Ryyppäätteko te vappuna?
Kommentit (101)
Ultsille ostetaan neljä pulloa shampanjaa. Kahdelle.
Vierailija kirjoitti:
En. Vappu on mulle ihan yhdentekevä juhla vaikka yliopisto-opiskelija olenkin.
Vappu on työläisten juhla, joten älä ole huolissasi.
Haalarikansa toki senkin juhlan haluaa pilata.
Vierailija kirjoitti:
Ultsille ostetaan neljä pulloa shampanjaa. Kahdelle.
Täältä Sodiksessa en enää ikinä haluaisi Ultsille!
Vierailija kirjoitti:
En. Kuulun eliittiin ja vappu on työläisten juhla Ja alkoholi aiheuttaa suuret määrät syöpiä.
Eikö "eliitti" tee ollenkaan töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain aion juoda kavereiden kanssa skumppaa ja kaljaa. Kippis!
Juntit.
Kiitos kohteliaisuudesta 😊 Niin ollaankin. Taidetaan jopa mennä paljuun, tuohon junttien taivaaseen.
Paljuilu taitaisi olla se, mitä en tekisi vappuna enkä muulloinkaan.
Taitaa olla kohta jo yhtä harvinaista kuin mopoautot; ei niin hyvä asia.
Sama! Yök. En ota riskiä, että vaikka paljuun tulevat ukot olisivat ensin peseytyneet kunnolla.
– Paljujen lämmin, noin 38 asteinen vesi, on otollisin lämpötila myös bakteereille. Keuhkokuumeen lisäksi paljun lämpimässä vedessä viihtyvät myös ihottumaa ja ihoinfektioita aiheuttavat bakteerit. Parhaiten tartunnoilta ja ihottumalta välttyy, kun paljun tyhjentää ja puhdistaa jokaisen käyttökerran jälkeen.
Olen absolutisti joten en ryyppää enkä vietä vappua(kaan), kotona olen ja päivä on kuin ihan mikä tahansa muu päivä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Olen absolutisti joten en ryyppää enkä vietä vappua(kaan), kotona olen ja päivä on kuin ihan mikä tahansa muu päivä.
M31
Ymmärrän. Onko sulla kuitenkin kalenterivuodessa jotain sellaista, jota haluat viettää? Joulu?
Itsellä näin vanhemmiten alkaa karsiutua yksitellen nuo ns. pakkojuhlat. Lasten ollessa pienia niihin paneutui eri tavalla, mutta nyt ei hirveesti enää kiinnosta.
- mummo -
En. Viime vappuna join, nyt on kiva ottaa pyhä ihan vaan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Ymmärrän. Onko sulla kuitenkin kalenterivuodessa jotain sellaista, jota haluat viettää? Joulu?
Itsellä näin vanhemmiten alkaa karsiutua yksitellen nuo ns. pakkojuhlat. Lasten ollessa pienia niihin paneutui eri tavalla, mutta nyt ei hirveesti enää kiinnosta.
- mummo -
Itseasiassa en vietä mitään juhlapäiviä, ehkä joulu on ainoa "juhla" kun näen muita ihmisiä koska silloin menen vanhempieni luokse ja käyn isovanhemmillani mutta käyn heidän luona koska he pyytävät minut käymään heidän luona. Vaikka käyn heidän luona niin en minä joulua juhli vaan voisin olla vaan kotona.
M31
Ehkä pari ginitonicia, ei enempää
Inhoan kuohuvia
En tiedä. Riippuu miten pahasti yksinäisyys ja elämä painaa. Tällä hetkellä tilanne on 50/50.
Tapahtuma-alalla ollaan töissä, kun muut juhlivat (ja ryyppäävät) 🥳
Kyllä. Ryyppää ihan tavallisena tiistainakin ja lähes kaikkina muinakin päivinä, joten miksi en myös vappuna. Olen asiakaspalveluammatissa, jossa ollaan töissä nimeomaan silloin kun muut juhlii, mutta tämähän ei minua estä. Jos en saa juhlia silloin kuin haluan, niin sitten juhlitaan vaikka töissä jos tilanne sitä vaatii. Selvin päin jaksa kuunnella sitä paskaa, enkä todellakaan oo mikään hovipalvelija kellekään känniläiselle.
50 vappuna join, loppuvuosina myös kaikkina 364 päivänä siinä vapun ympärillä. Viiteen vuoteen en ole juonut pisaraakaan. Hassuttelen painamalla kellastuneen ylioppilaslakin päähän, kiedon serpentiiniä kaulan ympärille ja katson itseäni peilistä aika hyväksyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuma-alalla ollaan töissä, kun muut juhlivat (ja ryyppäävät) 🥳
Samoin, mutta en mainostaisi sitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin kaiken alkkohoolin 3kk sitten. Voin nyt paremmin kuin 20 vuoteen. Ei ole enää tarvetta juopotella oli viikonpäivä tai pyhä nimeltään mikä tahansa. M37
Ihan mahtavaa 😍 Ihanaa että on tällaisia fiksuja miehiä!
Raitis N29
Kyllä. Parannetaan maailmaa ja haukutaan Putleria.
En. Vappu on mulle ihan yhdentekevä juhla vaikka yliopisto-opiskelija olenkin.