Ryyppäätteko te vappuna?
Kommentit (101)
En tiedä. Se on ihan sama mikä päivä minä ryyppään, joten se saattaa olla vappuaatto, tai pari päivää ennen tai jälkeen. Tai kaikkina.
Amatöörit ryyppää vappuna. Me ammattilaiset sen sijaan ryypätään silloin, kun siltä tuntuu. Muutaman sidukan kun juovat niin siitä tulee armoton krapula ja sitä naureskellaan kavereiden kanssa.
mulla ois teekkarikaste mutta koko tapahtuma ahdistaa niin jään ehkä kotiin poikaystävän kaa chillaileen
en oo vielä päättänyt
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Se on ihan sama mikä päivä minä ryyppään, joten se saattaa olla vappuaatto, tai pari päivää ennen tai jälkeen. Tai kaikkina.
Sama täällä!
Moneen vuoteen en ole käyttänyt yo-lakkiani. Nyt ajattelin etsiä tuon kellastuneen 46 vuotta vanhan lätsäni. Laitan sen päähäni, istun parvekkeella ilmapallo kädessä ja ryyppään pullon valkkaria.
En taida. Tein raittiuslupauksen vähän aikaa sitten. Ja yritän kovasti raitistua. Joskus käy mielessä, että josko voisi ottaa pienet. Mutta kun se ei onnistu. Ei jäisi siihen yhteen, tai kahteen lasilliseen se alkoholin ottaminen. Tylsää. Mutta näin se vain on. Ei kannata ottaa ja riskeerata, jos ei hallitse juomista. Minun tapauksessani.
Olen ollut raitis nyt liki kaksi vuotta ja ei tee edes mieli enää. Se touhu on niin nähty ja väväistäkään määrää ei viitsi ottaa.
Pari lonkeroa vaan. Jotenkin noloa kun yli 30 vuotias kaupungilla räkäkännissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelin just vetää sen kännin, olkootkin sitten kuinka noloa muiden mielestä. Harvoin juon, ja nyt ei satu vappuna olemaan töitäkään. Eikä oo lapsia tai eläimiä joista pitäis huolehtia. Kyllä seitinohuet perskännit on kivat aina silloin tällöin :)
T. Nolo N30
Jep. Minulla on kalenteriin merkittynä ns viralliset ryyppypäivät, jolloin täytyy vetää perseet olalle, kuten sanonta kuuluu. Aivan kuten kaikilla muillakin suomalaisilla.
No, ei. En ole uskonut tähän legendaan enää kymmeniin vuosiin. Nuorena menin, ikävä kyllä, muiden mukana ja uskoin kalenterin kertomaan. Onneksi viisastuin, kun ikää tuli lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelin just vetää sen kännin, olkootkin sitten kuinka noloa muiden mielestä. Harvoin juon, ja nyt ei satu vappuna olemaan töitäkään. Eikä oo lapsia tai eläimiä joista pitäis huolehtia. Kyllä seitinohuet perskännit on kivat aina silloin tällöin :)
T. Nolo N30
Ei ole noloa. Omilla rahoillaan kun maksaa eikä ole huollettavia niin kenelläkään ei ole mitään sanomista.
Itsekin otan kännit enkä niin seitinohuitakaan. Asun yksin enkä aiheuta kenellekään harmia. En edes soita musiikkia kovaäänisesti - jos haluaisin kuunnella niin kuulokkeilla, en ole kanta-astuja enkä käy suihkussa kuin säädettynä aikana. En polta tupakkaa ja olen vaan itsekseni iloinen ja hihittelen.
varmaan joo, en oo montaa kertaa ennen vappuna ryypännytkään. aattelin kavereiden kanssa mennä johonkin ja ihan valkolakin ottaa mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain aion juoda kavereiden kanssa skumppaa ja kaljaa. Kippis!
Juntit.
Kiitos kohteliaisuudesta 😊 Niin ollaankin. Taidetaan jopa mennä paljuun, tuohon junttien taivaaseen.
Tuskin. Muutaman oluen otan ja ehkä viiniä ravintolassa. Ei sitä vielä ryyppäämiseksi voi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain aion juoda kavereiden kanssa skumppaa ja kaljaa. Kippis!
Juntit.
Kiitos kohteliaisuudesta 😊 Niin ollaankin. Taidetaan jopa mennä paljuun, tuohon junttien taivaaseen.
Paljuilu taitaisi olla se, mitä en tekisi vappuna enkä muulloinkaan.
Taitaa olla kohta jo yhtä harvinaista kuin mopoautot; ei niin hyvä asia.
Mulla on vappu nyt ja siemailen viiniä. Huomenna pitää pitää lepopäivä, torstaina on hammaslääkäri ja perjantaista sunnuntaihin hoidan lapsia, että nuoripari pääsee viettämään kahden kesken lomaa.
Jep
Otetaan Ilmarin kanss päiväkännit
Ja seuraavana päivänä iltakännit
Ja sit tulee tuure borius juomaan limua meidän kaa
En. Kuulun eliittiin ja vappu on työläisten juhla Ja alkoholi aiheuttaa suuret määrät syöpiä.