Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa sinulla on käynyt "hyvä tuuri"? -peukutusketju

Vierailija
26.04.2022 |

Voititko lotossa? Onko sinulla maailman mukavin anoppi? Onko sinulla hyvät unenlahjat ja nukahdat helposti missä vain? Usein listataan ikäviä asioita, niin laitetaanpas kehiin ne hyvät jutut. Oli sitten kyse pelkästä hyvästä tuurista tai myös omasta vaivannäöstä asian eteen. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minullekin on käynyt näin, peukku alas = minulle ei ole käynyt näin.

Ap aloittaa: Sain vakituisen työpaikan alalta, jossa työt ovat kiven alla ja määräaikaisuuksissa roikutaan vuosia. Ap

Kommentit (248)

Vierailija
221/248 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hmm geeneistä niin että satuin syntymään komealle ja kauniille ja musta tuli myös kaunis. :D

Sitten hmm, no luonne on aika hyvä, joskin siitä hyvyydestä saa joskus myös kärsiä mutta ainakaan ei oo niin omantunnontuskia, että olisi huono ihminen tms kun sydämeltään kaunis :D

Perintöä sain, mutta sen syy ei tosiaan ole ihana eli vanhempani kuolema- mutta kyllä se vaikutti 2 kymppisenä elämään jne.

Sisko, eli olisi kamalaa jos olisi joutunut kasvamaan ainoana perheessä, olen kiitollinen siskosta.

Olen saanut myös kasvaa todella hyvällä asuinalueella lapsuuden ja nuoruuden ja lapsuus ja nuoruus oli todella hyvää. :)

Olen päässyt joissain asioissa aika helpolla, mutta toisissa todella vaikean kautta kyllä. :D joten se tasottaa.

Sain töitä sukulaisen kautta nuorena, josta sain todella paljon hyvää työkokemusta ja tiedän että kaikilla ei näin ole.

Hmmm, paljonkin kaikkea mitä en just nyt jaksa muistella tai muistaa.

On sattunut hyviä opettajia ala-asteella, olen päässyt aina haluamaani kouluun, olen lahjakas niissä asioissa mistä pidän :D

Myös edullisia asuntoja löytynyt, tai siis 1. Sain asunnon hankinnassa neuvoteltua itse erämaksut, jotka normaalisti ei ole mahdollisia, sain neuvoteltua marginaalin alemmas....

en jaksa kaikkea muistaa.

Vierailija
222/248 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin viiden vuoden parisuhteesta, jossa voin huonosti ja aluksi tuntui silti, etten pääse omille jaloilleni tai pärjää. Suhteesta jäi kuitenkin yhteisen asunnon myynnin jälkeen sellainen potti, että sain ostettua ja remontoitua niillä rahoilla itselleni kivan yksiön hyvältä paikalta keskustasta. Ex ei osannut käsitellä tunne-elämää, mutta opetti minulle remontoinnin salat ja jonkinlaiset taloustaidot jäivät käteen. Kiitollinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/248 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunariperhetaustalta olen ponnistanut akateemiselle uralle ja sittemmin ulkomaille. Tulot on tällä hetkellä sen verran hyvät, että voin siirtää 2500-3000 e/kk säästöön ja sijoituksiin.

Vierailija
224/248 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi hyvä tuuri, kun Tuurin kyläkauppiaan näin ihan tuurilla. No, ei paljon hetkauttanut, mutta kävihän hyvä tuuri!

Vierailija
225/248 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin lotossa viisinumeroisen summan.

Ja sain ihanan koiran.

Rakastuin tyyppiin joka on alkoholisti.

Vierailija
226/248 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuu mitään hyvää asiaa mieleen.

Vierailija
227/248 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä. Lapsuus ei ollut ruusuinen, mutta aikuisena kaikki asiat (terveys, henkinen hyvinvointi, sosiaaliset suhteet, opiskelu, työura, parisuhde) ovat menneet putkeen jo 25 vuotta. 

Vierailija
228/248 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas puoliso joka on kohdellut aina minua kuin ihmistä.

Vierailija
229/248 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaiken mitä unelmoin

Tuuria tosin ei vaan tarmokkuutta ja itsekuria 

Vierailija
230/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanottiin aikanaan (laulu tai viihdeohjelma?) "Kävipäs tuuri, kun tämä juuri oli toive suuri"?

Vierailija
231/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla kesti esitutkinta niin pitkään, että syyteoikeus vanheni.

Vierailija
232/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vaimon aikamoisen sattuman kautta ja osoittautui että on just eikä melkein kaltaiselleni ei ihan tavalliselle ihmiselle.

Vierailija
233/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen 35 v jälkeenkin katkera siitä että menetin nuoruudenrakkauteni, sen nuoren miehen johon olin ollut ihastunut ja rakastunut siitä saakka kun mitään pojista opin ymmärtämään. Asuimmekin nuorena jo yhdessä ja olin ajoittain niin onnellinen ja rakastunut etten sen koomin ole ollutkaan. Minulla on vieläkin ikävä häntä aika-ajoin ja aina kun näen hänet edes vilaukselta, katkera kaipuun piikki pistää rintaa.

Mutta, taisi minulla kuitenkin käydä tuuri, en olisi jaksanut enkä osannut kannatella hyvää vauhtia alkoholisoituvaa itsekeskeistä ja itseään täynnä olevaa tunnevammaista ihmistä jolle kumppani on se toiseksi tai kolmanneksi tuleva asia kai edelleen. En olisi pystynyt antamaan hänelle sitä mitä hän tarvitsi enkä jaksanut vetää häntä perässä kuten hänen 30vuotta vaimona ollut nykyinen jaksaa. Tiesin että hänkin jäi kaipaamaan minua, mutta ehkä hänelläkin kävi tuuri, koska sai itselleen paremmin sopivan "siskotyyppisen" kumppanin joka ei odota eikä vaadi häneltä mitään. 

Vierailija
234/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut syntyä valkoihoiseksi.

Vierailija
235/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on omahyväimen tolvana

Vierailija
236/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät, paksut, luonnostaan tummanruskeat hiukset.

Vierailija
237/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohtuu hyvä koulussa ja olen hyvä työtehtävässäni. Minulla on aivan mahtavat lapset, yksi on sosiaalisesti todella älykäs, toinen on sosiaalisesti todella pidetty, yksi on yleisälykäs ja kuopus muuten vaan superihana. Olen käsittämättömän ylpeä lapsistani ja monesti mietin mikä tuuri onkaan käynyt kun heidät olen saanut. Olen varakas. Minulla on muutamia kiinnostuksen kohteita, ne tosin vaihtuvat aina silloin tällöin. Olen kätevä käsistäni. Olen jokapaikan höylä ja resilienssini on ollut uskomaton viimeisinä vuosina. Näytän ihan kivalta ja olen hoikka. Olen ahkera.

Vierailija
238/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 5 euron arvoisia 2 riviä hevosraveihin ja voitin 150 . 

Vierailija
239/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika fiksu ja järkevä, siten myös hyvin taitava monissa asioissa. Monasti ihmiset kyselee, että teitkö tuon itse ja että mistä otit mallia, taikka että mistä sait suunnitelmat tuon idean toteuttamiseen. Vastaan, että se vain tuli mieleeni ja suunnittelin sen itse päässäni ja aloin vain tekemään sitä. Ja moni ei oikein tahdo uskoa, että niin voi tehdä. Kyllä voi, jos osaa. Ja minä osaan. Esim. Käsityöt sujuu mainiosti. Tai osaan vaikkapa korjata melkein mitä vaan.

Onko se sitten siunaus, vai kirous? Se vähän riippuu. Kyllä se tietysti on ihan hyvä asia, ettei kaikkia romuja tarvitse aina heittää roskiin, tai viedä korjaamolle, jos joku hajoaa. Koska voin korjata sen. Mutta yhtä lailla se kieltämättä välillä vähän rasittaa, kun kaikki tuttavat kyselee, että voinko korjata niiden romuja. Aina ei jaksaisi. Sitten he tarjoavat rahaakin siitä, mutta kun kyse ei ole rahasta. En tarvitse rahaa, enkä halua rahastaa ystäviltäni tai tuttaviltani. 

Vierailija
240/248 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän aika kivalle, vaikka vanhempani ovat ihan tavallisia pulliaisia.

Naamasi on kuin petolinnun perse ja ahterisi kuin höyläpenkki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä