Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minun pakko antaa oman lapseni Reima Tecit ym. hyvät

Vierailija
07.10.2006 |

vaatteet kummilapselleni, joka on pari vuotta omaani nuorempi. Olen säästänyt ns. parhaimmat vaatteet kolmatta lastamme varten, josta kovasti haaveilemme (siis jos on samaa sukupuolta kuin toinen niin samat vaatteet käy). Kummilapseni äiti vihjailee rivien välistä tarvitsevansa ensi talveksi lapselleen toppahaalarin, jonka tietää meiltä löytyvän. Ise hän on niin nuuka, että ei raaski ostaa mitään kalliita haalareita lapselleen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ei vain vieläkään kuulu..

Jotain vaatteita olen lainannut ystävälleni ja ne ovat aina tulleet siisteinä takaisin. Kyllähän ne käytössä vähän kuluu ja tahroillekaan ei aina voi mitään, mutta hän on kuitenkin pitänyt vaatteita tosi hyvin. Siis pessyt tahrat tuoreeltaan ja samanväristen kanssa jne.

Toinen ystävä sitten valitti ja valitti kun lapsella ei ole tarpeeksi vaatetta ja kasvaa niin nopeasti ettei viitsi ostaa jne. No, hänelle sitten kans lainasin jotain sopivaa, lapset eri sukupuolta niin kauheasti ei ollut antaa lainaa. Palautti sitten vaatteet täysin käyttämättöminä, eipä siinä mitään. Jotenkin vaan ärsytti kun kävin kaikki vaatteet läpi että löysin sopivaa ja vielä pesinkin ne ennen lainaksi antoa ja sitten ei edes viitsi käyttää kun ei ilmeisesti ollut mieleisiä..eipä ollut oikeasti vaatteista pulaa.

Vierailija
42/43 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan hyvin sanoa jossain välissä, että säästät vaatteita kolmannelle lapsellesi ja sen vuoksi et esim. myy niitä kirpparilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en siedä ihmisiä, jotka vihjailemalla yrittävät saada jotakin. Sellaisille en anna koskaan yhtään mitään, en ystäville, enkä sukulaisille. Minusta sellainen vihjailu on moukkamaista!