Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryyppäätteko te vappuna?

Vierailija
26.04.2022 |

vähä tekis mieli

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuulun eliittiin ja vappu on työläisten juhla Ja alkoholi aiheuttaa suuret määrät syöpiä.

Vierailija
62/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Se on ihan sama mikä päivä minä ryyppään, joten se saattaa olla vappuaatto, tai pari päivää ennen tai jälkeen. Tai kaikkina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit ryyppää vappuna. Me ammattilaiset sen sijaan ryypätään silloin, kun siltä tuntuu. Muutaman sidukan kun juovat niin siitä tulee armoton krapula ja sitä naureskellaan kavereiden kanssa.

Vierailija
64/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ois teekkarikaste mutta koko tapahtuma ahdistaa niin jään ehkä kotiin poikaystävän kaa chillaileen

en oo vielä päättänyt

Vierailija
65/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Se on ihan sama mikä päivä minä ryyppään, joten se saattaa olla vappuaatto, tai pari päivää ennen tai jälkeen. Tai kaikkina.

Sama täällä!

Vierailija
66/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen vuoteen en ole käyttänyt yo-lakkiani. Nyt ajattelin etsiä tuon kellastuneen 46 vuotta vanhan lätsäni. Laitan sen päähäni, istun parvekkeella ilmapallo kädessä ja ryyppään pullon valkkaria.

Vierailija
67/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida. Tein raittiuslupauksen vähän aikaa sitten. Ja yritän kovasti raitistua. Joskus käy mielessä, että josko voisi ottaa pienet. Mutta kun se ei onnistu. Ei jäisi siihen yhteen, tai kahteen lasilliseen se alkoholin ottaminen. Tylsää. Mutta näin se vain on. Ei kannata ottaa ja riskeerata, jos ei hallitse juomista. Minun tapauksessani.

Vierailija
68/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut raitis nyt liki kaksi vuotta ja ei tee edes mieli enää. Se touhu on niin nähty ja väväistäkään määrää ei viitsi ottaa.

Vierailija
69/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lonkeroa vaan. Jotenkin noloa kun yli 30 vuotias kaupungilla räkäkännissä.

Vierailija
70/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ajattelin just vetää sen kännin, olkootkin sitten kuinka noloa muiden mielestä. Harvoin juon, ja nyt ei satu vappuna olemaan töitäkään. Eikä oo lapsia tai eläimiä joista pitäis huolehtia. Kyllä seitinohuet perskännit on kivat aina silloin tällöin :)

T. Nolo N30

Vierailija
71/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minulla on kalenteriin merkittynä ns viralliset ryyppypäivät, jolloin täytyy vetää perseet olalle, kuten sanonta kuuluu. Aivan kuten kaikilla muillakin suomalaisilla.

No, ei. En ole uskonut tähän legendaan enää kymmeniin vuosiin. Nuorena menin, ikävä kyllä, muiden mukana ja uskoin kalenterin kertomaan. Onneksi viisastuin, kun ikää tuli lisää.

Vierailija
72/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikuinen vappu

Vierailija
73/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ryyppää.

Vierailija
74/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ajattelin just vetää sen kännin, olkootkin sitten kuinka noloa muiden mielestä. Harvoin juon, ja nyt ei satu vappuna olemaan töitäkään. Eikä oo lapsia tai eläimiä joista pitäis huolehtia. Kyllä seitinohuet perskännit on kivat aina silloin tällöin :)

T. Nolo N30

Ei ole noloa. Omilla rahoillaan kun maksaa eikä ole huollettavia niin kenelläkään ei ole mitään sanomista.

Itsekin otan kännit enkä niin seitinohuitakaan. Asun yksin enkä aiheuta kenellekään harmia. En edes soita musiikkia kovaäänisesti - jos haluaisin kuunnella niin kuulokkeilla, en ole kanta-astuja enkä käy suihkussa kuin säädettynä aikana. En polta tupakkaa ja olen vaan itsekseni iloinen ja hihittelen.

Vierailija
75/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joo, en oo montaa kertaa ennen vappuna ryypännytkään. aattelin kavereiden kanssa mennä johonkin ja ihan valkolakin ottaa mukaan!

Vierailija
76/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain aion juoda kavereiden kanssa skumppaa ja kaljaa. Kippis!

Juntit.

Kiitos kohteliaisuudesta 😊 Niin ollaankin. Taidetaan jopa mennä paljuun, tuohon junttien taivaaseen.

Vierailija
77/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Muutaman oluen otan ja ehkä viiniä ravintolassa. Ei sitä vielä ryyppäämiseksi voi kutsua.

Vierailija
78/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain aion juoda kavereiden kanssa skumppaa ja kaljaa. Kippis!

Juntit.

Kiitos kohteliaisuudesta 😊 Niin ollaankin. Taidetaan jopa mennä paljuun, tuohon junttien taivaaseen.

Paljuilu taitaisi olla se, mitä en tekisi vappuna enkä muulloinkaan.

Taitaa olla kohta jo yhtä harvinaista kuin mopoautot; ei niin hyvä asia.

Vierailija
79/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vappu nyt ja siemailen viiniä. Huomenna pitää pitää lepopäivä, torstaina on hammaslääkäri ja perjantaista sunnuntaihin hoidan lapsia, että nuoripari pääsee viettämään kahden kesken lomaa.

Vierailija
80/101 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Otetaan Ilmarin kanss päiväkännit

Ja seuraavana päivänä iltakännit

Ja sit tulee tuure borius juomaan limua meidän kaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan