Miten voitte olla OK kun miehenne tykkäilee muita naisia ig:ssä???
Tälläisillä miehillä ei ole mitään kunnioitusta naisystäviään kohtaan! Kai te tiedätte että miehet on visuaalisia ja se tykkäys meinaa että mies olisi halukas pnemaan tätä naista. Jos ei siis nyt mikää siidukkavalas ole
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
En seurustele miehen kanssa joka on igssä
Moni on siellä myös salaa ;)
En mäkään ymmärrä. Silloin kun ig:ssä vielä näki helposti mitä kaverit tekee, huomasin miten tuttu naimisissa oleva nuorimies tykkäili milloin minkäkin tuntemattoman ig-tyrkyn kuvia, ja tuli ihan järkyttävä myötähäpeä ja inhotus. Mitä ne siitä tykkäilystä saa, muuten kuin kokemuksen siitä että olisi jotain kommunikastiontapaista sen naisen kanssa? Puhumattakaan niistä setämiehistä, jotka vielä kommentoi jotain läähätysjuttuja niihin kuviin, parhaimmillaan jossain fb:ssä missä ne viestit tulee sitten sen vaimon, kavereiden ja kollegoiden uutisvirtaan näkyviin.
En todellakaan ottaisi niin yksinkertaista miestä. Onneksi nykyinen ei edes käytä mitään someja.
Ei ole ok tykkäillä heruttelijoista jos on parisuhteessa. Parisuhde siinä kärsii. Vähän pitäisi ajatella sitä toista puoliskoakin ja hänen tunteitaan.
Mieheni ei ole ig:ssä enkä voi kuvitella hänen ”tykkäilevän” muuallakaan kenenkään kuvista. On tämä elämä helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä voi vaan katsoa, onko pakko tykkäillä p*rse - ja tissikuvista ? Se on minusta aika junttia ja outoa omaa puolisoa kohtaan. Tiedän että mies katsoo noita mutta en halua tietää enempää … Sama kun itse tykkäilisin jostain miesstrippareiden kuvista avoimesti. Olisi outoa.
Tämä!! Miksi pitää ottaa se next step ja painaa tykkäys??? Selkeästi tässä halutaan lähettää viesti sille toiselle että on kiinnostunut omalla nimellä ja pärställä! Onhan tuo aika noloakin jos tuttavat näkevät kuinka oma mies tykkäilee ja seurailee ties mitä naisia ja kuvia
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tykkäillä heruttelijoista jos on parisuhteessa. Parisuhde siinä kärsii. Vähän pitäisi ajatella sitä toista puoliskoakin ja hänen tunteitaan.
Omaan miesmakuun ei kyllä sopisi mies joka edes sinkkuna seurailisi herutustilejä ja tykkäilisi niiden postauksista aktiivisesti :D Tosi junttia toimintaa. Mutta onneksi junteille löytyy junttiinansa, joita se ei haittaa.
Tutustuin kerran erääseen mukavaan mieheen ja olisin voinut jopa ryhtyä parisuhteeseen hänen kanssaan. Huomasin kuitenkin että hän oli seuraillut helve tisti tyrkkytilejä instagramissa. Oksettavaa. Lopetin yhteydenpidon siihen.
mies ei käytä instaa mut jos käyttää ja tykkäilis jotain kaveri tai tuttava naisien normikuvia niin ei kiinnostais, eri juttu jos seuraa ja tykkää herutilejä.
Erittäin junttia käytöstä tissitilien seurailu. Viihdyn sinkkuna paremmin niin ei tarvitse sietää tuollaista käytöstä.
Nykyään myös sovelluksissa mahdollistetaan tällainen ”micro- pettäminen” esim igssä ei enää suoraa näe toisen tykkäilyjä ja tinderissä voi blokata läheisiä ihmisiä/ tuttuja syöttämällä heidän puhelinnumeronsa äppiin.
Kyllä alan ymmärtää yhä enemmän miksi monet kaverit myös vaatii että mies poistaa sometilinsä tai se on ainakin iso plussa jos ei someja ole.
Toivoisin että mun miehellä ei olisi ikinä ollutkaan someja. Parisuhde on alkanut rakoilemaan herutilien takia. En varmaan ikinä pääse yli siitä että se oli koko suhteen ajan kuolannut jotain silikonipommeja instassa.
Mies käyttää niin vähän somea ettei hänen seurailut tai tykkäilyt mua kiinnosta. Vaikka seurailisi tyrkkytilejä, niin ei ainakaan tee sitä omalla nimellä tileillä jotka ovat julkisia. Sen puoleen en ole koskaan "yllättänyt" häntä katselemassa edes lööppilehtien "uutisten" vähäpukeisten naisten kuvia. Välillä jopa toivon että edes niitä katsoisi, mutta aina vaan on mielessä työkoneet ja työkalut.
Minä en harrasta tuollaisia miehiä. As simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää että mies oli seuraillut ja tykkäillyt jostain herutileistä. Suuruin paljon ja minulle tuli todella epävarma olo kropastani. Seksin määrä on vähentynyt eikä suhde ole entisellään. Hänen käytöksensä loukkasi minua eikä tuollainen kuulu mielestäni parisuhteeseen.
Toisin sanoen tietoisesti romutat parisuhteesi jonkun netti tykkäyksen takia ja syytät miestä, mielestäni suurempi vika on nyt kyllä peilissä. Mutta olet toki vapaa tekemään mitä haluat suhteellesi.
Naisten narsismi ilmenee tällaisina aloituksina, kun miehen kaikkea käytöstä ja ajattelua pitää kontrolloida.
Joo ja naisethan ei käy tykkäilemässä ig:ssa muita miehiä??!!
Jos nainen pahoittaisi mielensä moisesta niin lopettaisin kyllä ihan vain hänen takiaan.
En seurustele miehen kanssa joka on igssä