Uskovaiset yrittää olla niin arvokkaita ihmisiä
Muiden arvokkuus on heiltä itseltään pois.
Päivät menee itkiessä kun mä olen vaan tällainen.
Kommentit (15)
Ne naiset on osa ihan ihmeellisiä kun niitä kävelee kadulla vastaan ja niillä on alemmuuskompleksi. Ne tiuskii ja nakkeli niskoja ja kävelee päin näköä.
Joku pieni nainen oli todella nenäkäs ja päällekäyvä jossain. Uskovaisten Frendi. Toinen vanhempi nainen säesti pienen nenäkkään naisen vieressä.
Katsoin vuoronperään heitä kumpaakin. Mikä heillä on ongelma?
Uskovaisissa ärsyttää se jos uskontoa otetaan lääkkeeksi. Esim. olet alkoholisti ja kun olet uskossa et juo ja heti kun juot uskosi on horjunut, mutta ei hätää voit hakea voimaa uskosta, naida uskovaisen itseäsi nuoremman kaunottaren, perustaa perheen, unohtaa ikääntyneen ex-vaimosi, joka kasvatti lapset yksin, kun sinä joit jne. olet hyvä ihminen.
Sitten oli joku lihaskimppu äijä, ja hänenkin vieressä oli pieni nenäkäs nainen. Kumpikin säesti toisiaan.
Myöskin se että uskonto=moraali. Perusteluja ei minkäänlaisia.
Kuuntelin vuoroin toista ja vuoroin toista. Nenäkäs nainen oli oikein inhottava. Kaksoispsykoosi.
Uskovaisen kanssa on vaikea ellei mahdoton keskustella järkevästi. Esimerkiksi tieteeseen vetoaminen ei uskovaisen kohdalla toimi, jos uskovaisen uskonnolliset käsitykset eivät käy tieteen kanssa yksiin. Ja kun korkeimmat perustelut luetaan satukirjoista, niin keskustele siinä sitten järkevästi.
Lihaskimppu äijä viisateli ja selitti nenäkkään naisen tahdissa jotain ihmeellistä ja he lähtivät vielä seuraamaan kun lähdin pois.
Kaksoispsykoosi. Ihmisten joukkopsykoosi. Ihmiset psykooseissa
Mulla on alemmuuskompleksi. Mä olen vain tällainen yksinkertainen.