Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tuntenut elämäni aikana vain hyviä tyyppejä. ov

Vierailija
07.10.2006 |

Siis entiset miesystävät, ja nykyinen tietenkin myös ovat lähes poikkeuksetta todella hyviä miehiä. Paras ystäväni on mies, aivan suurenmoinen ihminen.

Joskus kun kuulen kuinka jotkut naiset yleistävät " miehet ovat sikoja" tai haukkuvat omia miehiään, tulen miettineeksi, että missä niitä sikamiehiä oikein tapaa, en ole ikinä itse tuntenut yhtäkään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan liian kiltti. Eli onneksi tunnen niitä hyviä tyyppejä, huh.

Ja tunnen muutaman sellaisen, jotka tekevät kanssani näitä " maailmanparannushommia" eri muodoissa.

ap

Vierailija
22/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa ihan itse tuo ensimmäinen kirjoittamasi kommentti ja kasva vaikka sen jälkeen aikuiseksi.

Vierailija:

että itsetuntoni ei ollut tämän kyseisen suhteen aikana hyvä, mutta se ei oikeuta ketään lyömään minua. Ja sen voin myös lisätä, että tämä on ollut elämässäni AINOA väkivaltainen suhde, eli en kerää luuserimiehiä ympärilleni. Kiitos vain haukuistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan kuka tahansa, se hoivaajakin, pinkaisisi pakoon. Väkivalta tulee esiin vähän kerrallaan pitkän ajan kuluessa, kun jo haluaa uskoa toisesta enemmän hyvää kuin pahaa?

ap

Vierailija
24/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kenelle tuo tuntuu olevan epäselvää olet sinä itse. Tyhmän ihmisen tässä ketjussa sinusta teki tuo ensimmäinen kommenttisi, ei mikään menneisyytesi.

Niin ja muuten ei hyvä ammatti tee kenestäkään parempaa ihmistä, ihan yhtälailla niitä kusipäitä löytyy lääkäreistä kuin autoasentajista.

Vierailija:

olen hyvässä ammatissa ja minulla on ihania ystäviä ympärilläni. Se, että satuin tapaamaan kamalan ihmisen ei tee minusta yhtään sen huonompaa.

Vierailija
25/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanotaan vaikka näin: kasva empaatiseksi ihmiseksi. Sitä ei tainnut kukaan sinulle lapsena opettaa.

Vierailija
26/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotetaan, ei ole enää niin helppo repäistä itseään irti suhteesta, vaikka tapahtuukin jotain pahaa. En tiedä.

ap

Vierailija
27/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä voin sun kanssas vängätä vaikka koko yön, jos haluat. Et ole itse yhtään sen ampaattisempi kuin minäkään, viittaan edelleen ensimmäiseen viestiisi, jossa kävit vittuilemaan täysin tuntemattomalle ihmiselle. Mikä tekee minusta sinua huonomman?

Vierailija
28/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että väkivaltaa tai huonoja ihmissuhteita kokeneet olisivat huonompia? Pliis, näyttäkää se kohta?

Täällä ei varmaan voisi kertoa että " en ole koskaan katkaisuut jalkaani" , koska kohta tänne jo tulisi kaikki jalkansa katkaiseet selventämään, että he eivät suinkaan ole huonompia ihmisiä, vaikka jalka joskus onkin poikki ollut. Ja että se ei ollut ollenkaan oma vika, että koipi katkesi.

Vierailija
29/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämään sen, minkä verran toista ihmistä voi auttaa. JA että olennaisinta siinä, että toista voi auttaa on se, ettei lähde " mukaan " siihen toisen juttuun, vaikka se toinen yrittäisikin sitä. Äitini kautta tämän olen oppinut, äitini on varsin masenutnut ihminen ollut jo vuosikymmenet, ja aikanai yritin kantaa hänenkin murheitaan, kunnes tajusin ,että se vie vain minunkin voimavarani. Nyt kun olen hyväksynyt, että äitini elämä ja sen onnellisuus on täysin hänen omissa käsissään, minun on helpompi olla hänen kanssaan, en enää yritä kantaa hänen murheitaan.

Vierailija
30/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa tää koko ketju ja nämä jutut.

Mua huvittaa sekin, että tajusin näitä juttuja lukiessa sen, että vaikka itse oon todella kiltti, tunnen ihmisiä, jotka eivät ole yhtä kilttejä. Eli usuttavat ja opettavat minuakin pitämään puoleni. Tulee joistakin tämän ketjun jutuista mieleen eräs minulle rakas, suorapuheinen ihminen!

ap

Vierailija
31/31 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muutenhan kuka tahansa, se hoivaajakin, pinkaisisi pakoon. Väkivalta tulee esiin vähän kerrallaan pitkän ajan kuluessa, kun jo haluaa uskoa toisesta enemmän hyvää kuin pahaa?

ap

Sen jälkeen, kun on oppinut luottamaan toiseen, niin käykin ilmi, ettei se ihminen ollutkaan selllainen, mitä kuvittelit. Siinä on niin epäuskoinen olo, ettei tiedä mitä tekisi. Ja kun toinen sanoo, että anna anteeksi ja en ikinä enää lyö, niin sitä haluaa uskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi