No tuossa on upea Nainen jo!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista miehistä valitsisi tuollaisen naisen jos olisi tarjolla. Tämä on totuus.
Tämä! Miehet valehtelevat yleensä naisille jos heiltä kysytään mielipidettä. Tyytyvät meikittömiin ja kiltteihin kodin hengettäriin joita voi viedä näytille. Sisimmässään haluaisivat kunnon hut"sun kunhan se vain pysyisi siinä vierellä.
Vierailija kirjoitti:
Hienot silmät, katse jotenkin todella sexy. Harvalla ihmisellä on noin kauniit silmät.
Juopon silmät. Juopoilla on tuollaiset oudon värittömät silmät.
Onkohan Suomessa tuollaisia naisia ja jos on, niin mistä niitä löytää?
Ei minun makuuni. Muistuttaa kaikkea näistä: pubiruusu/narkkari/wt-prinsessa. En panisi vaikka kuinka puutteessa olisin. M40
Vierailija kirjoitti:
Ei minun makuuni. Muistuttaa kaikkea näistä: pubiruusu/narkkari/wt-prinsessa. En panisi vaikka kuinka puutteessa olisin. M40
Mitä tarkoittaa wt? En pysy perässä nykykielen lyhenteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
White trash
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
White trash
Aijuu. No sen tajuan toki :D
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvä valehtelemaan, vaimosi käyttää vieressä tai olet nainen joka esiinnyt miehenä. Kyllä minä muiden miesten käytöksen olen yökerhoissa ja baareissa nähnyt. Oikein hyvin näyttää tuonnäköiset naiset kelpaavan kun sitä olutta ollaan hieman otettu. Sormus sormessa ukoilla livahtaa silmänräpäystä nopeammin kotiavaimien renkaisiin "ettei vahingossa huku, tai sormet ovat niin turvoksissa". Silmät napittaa tissejä ja huulia. Kaikki järki on miehen päästä kadonnut, jäljellä on vain himo.
Narsisti katse !
Vakava persallisuus häiriö.
On keskipiste, ja ellei saa olla, syttyy sota
Lisäksi RÖÖKIMUIJA
Vierailija kirjoitti:
Narsisti katse !
Lisäksi RÖÖKIMUIJA
Vai että narsismin näit katseesta :D
Hyvä vain jos polttaa tupakkia, niin poltan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Aletta Ocean look-a-like mulle.
Täytyi ihan googlettaa se. Ei hassumpi ;)
Vierailija kirjoitti:
Narsisti katse !
Lisäksi RÖÖKIMUIJA
Ei haittaa persoonallisuushäröt jos on tuollaiset tissit ja kroppa.
Kasvoiltaan kulahtanut white trash -look. Jokaisesta räkälästä löytyy sama tasoa. Kroppa ehkä ihan kuosissa, mutta tatuoinnit pilaa.
Jumppaisin 😎