Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori. fi myyminen ja ostaminen

Vierailija
25.04.2022 |

En ole aiemmin käyttänyt toria.
Laitoinpa muutamat vermeet myyntiin.
Samalla tein osto ilmon.
Ei ole todellista tämä touhu.

Minä ostan, voitko postittaa? Laita mobilepay numerosi niin maksan.
Odotin 5 päivää eikä maksua kuulunut.
Laitoin viestiä, tämä vastasi, en tarviikkaan.

Seuraava tinki 10€ uudesta repusta. Maksan 5€, kai siihen sisältyy postikulut?

Seuraava sopi treffit nahkatakista Stokkan kellon alle. Ei tullut paikan päälle eikä vastannut viesteihin.

Seuraava pyysi mittoja ja tinkasi uudesta villatakista jossa oli vielä hintalaput kiinni. Tämä 249€ maksanut olisi pitänyt myydä 24€.

Ostoilmoitus poiki viestejä, paljoksi tarjoot. Vaikka ilmoituksessani pyydän lähestymään kuvalla. Selkeästi, onko sinulla myydä tämän ja tämän merkin juoksukenkiä xx koossa, tarjoa kuvan kera.
Pitäisi laittaa tavaroita kiertoon, tällä meiningillä heitän mieluummin uffin laatikkoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse yritän myydä tavaraa paikallisessa Facebook-ryhmässä kuvien kera ja edullisesti, eikä tule yhtään kiinnostuneita yhteydenottoja.  Ehkä vika siinä, että myyn kenkiä, ja joku sanoi, ettei ihmiset osta käytettyjä kenkiä? No esim.siistit lenkkarit, joilla juostu 60 km ei mene kaupaksi - niin ehkä ihmiset haluavat ostaa vain uusia tuotteita?

Vierailija
2/4 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa tuuria myös sulla.

Ite olen myynyt useamman laatikollisen tavaraa torin kautta.

Toki on hupivarailijoita, mutta 90pros on kuitenkin semmosia et tulee kaupat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on huonoja kokemuksia kummassakin roolissa.

Joku ehdotti seksiä, joku möi homeista p... aa hirveeseen hintaan, joku möi laukun jonka lupasi ilmaiseksi, joku kielsi antamasta vilttiä koiralle ja sille sen ostinkin... 🙄

Asiallisiakin on. Oma paha vika on se että yritän mahduttaa liikaa päiviin ja sitten väsyn ja luvatut asiat jää...

Tänään sujui kaupat hienosti.

Tsemppiä kaupoille, joskus ihan varmasti onnistaa❤️

Vierailija
4/4 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse yritän myydä tavaraa paikallisessa Facebook-ryhmässä kuvien kera ja edullisesti, eikä tule yhtään kiinnostuneita yhteydenottoja.  Ehkä vika siinä, että myyn kenkiä, ja joku sanoi, ettei ihmiset osta käytettyjä kenkiä? No esim.siistit lenkkarit, joilla juostu 60 km ei mene kaupaksi - niin ehkä ihmiset haluavat ostaa vain uusia tuotteita?

Ylitarjonta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan