Kelasta ketään. Nepotismin kaltaista meininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan