Missä asiassa sinulla on käynyt "hyvä tuuri"? -peukutusketju
Voititko lotossa? Onko sinulla maailman mukavin anoppi? Onko sinulla hyvät unenlahjat ja nukahdat helposti missä vain? Usein listataan ikäviä asioita, niin laitetaanpas kehiin ne hyvät jutut. Oli sitten kyse pelkästä hyvästä tuurista tai myös omasta vaivannäöstä asian eteen. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minullekin on käynyt näin, peukku alas = minulle ei ole käynyt näin.
Ap aloittaa: Sain vakituisen työpaikan alalta, jossa työt ovat kiven alla ja määräaikaisuuksissa roikutaan vuosia. Ap
Kommentit (229)
Satuin syntymään 60-luvulla. Sain elää turvallisen lapsuuden kaupunkiympäristössä, käydä koulut ajalla jolloin kiusaamista ei tunnettu.
Olin nuori aikana jolloin somea, eikä koko internetiä ollut.
Töihin pääsi silloin saman tien valmistuttua.
Vaihdoin työpaikkaa kansainväliselle alalle juuri kun 90-luvun lama alkoi, joten se kurimus ei minua liikuttanut.
Onnellisten tähtien alla koko elämä.
Olen saanut asua ulkomailla yhteensä n. 20 v. eri maissa.
Sain hyvät geenit.
valkoinen mies
Onnisti, äänestin persuja. Loppu vasemmiston työläisen kurjistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin hyvän miehen, joka on jaksanut kanssani pian 30 vuotta.
Anoppi on hyvä ja kohtelee minua kuin tytärtä.
Fiksu ja komea poikamme toi perheeseen ihanan miniän.
Muutenkin välit perheseen (äiti ja sisko) ovat hyvällä mallilla.
Minulla sama sain hyvän miehen.
Sain perinnön ja nyt ei tarvi niin paljon stressata rahasta vaikka töissä pitää silti käydä.
En ole mitenkään ihmeellinen, mutta jostain käsittämättömästä syystä nykyinen mieheni rakastui juuri minuun. Hän olisi saanut paljon kauniimman, rikkaamman jne. Yhteistä elämää takana nyt 6,5v. On kyllä kovin onnellista ollut. Arvostan häntä suuresti.
Vierailija kirjoitti:
En ole mitenkään ihmeellinen, mutta jostain käsittämättömästä syystä nykyinen mieheni rakastui juuri minuun. Hän olisi saanut paljon kauniimman, rikkaamman jne. Yhteistä elämää takana nyt 6,5v. On kyllä kovin onnellista ollut. Arvostan häntä suuresti.
Minunkin mieheni saisi toisen. Hän kuitenkin hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Ehkä minussa on jotain, jota arvostaa. We are so lucky. Kävipä hyvä tuuri.
Voitin eilen eurojäkbotissa ja lotossa yhteensä 3000 tsiljardia euroa, lisäksi pelastin palavasta talosta 60000 söpöä kissan pentua. Tämä on 39999 prosenttia totta broidi, en ikinäValehtelisi
Voiko olla totta se, kun suku on niin mt- häiriöistä, että sain tervepäisen miehen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuuhea alapää
ihan mielenkiinnosta kysyn, että millainen on tuuhea alapää?
Osaan nauraa itselleni ja nauratan muitakin kertomalla omista kömmähdyksistäni ;) Muutkin rentoutuvat seurassa kun huomaavat, että "kaikki muutkin mokaa" O:)
Mulla ei ole paljoa muuta kehumista, paitsi, että mun kummallinen kissa tykkää musta 😻
Sain ihan omalta alalta 59-vuotiaana työpaikan tilanteessa, jossa vanha firma veteli viimeisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytys ei kestänyt kauan (alle 8 tuntia, josta 15 min ponnistamista). Äidille kiitos näistä geeneistä, että synnytys etenee vikkelästi.<3
8 minuuttia olisi lyhyt synnytys. 8 h on normaali tai pitkä persaus.
Hah :) oon vela mutta mikä ihmeen pitkä persaus? Kiitos päivän naurusta, oli niin sattuvasti sanottu, mitä lie sitten tarkoittaakaan :)
Voitin kuulakärkikynän arvalla.
Sain elämäni parhaan työpaikan yli 60-vuotiaana. Mielenkiintoisin työ ja paras palkka.
320 grammaine ahven mato-ongella !
Tapasin hyvän miehen, joka on jaksanut kanssani pian 30 vuotta.
Anoppi on hyvä ja kohtelee minua kuin tytärtä.
Fiksu ja komea poikamme toi perheeseen ihanan miniän.
Muutenkin välit perheseen (äiti ja sisko) ovat hyvällä mallilla.