Erikoisjoukot Official
Suomen televisiohistorian rankimmaksi realityksi tituleerattu Erikoisjoukot pestaa 14 julkisuuden henkilöä koulutusleirille, jossa sekä henkisiä että fyysisiä rajoja koetellaan vuorokauden ympäri.
Mukana ovat: ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Miss Suomi Viivi Altonen, muusikko Elias Kaskinen, malli Sara Chafak, toimittaja Kimmo Ohtonen, missikeisarinna Sunneva Sjögren, somepersoona Sauli Koskinen, ex-nyrkkeilijä Amin Asikainen, dj ja mediapersoona Amanda Harkimo, somepersoona James Nikander, europarlamentaarikko Henna Virkkunen, ex-sulkapalloilija Ville Lång, ex-lumilautailija Heikki Sorsa sekä kansanedustaja Tom Packalén.
Kurssin kouluttajat ovat entisiä erikoisjoukko-operaattoreita, joilla on kokemusta sotilasoperaatioista mm. Irakissa, Afganistanissa ja Somaliassa.
Hylätyllä Lohjan Kalkkitehtaalla järjestettävällä koulutusleirillä julkkiksilla ei ole erikoisoikeuksia eikä helpotuksia.
Ravinnon määrää vähennetään päivä päivältä, ja tehtävien välit täytetään raskailla fyysisillä harjoitteilla, jotka alkavat aamuvarhaisesta ja jatkuvat yöhön. Lyhyet unet katkotaan lisäharjoituksilla – ainoana tavoitteena selvittää kokelaiden henkinen kantti sekä päättäväisyyden taso.
Erikoisjoukot alkaa Ruudussa maanantaina 30.5. Ensimmäinen jakso nähdään myös Nelosella ma 30.5. klo 21.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/3591cdc1-dc4e-4190-a4bc-fd8b21e…
Paljon samoja naamoja, joita on nähty muissakin tosi-TV-formaateissa. Mutta muutamia mielenkiintoisia kilpailijoita on, esim. Sami Jauhojärvi, Kimmo Ohtonen ja kansanedustaja Tom Packalén.
Kommentit (1083)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä viihdyttävää tässä ohjelmassa on tarkoitus olla katsojalle. Ymmärrän, että erikoisjoukkojen sotilaita koulutetaan tuolla tavalla ja siinä on varmaan paljonkin järkeä, mutta nämä on julkkiksia eikä oo pyrkimässä mihinkään erikoisjoukkoihin. On jotenkin tajua koko ohjelman pointtia. Sitä paitsi miksi tuolla on naisia? Olen aika varma, että näissä erikoisjoukoissa ei oo yhtään ainoota naista.
Tuohon tyyliin puhuttiin normaaleille varusmiehille vielä 90-luvulla ihan tavallisissa jääkärikomppanioissa. Kuului paikan henkeen. Ei ne kouluttajat kivoja olleet, ehei. Hassua että tuo niiden puhe herättää ihmetystä. Myös koulutus oli monesti hyvin raskasta fyysisesti ja ikävissä olosuhteissa. Olin 8 kuukauden aikana 80 vuorokautta metsässä ja en ole edes mitkään sissi.
Uskon, että näin oli, mutta ei siitä kyllä hyvää viihdeohjelmaa saa.
En ymmärrä miksi Sara C aina mainitsee tuosta armeijataustastaan. Jos itse olisin jättänyt 2 viikon jälkeen kesken niin en kyllä kehtaisi paljon asiaa mainostaa. Intti on jossain perushommissa kuitenkin aika piece of cake, itse olin oikeastaan aika surkeassa kunnossa kun menin aikoinaan armeijaan ja silti pärjäsin ihan hyvin.
"Oijoi, noi kaikki kouluttajat on niin kuumia 😍
jep, miehekkäitä miehiä eikä mitään vikiseviä soijapoikia! kelpais :p"
Saparopää miehekäs...?
Kaikki parrakkaat miehet ovat naismaisempia kuin naiset.
Suomen armeijassa parta ja naisten tukka ja hiuslaitteet on kielletty.
"Ohjelman myötä suomalaisia valmistellaan ajatukseen sodasta Venäjän sotakoneen kanssa eli massiivisiin miestappioihin. Sehän tässä on takana. Kiitos vain Maailman talousfoorumin sätkynukeille: Marinille, Saarikolle ja Niinistölle. Heitä voitte kiittää siitä, että miehenne ja poikanne muuttuvat sodan myötä verisiksi räteiksi. Siinä ei muutama erikoisjoukkojen sotilas auta tuon taivaallista. Ja ne brittien turvatakuut ovat yhtä tyhjän kanssa. Venäläiset ovat Ukrainassa ampuneet ja ottaneet kiinni useita brittien SAS-sotilaita, jota ovat näyttäneet lähinnä soijapojilta verrattuna venäläisten ja tsetseenien erikoisjoukkojen sotilaisiin verrattuna"
VENÄLÄISET OVAT RAISKAAJIA JA MURHAAJIA! KAUKANA SOTILAISTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin innolla tätä ohjelmaa, mutta ihan pelkkää kuraa on.
Ei ole kuraa. Hyvä oli. Sopivan vähän länkytystä, enemmän tekemistä.
Tosi hyvä ohjelma, vauhtia ja menoa. Äksöniä. Kiinnostavaa seurata mitä kaikkia tehtäviä eteen sattuu ja katsoa, miten ja millä tekniikoilla suoriutuvat. Parasta TV ohjelmaa aikoihin. Odotan innolla seuraavaa jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi jonkun Sunnevan putoaminen olisi joku karmea moka. Tai sen Saran. Eikös tässä ole tarkoituksena saada ihmiset luovuttamaan ja tahtomaan pois?
Mukaan otettu mahdollisimman erilaisia ihmisiä. Mikäs siinä, parhaat jäävät kuitenkin jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Sara C aina mainitsee tuosta armeijataustastaan. Jos itse olisin jättänyt 2 viikon jälkeen kesken niin en kyllä kehtaisi paljon asiaa mainostaa. Intti on jossain perushommissa kuitenkin aika piece of cake, itse olin oikeastaan aika surkeassa kunnossa kun menin aikoinaan armeijaan ja silti pärjäsin ihan hyvin.
Ai, eikö hän käynytkään armeaa loppuun ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kerkesi edes aloittaa.
Hyvä ohjelma. Mukava katsoa miten pärjäävät vaativissa tehtävissä.
Toista kuin monet muut " kilpailut"
Milloin tämä ohjelma on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä viihdyttävää tässä ohjelmassa on tarkoitus olla katsojalle. Ymmärrän, että erikoisjoukkojen sotilaita koulutetaan tuolla tavalla ja siinä on varmaan paljonkin järkeä, mutta nämä on julkkiksia eikä oo pyrkimässä mihinkään erikoisjoukkoihin. On jotenkin tajua koko ohjelman pointtia. Sitä paitsi miksi tuolla on naisia? Olen aika varma, että näissä erikoisjoukoissa ei oo yhtään ainoota naista.
Tuohon tyyliin puhuttiin normaaleille varusmiehille vielä 90-luvulla ihan tavallisissa jääkärikomppanioissa. Kuului paikan henkeen. Ei ne kouluttajat kivoja olleet, ehei. Hassua että tuo niiden puhe herättää ihmetystä. Myös koulutus oli monesti hyvin raskasta fyysisesti ja ikävissä olosuhteissa. Olin 8 kuukauden aikana 80 vuorokautta metsässä ja en ole edes mitkään sissi.
Tuollainen puhe normaalissa koulutustilanteessa on onneksi nykyään kielletty. Tuollaisessa testissä, mihin ihmiset ovat hakeneet itse ja heitä testataan äärimmilleen, se sen sijaan on sallittua. Luulen, että jos tahtoo selvitä testistä, ei kannata kauheasti kertoa itsestään mitään, ettei osata vedellä oikeista naruista.
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä.
Henna, lähes uimataidoton...mitä siitäkin tulee. Oppinut uinnin alkeet vasta pitkästi yli 40 vuotiaana
Toista on Ohtonen, joka on uinut Saimaan läpi
Vierailija kirjoitti:
Kuvattu viime kesän lopulla.
Oijoi, noi kaikki kouluttajat on niin kuumia 😍
jep, miehekkäitä miehiä eikä mitään vikiseviä soijapoikia! kelpais :p"
Saparopää miehekäs...?
Kaikki parrakkaat miehet ovat naismaisempia kuin naiset.
Suomen armeijassa parta ja naisten tukka ja hiuslaitteet on kielletty.
Lähitaistelutilanteessa voi tarttua kiinni saparosta tai parrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sara aloitti asepalveluksen heinäkuussa 2010 ja keskeytti sen kolme viikkoa myöhemmin, koska hän ei päässyt haluamiinsa tehtäviin."
https://www.apu.fi/artikkelit/melkein-taydellinen-sara-chafak
En kyllä tajua, miten triathlonisti ei osaa uida? Hennan räpiköinnillä ei uida edes sprinttimatkan 750m uintiosuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sara aloitti asepalveluksen heinäkuussa 2010 ja keskeytti sen kolme viikkoa myöhemmin, koska hän ei päässyt haluamiinsa tehtäviin."
https://www.apu.fi/artikkelit/melkein-taydellinen-sara-chafak
Tiedetäänkö jossain varuskunnassa lopullinen palvelusajan tehtävä jo 3. viikon kohdalla? Eikö p - kausikin kestä 8 viikkoa?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua, miten triathlonisti ei osaa uida? Hennan räpiköinnillä ei uida edes sprinttimatkan 750m uintiosuutta.
Tätä ihmettelin itsekin, mutta ajattelin, että olen taas sekoittanut ihmiset...
Ei ole kuraa. Hyvä oli. Sopivan vähän länkytystä, enemmän tekemistä.