Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa sinulla on käynyt "hyvä tuuri"? -peukutusketju

Vierailija
26.04.2022 |

Voititko lotossa? Onko sinulla maailman mukavin anoppi? Onko sinulla hyvät unenlahjat ja nukahdat helposti missä vain? Usein listataan ikäviä asioita, niin laitetaanpas kehiin ne hyvät jutut. Oli sitten kyse pelkästä hyvästä tuurista tai myös omasta vaivannäöstä asian eteen. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minullekin on käynyt näin, peukku alas = minulle ei ole käynyt näin.

Ap aloittaa: Sain vakituisen työpaikan alalta, jossa työt ovat kiven alla ja määräaikaisuuksissa roikutaan vuosia. Ap

Kommentit (229)

Vierailija
221/229 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hmm geeneistä niin että satuin syntymään komealle ja kauniille ja musta tuli myös kaunis. :D

Sitten hmm, no luonne on aika hyvä, joskin siitä hyvyydestä saa joskus myös kärsiä mutta ainakaan ei oo niin omantunnontuskia, että olisi huono ihminen tms kun sydämeltään kaunis :D

Perintöä sain, mutta sen syy ei tosiaan ole ihana eli vanhempani kuolema- mutta kyllä se vaikutti 2 kymppisenä elämään jne.

Sisko, eli olisi kamalaa jos olisi joutunut kasvamaan ainoana perheessä, olen kiitollinen siskosta.

Olen saanut myös kasvaa todella hyvällä asuinalueella lapsuuden ja nuoruuden ja lapsuus ja nuoruus oli todella hyvää. :)

Olen päässyt joissain asioissa aika helpolla, mutta toisissa todella vaikean kautta kyllä. :D joten se tasottaa.

Sain töitä sukulaisen kautta nuorena, josta sain todella paljon hyvää työkokemusta ja tiedän että kaikilla ei näin ole.

Hmmm, paljonkin kaikkea mitä en just nyt jaksa muistella tai muistaa.

On sattunut hyviä opettajia ala-asteella, olen päässyt aina haluamaani kouluun, olen lahjakas niissä asioissa mistä pidän :D

Myös edullisia asuntoja löytynyt, tai siis 1. Sain asunnon hankinnassa neuvoteltua itse erämaksut, jotka normaalisti ei ole mahdollisia, sain neuvoteltua marginaalin alemmas....

en jaksa kaikkea muistaa.

Vierailija
222/229 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin viiden vuoden parisuhteesta, jossa voin huonosti ja aluksi tuntui silti, etten pääse omille jaloilleni tai pärjää. Suhteesta jäi kuitenkin yhteisen asunnon myynnin jälkeen sellainen potti, että sain ostettua ja remontoitua niillä rahoilla itselleni kivan yksiön hyvältä paikalta keskustasta. Ex ei osannut käsitellä tunne-elämää, mutta opetti minulle remontoinnin salat ja jonkinlaiset taloustaidot jäivät käteen. Kiitollinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/229 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunariperhetaustalta olen ponnistanut akateemiselle uralle ja sittemmin ulkomaille. Tulot on tällä hetkellä sen verran hyvät, että voin siirtää 2500-3000 e/kk säästöön ja sijoituksiin.

Vierailija
224/229 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi hyvä tuuri, kun Tuurin kyläkauppiaan näin ihan tuurilla. No, ei paljon hetkauttanut, mutta kävihän hyvä tuuri!

Vierailija
225/229 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin lotossa viisinumeroisen summan.

Ja sain ihanan koiran.

Rakastuin tyyppiin joka on alkoholisti.

Vierailija
226/229 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuu mitään hyvää asiaa mieleen.

Vierailija
227/229 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä. Lapsuus ei ollut ruusuinen, mutta aikuisena kaikki asiat (terveys, henkinen hyvinvointi, sosiaaliset suhteet, opiskelu, työura, parisuhde) ovat menneet putkeen jo 25 vuotta. 

Vierailija
228/229 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas puoliso joka on kohdellut aina minua kuin ihmistä.

Vierailija
229/229 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaiken mitä unelmoin

Tuuria tosin ei vaan tarmokkuutta ja itsekuria 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme