Miten voitte olla OK kun miehenne tykkäilee muita naisia ig:ssä???
Tälläisillä miehillä ei ole mitään kunnioitusta naisystäviään kohtaan! Kai te tiedätte että miehet on visuaalisia ja se tykkäys meinaa että mies olisi halukas pnemaan tätä naista. Jos ei siis nyt mikää siidukkavalas ole
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Naisten narsismi ilmenee tällaisina aloituksina, kun miehen kaikkea käytöstä ja ajattelua pitää kontrolloida.
Minkä tason narsismista kertoo se, että ei voi vain todeta mielessään jonkun olevan hyvännäköinen kuten normaali ihminen, vaan pitää joka kerta ilmoittaa se sille ihmiselle ja kaikille muille paikalla olijoille (=kuvaa katsoville, jotka tykkäyksen näkee) tai läheisille (joiden feediin se tieto tulee)? Pelkkää huomionhakua ja tarvetta saada yhteys siihen naiseen.
Eikä tajuta että sitä ollaan vain yksi läähpuuh-mies satojen tai tuhansien muiden huomiota kerjäävien joukossa...
Tuossa toiminnassa ei äly loista.
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää että mies oli seuraillut ja tykkäillyt jostain herutileistä. Suuruin paljon ja minulle tuli todella epävarma olo kropastani. Seksin määrä on vähentynyt eikä suhde ole entisellään. Hänen käytöksensä loukkasi minua eikä tuollainen kuulu mielestäni parisuhteeseen.
Näinhän siinä helposti käy. Minua mies on vielä haukkunutkin, siis ulkonäköäni kun suuttui jostain.
Unohda se siinä sitten, kun mies tykkäilee ja pyytelee kaveriksi kaikkia hyvännäköisiä, ja usein 20-30 vuotta nuorempia. Kun nyt kuitenkin joku sanoo, että laihduta, niin nuoremmaksi ja kauniimmaksi en enää kyllä muutu.
Omien kokemuksien mukaan nämä "tykkäilijät" ovat niitä, jotka ovat valmiita ihan fyysisesti pettämään kumppaniaan/ovat jo pettäneet. Eri juttu tykätä jonkun kaverin, siskon tai äidin kuvasta, kuin jonkun viereisessä kaupungissa asuvan Lissun. Ja yleensä selittelevät, että "se nyt oli vaan joku random", mutta kuitenkin on käyty esimerkiksi Tinderin kautta jo tekemässä lähempää tuttavuutta. Joo, ehkei se Martti 60v. Peräseinäjoelta ole 20v. Lissun mieleen, mutta se Make 34v. voi taas jo olla.
Pari mun kaveria on tuollaisis ig-tyrkkyjä. Ne tykkäykset toki nostaa heillä itsetuntoa (se kai se suurin pointti on) ja ig-postailuun liittyvillä sivuhommilla saa jotain pikkutienestiä, mutta nehän pitää vain säälittävinä niitä miehiä, jotka yrittää jotenkin erottua joukosta. Ja vähän vastenmielisinä. Saattqvat nauraa niille suoraan kommenteissa, mutta nää miehet on niin tallukoita, etteivät edes ymmärrä.
Pahinta on toki, jos joku tuttu mies kokee hyväksyttäväksi kommentoida jotain turhan innokkaita kehuja kuviin, ja satut tuntemaan myös sen vaimon... Jotenkin joillain miehillä vain vetää aivot errorin näiden avoimesti heruttavien naisten kohdalla.
Typerä ketju. Naisethan ei käytä instagramia koskaan vai kuinka? Eikä muitakaan somekanavia. Eivätkä kuolaa ikinä komeitten miesnäyttelijöitten tai -laulajien perään?
En ole tullut ajatelleeksi, että tuttavanaisen babyshowereista, häistä, joltain nähtävyyskohteelta tmv. otettu kuva tarkoittausi "haluan panna sinua". Tai ylipäätään mikään asiallinen omakuva, sen enempää kuin vastaava miehenkään. Mistään tyrkytyskuvista, tai vastaavasti miesten paidattomista pullistelukuvista, ei tietääkseeni tykkäilekään, se olisi ehkä vähän outoa.
Toisaalta, en juurikaan seuraile mistä kuvista tykkää, joten mistä minä tiedän. Ei ole kuitenkaan häirinnyt minua mitenkään joten asia on ok.
Mitenköhän yleistä tuollainen käytös kummaltakaan sukupuolelta on, että ig:ssä tykkäillään vastakkaisen sukupuolen edustajien kuvista jollain herutustilillä?
Vierailija kirjoitti:
En ole tullut ajatelleeksi, että tuttavanaisen babyshowereista, häistä, joltain nähtävyyskohteelta tmv. otettu kuva tarkoittausi "haluan panna sinua". Tai ylipäätään mikään asiallinen omakuva, sen enempää kuin vastaava miehenkään. Mistään tyrkytyskuvista, tai vastaavasti miesten paidattomista pullistelukuvista, ei tietääkseeni tykkäilekään, se olisi ehkä vähän outoa.
Toisaalta, en juurikaan seuraile mistä kuvista tykkää, joten mistä minä tiedän. Ei ole kuitenkaan häirinnyt minua mitenkään joten asia on ok.
Kommenteissa on puhuttu pelkästään ig-tyrkkyjen herukuvista, ei kavereiden babyshowereista.
Osalle riittää pelkkä tykkäily aiheuttamaan närästystä ja toisille läähpuuh kommentit.
Itse kuulun jälkimmäiseen, siinähän tykkäilee mut ihan turha nolata itseään siellä kommenttikentässä.
Yhdyn ekan sivun kommentteihin; en omista miestäni tai hänen ajatuksiaan eikä hän minua. Mitä sitten jos ajattelee, että jotain "vois panna"? Minäkin fantasioin välillä jostain ihan muusta miehestä kuin omastani. En toteuta fantasiaa. Luottoa löytyy.
Miksi jotkut seurustelee sellaisen kanssa, johon ei voi luottaa? Eikö luottamus ole parisuhteen perusta?
Itse en ikinä edes olis noin epätoivoisten ja nolojen miesten kanssa. On paljon hyviä miehiä, jotka ei tollasta tee. Ei kaikki ees käytä somea, sekin on hyvä ja kertoo arvomaailmasta.
Moni täällä hokemalla hokee, että ei haittaa, mutta todellisuudessa eivät edes pysty kohtaamaan oikeita tuntojaan ja ajatuksiaan aiheista. Torjuvat ne äkkiä ja hokevat "minäkin katson muita". Jotenkin tosi epäkypsää.
Vierailija kirjoitti:
Typerä ketju. Naisethan ei käytä instagramia koskaan vai kuinka? Eikä muitakaan somekanavia. Eivätkä kuolaa ikinä komeitten miesnäyttelijöitten tai -laulajien perään?
Voin sanoa vain omasta puolestani, että käytän instaa ja muita kanavia, mutta olen ainoastaan kuolannut ja tykkäillyt toisten tekemistä taideteoksista ja käsitöistä tai lemmikeistä. Yksikään näyttelijä tai mieskuva ei ole saanut tykkäyksiä, enkä sellaisia välitä katsella edes sinkkuna. Pelkkä oleminen ei ole mielenkiintoista, mutta jos mies laulaisi kuin Pavarotti, niin hänen osaamisestaan tulisi tykkäys.
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä hokemalla hokee, että ei haittaa, mutta todellisuudessa eivät edes pysty kohtaamaan oikeita tuntojaan ja ajatuksiaan aiheista. Torjuvat ne äkkiä ja hokevat "minäkin katson muita". Jotenkin tosi epäkypsää.
Anteeks mut miten sä olet päässyt näiden kommentoijien pään sisälle tarkistamaan todelliset ajatukset?
Minä olen 35-v. Nainen, ollut mieheni kanssa 10v. Tiedän, että hän tykkäilee esim Maisasta. Miksi minun pitäisi olla sisäisesti tästä ihan hajalla? Ai pelätä, että miehelläni on joku aito Saima Maisaan, ja menee heti panee ku mahdollisuus tulee, välittämättä Maisan mielipiteestä asiaan? Juu, pidän tätä skenaariota niin epätodennäköisenä, että minulle on aidosti ihan sama. Ja Minäkin tykkäilen yhdestä räppäristä, mitä sitten? Pitäisikö mieheni nyt olla huolissaan, että haluan panna sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mut miten sä olet päässyt näiden kommentoijien pään sisälle tarkistamaan todelliset ajatukset?
Minä olen 35-v. Nainen, ollut mieheni kanssa 10v. Tiedän, että hän tykkäilee esim Maisasta. Miksi minun pitäisi olla sisäisesti tästä ihan hajalla? Ai pelätä, että miehelläni on joku aito Saima Maisaan, ja menee heti panee ku mahdollisuus tulee, välittämättä Maisan mielipiteestä asiaan? Juu, pidän tätä skenaariota niin epätodennäköisenä, että minulle on aidosti ihan sama. Ja Minäkin tykkäilen yhdestä räppäristä, mitä sitten? Pitäisikö mieheni nyt olla huolissaan, että haluan panna sitä?
Maisasta xD ja kehtaat vielä kirjoittaa tänne tollasta!! Kertoo paljon teistä kummastakin, ootte vissiin vaan amiksen käyny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 35-v. Nainen, ollut mieheni kanssa 10v. Tiedän, että hän tykkäilee esim Maisasta. Miksi minun pitäisi olla sisäisesti tästä ihan hajalla? Ai pelätä, että miehelläni on joku aito Saima Maisaan, ja menee heti panee ku mahdollisuus tulee, välittämättä Maisan mielipiteestä asiaan? Juu, pidän tätä skenaariota niin epätodennäköisenä, että minulle on aidosti ihan sama. Ja Minäkin tykkäilen yhdestä räppäristä, mitä sitten? Pitäisikö mieheni nyt olla huolissaan, että haluan panna sitä?Maisasta xD ja kehtaat vielä kirjoittaa tänne tollasta!! Kertoo paljon teistä kummastakin, ootte vissiin vaan amiksen käyny.
Vastauksestasi päätellen sinä olet pelkällä amis pohjalla
Kiitos kun vastasit aiheesta, etkä ollenkaan pilkannut kirjoittajaa. Nyt ymmärrän paremmin miksi päänne menee sekaisin instamuijista. Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.
T. Amk...
Vierailija kirjoitti:
Osalle riittää pelkkä tykkäily aiheuttamaan närästystä ja toisille läähpuuh kommentit.
Itse kuulun jälkimmäiseen, siinähän tykkäilee mut ihan turha nolata itseään siellä kommenttikentässä.
Yhdyn ekan sivun kommentteihin; en omista miestäni tai hänen ajatuksiaan eikä hän minua. Mitä sitten jos ajattelee, että jotain "vois panna"? Minäkin fantasioin välillä jostain ihan muusta miehestä kuin omastani. En toteuta fantasiaa. Luottoa löytyy.
Miksi jotkut seurustelee sellaisen kanssa, johon ei voi luottaa? Eikö luottamus ole parisuhteen perusta?
Minulle tulee tuollaisesta herutustykkäilijä-miehestä heti olo, niin kuin olisi kiimaisen piskin kanssa, joka tempoo kaiken pantavan perään. Vaikea olisi arvostaa sellaista, koska itse en toimi samoin. Olen ehkä erilainen, koska en fantasioi muista kun omasta kumppanista. En halua muita kuin hänet. Mutta tässäkin asiassa varmaan niin, että saman kaltaiset keskenään kimppaan, niin pysyy suhteet kasassa.
Heh, kyllä tyttäriä jossain vaiheessa nolottaa, kun isukki kuolaa heidän ikäisiensä herutuskuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei käyt mitään instagram. XD Lisäksi sanoi että instanaiset on tyrkkyjä.
Mistä voi tietää jos ei ole siellä käynnyt? Sua vedätetään rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin kerran erääseen mukavaan mieheen ja olisin voinut jopa ryhtyä parisuhteeseen hänen kanssaan. Huomasin kuitenkin että hän oli seuraillut helve tisti tyrkkytilejä instagramissa. Oksettavaa. Lopetin yhteydenpidon siihen.
Tein juuri samalla tavalla. En jatkanut tutustumista sen jälkeen, kun miehellä oli seurannassa sadoittain per-ze- ja tiz-zimuijia ympäri maailmaa. Kertoi enemmän kuin tarpeeksi aikuisen miehen "älykkyydestä". Näytti ihan täysijärkiseltä, mutta pääkopan kehitys oli jäänyt murrosikäisen tasolle. Onneksi väistin luodin ajoissa enkä ehtinyt edes tavata häntä livenä. Hän saa nyt seurustella näiden tyttöystäviensä kanssa virtuaalisesti. :D
Huhhuh, nyt on kyllä huolestuttavan sairaat setit. Toivottavasti niehet älyävät paeta tuollaisia "micro-alistajia".