Miten te yksinäiset vietätte vappua?
Kommentit (24)
Varmaa kuuntelen musiikkia ja olen netissä. Lähetän vapputerveisiä tutuille.
Samalla tavalla kuin muitakin vapaapäiviä. Lähden itsekseni paikalliseen pubiin tai yökerhoon tai konserttiin, koitan pokata jonkun mukavan tyypin kotiin "jatkoille" ja nautin vapaan elämän ihanuudesta.
olen töissä, onhan vappu työn juhla
Yritän tässä parhaillani päästä osastolle kun ahdistus ja masennus on sietämätöntä.
Juon alkoholia ja kuuntelen rock'n rollia.
Olen yksin kotona ja duunailen harrastuksia koko viikonlopun. Yksinäinen en tosin ole, en ole koskaan tuntenut tarvetta olla kenenkään kanssa.
Käyn aamusta pitkän kävelylenkin ja sillä aikaa kohoaa munkkitaikina. Paistan siis munkkeja vaikka yksin olenkin, pistän pakkaseen osan.
Teen pellillisen pitsaa, katson jonkun elokuvan, lämmitän saunan ja nautiskelen saunan päälle pullon skumppaa terassilla. (Jos tarkenee)
Teen kahden munan mansikkakermakakun, siitä riittää iloa koko vapuksi.
En ole ikinä viettänyt vappua enkä ajatellut sitä nytkään viettää. Minulle tavallinen sunnuntai
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Milloin se edes on? Tänä viikonloppuna? Ensiviikonloppuna?
Ihan samoja asioita teen kuin tavallisestikin. Disney Plussan olin ajatellut ottaa kokeiluun toukokuuksi, mutten sitäkään minkään juhlan takia.
Pienessä tönössä suuressa hönössä!
Otin työvuoron molemmille viikonlopun öille, sunnuntaina haen pizzan ja menen leffaan, siinä se.
En ole yksinäinen, vaikka olenkin vappuna yksin. Yksinäisyys ja yksin oleminen ovat kaksi eri asiaa.
Vappua en ole viettänyt vuosiin. Täysin turha juhla mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Pienessä tönössä suuressa hönössä!
Otan mallia
Lauantaina fillarilenkki ja käyn äidillä syömässä. Illalla katselen telkkaria. Sunnuntaina käyn salilla ja teen kotitöitä.
Minä avaan hanan ja päästän vettä koko yön!
En ole yksinäinen. Olen vapun töissä. Öissä onneksi. Silloin ehtii istumaan myös jalat pöydällä.