Miten voitte olla OK kun miehenne tykkäilee muita naisia ig:ssä???
Tälläisillä miehillä ei ole mitään kunnioitusta naisystäviään kohtaan! Kai te tiedätte että miehet on visuaalisia ja se tykkäys meinaa että mies olisi halukas pnemaan tätä naista. Jos ei siis nyt mikää siidukkavalas ole
Kommentit (68)
Entä kun miehenne tai naisenne katsoo kadulla jotain vähän pidempään? Laitatteko laput silmillä? Hyi hyi :D
Vierailija kirjoitti:
Entä kun miehenne tai naisenne katsoo kadulla jotain vähän pidempään? Laitatteko laput silmillä? Hyi hyi :D
Entä kun lapsesi katsoo sinun katsovan jonkun naisen tai miehen perzettä? Äärimmäisen noloa käytöstä aikuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Osalle riittää pelkkä tykkäily aiheuttamaan närästystä ja toisille läähpuuh kommentit.
Itse kuulun jälkimmäiseen, siinähän tykkäilee mut ihan turha nolata itseään siellä kommenttikentässä.
Yhdyn ekan sivun kommentteihin; en omista miestäni tai hänen ajatuksiaan eikä hän minua. Mitä sitten jos ajattelee, että jotain "vois panna"? Minäkin fantasioin välillä jostain ihan muusta miehestä kuin omastani. En toteuta fantasiaa. Luottoa löytyy.
Miksi jotkut seurustelee sellaisen kanssa, johon ei voi luottaa? Eikö luottamus ole parisuhteen perusta?
Kun pitäisikin ne ajatukset omana tietonaan, mutta nuo miehet kertovat siitä kaikille tykkäilyllään. Mikä tarve näyttää koko maailmalle runkkumatskunsa? Onhan kadullakin kävellessä eri juttu miettiä ohi menevästä henkiköstä että onpa hyvännäköinen, kuin kääntyä perään tuijottamaan tai vislailla perään niin, että kaikki varmasti saa tietää, että pidät tuota naista kuumana. Noloa ja tahditonta käytöstä, ikään kuin pitäisi todistaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua hävetti ihan sikana, kun eräällä eksällä oli tapana kääntyillä toisten naisten perään vaikka olisi käsi kädessä kävelty.
Ja samoin itselle on tullut paha mieli ja myötähäpeä tyttöystävien puolesta, kun nuorena miehet joskus kääntyivät perään vaikka se tyttöystävä oli vieressä.
Mun mies ei onneksi tykkäile. Uskon että katselee mielellään viehättäviä naisia ja se ei haittaa ollenkaan. Jos laittelisi tykkäyksiä puolialastomille naisille niin ei olisi ok. Mun mielestäni junttimaista touhua ja mua ei tarvitse nolata.
Useimmat huomiotyrkyt pitää ig-tilinsä julkisina ja siellä niitä kuvia voi käydä katsomassa jos haluaa, ei toista voi siten kontrolloida. Mut jos on parisuhteessa, niin miksi se pitää tehdä julkisesti ja siten myös häpäistä se oma puoliso? Ei sitä tiliä tarvi ottaa seurantaan eikä tykkäillä kuvista saati kommentoida.
Tuo on totta, että jos tutustun uuteen mieheen ja seurannassa on tyrkkytilejä, niin ei jatkoon. Monen mielestä pikkujuttu, mutta ei lopulta ole. Kertoo kyvystä asettua toisen asemaan, ottaa toisen tunteet huomioon ja ymmärtää oman käytöksen vaikutus toiseen. Mut onhan on tyypillistä narskutoimintaa, pyritään huomaamatta murtamaan toisen itsetuntoa.
Yks tuttu fiksuna pitämäni mies, samassa työpaikassa, löysin hänet sattumalta igstä. Katsoin, mitä tilejä seuraa ja näitä bimbotilejähän siellä. Laski arvostus häntä kohtaan aika lailla. Toinen tapaus on mies esimiesasemassa, jonka alaisena nuorempia naisia. Mies seuraa igssä sekä alaisiaan (tämäkin jo outoa) sekä tyrkkytilejä, jotenkin vaivaannuttavaa...
Mistä te edes tiedätte, mistä miehenne tykkäilevät instagramissa?
Jos joku valtion päämies kovasti tykkäisi instabeibeistä, niin väistämättähän sellaisen henkilön arvostus laskisi. Sellaista ihmistä vain yksiselitteisesti pitäisi typeränä ja hiukan yksinkertaisena. Alemman koulutustason ja -aseman henkilöiltä ehkä oletettaisiin/ymmärrettäsiin vastaavaa käytöstä. Aivan samoin parisuhdemarkkinoilla.