Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tuntenut elämäni aikana vain hyviä tyyppejä. ov

Vierailija
07.10.2006 |

Siis entiset miesystävät, ja nykyinen tietenkin myös ovat lähes poikkeuksetta todella hyviä miehiä. Paras ystäväni on mies, aivan suurenmoinen ihminen.

Joskus kun kuulen kuinka jotkut naiset yleistävät " miehet ovat sikoja" tai haukkuvat omia miehiään, tulen miettineeksi, että missä niitä sikamiehiä oikein tapaa, en ole ikinä itse tuntenut yhtäkään.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sellaisia, joihin heillä on riippuvuussuhde (esim. huonon isän kaltaisia).

Itse en myöstkään ole koskaan tavannut näitä " nainen on naiselle susi" -naisia, vaan ystäväni ovat poikkeuksetta aivan mahtavia tyyppejä, samoin miehet joita tunnen ovat todella kivoja ja lämpimiä ihmisiä, ei mitään " emäntä levis synnytyksessä, lähdenpä vieraisiin" -tyyppejä.

Surullista että niin moni kuitenkin törmää noihin ikäviin ihmisiin, silloin kyllä kannattaisi miettiä miksi niin on.

Vierailija:

Siis entiset miesystävät, ja nykyinen tietenkin myös ovat lähes poikkeuksetta todella hyviä miehiä. Paras ystäväni on mies, aivan suurenmoinen ihminen.

Joskus kun kuulen kuinka jotkut naiset yleistävät " miehet ovat sikoja" tai haukkuvat omia miehiään, tulen miettineeksi, että missä niitä sikamiehiä oikein tapaa, en ole ikinä itse tuntenut yhtäkään.

Vierailija
2/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. väkivaltaisen miehen uhri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen olevani todella, todella onnekas! Ja kyllä naispuoliset ystäväni ovat myös hyviä tyyppejä.

ap

Vierailija
4/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sinä.

Vierailija:

t. väkivaltaisen miehen uhri

Vierailija
5/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin sekaannuin luuseri-exääni erittäin voimakkaan hoivaviettini seurauksena. luulin oikeasti pystyväni auttamaan sitä. sitten tulin onneks raskaaks, niin tuli joku johon ihan oikeasti kohdistaa se hoiva... kyllä siinä siis minussakin oli joku vika, koska mies edusti kaikkea mitä itse halveksin... ja muuten liikuin ihan eri seurassa...

Vierailija
6/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin muutaman vuoden parisuhteessa, joka jossain vaiheessa kääntyi väkivaltaiselle tielle. Tämä mies oli sairaalloisen mustasukkainen eikä olisi sallinut minulle minkäänlaista omaa elämää. Katkera olen tälle ihmiselle, mutta syystäkin. Nykyään minulla on ihana aviomies, jota rakastan yli kaiken ja joka rakastaa minua.

Väkivalta ja toisen kaltoin kohtelu ei ole uhrin vika etkä voi siitä minua syyllistää. Jos syyllistät, olet sairas ihminen.

Vierailija
7/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on ihan ihmisen oma valinta, syyllistyykö vai ei, samoin kuin se, elääkö väkivaltaisessa suhteessa vai ei.

Vierailija:

Elin muutaman vuoden parisuhteessa, joka jossain vaiheessa kääntyi väkivaltaiselle tielle. Tämä mies oli sairaalloisen mustasukkainen eikä olisi sallinut minulle minkäänlaista omaa elämää. Katkera olen tälle ihmiselle, mutta syystäkin. Nykyään minulla on ihana aviomies, jota rakastan yli kaiken ja joka rakastaa minua.

Väkivalta ja toisen kaltoin kohtelu ei ole uhrin vika etkä voi siitä minua syyllistää. Jos syyllistät, olet sairas ihminen.

Vierailija
8/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli oma kommenttisi, ajatuksesi. Eli samalla logiikalla " sikamiehiä" tunteva nainen ei ole epäonninen, vaan jotenkin epäonnistunut.

ap

Vierailija:

Vierailija
9/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se oli oma kommenttisi, ajatuksesi. Eli samalla logiikalla " sikamiehiä" tunteva nainen ei ole epäonninen, vaan jotenkin epäonnistunut.

Vierailija
10/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään kenenkään uhriksi joutuminen ei ole uhrin oma vika. Mitä se on keneltäkään pois, jos ap kehuu olevansa onnekas?

Vierailija
11/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tutka" , jonka perusteella tiedän onko joku ihminen luottamukseni arvoinen vai ei. NE jotka on vaikuttaneet epäilyttäviltä, ovat sitä poikkeuksetta olleetkin.

En siis voi sanoa, ettenkö olisi koskaan edes tavannut ikäviä ihmisiä, mutta lähelleni en ole heitä päästänyt. Oma mieheni oli nisti kun tavattiin, mutta siinäkin tutka oli oikeassa mies kunnostautui ripeasti ja on tänä päivänä akateemisesti koulutettu hyvän työpaikan omaava kahden lapsen kultainen isä.

Ihan ohimennen, itse olen huomannut, että hoivaajanaiset tekee aina sen olennaisne virheen, että hoivaamisellaan pikemminkin mahdollistavat esim. päihteidenkäytön jatkamista, kuin auttavat lopettamaan sitä. AIna ymmärretään ja autetaan jasiivotaan jälkiä...

Olen kakkosen kanssa siinä asiassa samaa mieltä että ihmiset myös keräävät ympärilleen kaltaisiaan ihmisiä. Koska kohtelen ihmisä hyvin ja olen lojaali ystävä, en voisi mitenkään pitää ystävänäni ihmistä, joka puhuisi toisista pahaa, juoruilisi, olisi epäluotettava. Eiä tuollaiseen ihmiseen olisi mitään syytä pitää yhteyttä, joten heitä ei lähipiiristä löydykään.

Vierailija
12/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä käy aukomaan pätään ap:lle, jos ei sitten kestä vastakommentteja. JA varsinkaan lukemaan rivien välistä mitään. Itsetuntoa on selvästi aika surkea tuolla tyypillä, koska heti näki esim. ap-:n aloituksessa viestin, että ne jotka ovat kohdanneet ikäviä ihmisiä, ovat jotenkin huonomipia. Miksi ihmeessä näin? EI ap ole mitään sellaista sanonut.

Vierailija
13/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen voi joskus tutustua johonkin kauheaan ihmiseen, mutta jos on niin että on tuntenut pelkästään tai melkein pelkästään pahoja kauheita hyväksikäyttäviä selkäänpuukottavia sikoja niin kyllä tosiaan pitää itseäänkin tarkastella.

Vierailija
14/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kommentoi, että olen erinomainen ihminen. Itse en ajattele niin, vaan pidän itseäni helvetin onnekkaana. Eli hänen logiikkansa mukaan on ihmisen oma erinomaisuutta, millaisia ihmisiä tuntee.

En todellakaan syyllistä ketään. En ikimaailmassa itse ajattelisi, että jonkun oma vika, että joutuu väkivallan kohteeksi. Sitä vain ihmettelen, että kuinka joku kärkkäästi haukkuu miehiä ja yleistää kaikki paskoiksi. Kun minä en ole paskiaisia koskaan tuntenut.

Että missä ne kaikki piileksivät? perimmäisellä baaritiskillä?

ap

Vierailija
15/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ei millään lailla viestissään sanonut olevansa muita parempi, tämä yksi väkivaltaisen miehen uhrihan sitä vastoin alkoi väittää ap:ta erinomaiseksi ihmiseksi tai mitä se nyt olikaan, joten se oli tämän uhrin argumentti, että ihmiset jotka tapaavat ikäviä ihmisiä, ovat huonompia.

JOs on järkeä, tämän kyllä näkee, kun viestit lukee.

Vierailija
16/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itsetuntoni ei ollut tämän kyseisen suhteen aikana hyvä, mutta se ei oikeuta ketään lyömään minua. Ja sen voin myös lisätä, että tämä on ollut elämässäni AINOA väkivaltainen suhde, eli en kerää luuserimiehiä ympärilleni. Kiitos vain haukuistasi.

Vierailija
17/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvässä ammatissa ja minulla on ihania ystäviä ympärilläni. Se, että satuin tapaamaan kamalan ihmisen ei tee minusta yhtään sen huonompaa.

Vierailija
18/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö olekin hyvä, että pääsit eroon miehestä ja elät nyt hyvässä suhteessa? Olet harvinaisen viisas, koska osasit ottaa opiksesi.

ap

Vierailija
19/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut on pienenä opetettu, että pitää leikkiä niiden kanssa, jotka on yksin.. siis olen aina tehnyt niin ja myöhemmin huomannut miksi ne oli yksin. minut on myös opetettu epäitsekkääksi, enkä siis voi jättää ketään yksin. tämä tietenkin kuluttaa omia voimavaroja. haluaisin olla sen verran itsekäs, että voisin jättää ne raukat omiin oloihinsa. olenkin harjotellut tervettä itsekkyyttä...

olen ap:lle kateellinen siitä, että joko hänellä on niin hyvä tuuri, ettei ikinä törmää näihin b-luokan kansalaisiin tai sitten hän osaa olla niin itsekäs, ettei uhraa niille ajatuksiaan.

siis itsekkyys tässä mielessä on ihan tavoiteltavaa. älkäkää nyt ymmärtäkö väärin...kyllä sitä itsekkyyttä liikaakin voi olla.

mutta minusta ei tehdä enää maailmanparantajaa...

Vierailija
20/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajusin irrottautua tästä miehestä. Mutta edelleen jankutan: olet varmaan lukenut/ muuten ymmärrät niitä seikkoja, miksi huonosta ja väkivaltaisesta suhteesta on vaikeaa päästä eroon? Minulla siinä meni useampi kuukausi, mutta kaikki eivät ikinä pysty siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän