Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita äitejä jotka on säästäneet lastensa vauva-ajan vaatteet, lelut lähes kaiken?

Vierailija
25.04.2022 |

Minä olen.Mutta vain ehjät ja puhtaat.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaatteita ei ole laitettu varastoon vaan ovat ihan vaatekaapeissa. Eivät ole tunkkaisia ja väritkin säilyneet.

Vierailija
22/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on pakko kommentoida. Anoppini... Oli säästänyt aivan kaiken ja tyrkytti niitä sitten meidän lapsille. On toki hienoa että on muistoja puolison lapsuudesta, mutta aika toivotonta pukea tyttäreni päälle hänen poikiensa vanhoja kuluneita 25v ullakolla säilöttyjä vaatteita. Ja niitä sen ajan kenkiä. Legot menee vieläkin leikeissä. Ne on ihan ok.

Oon säästänyt lapsille joitain kivoja vaatteita ja ensikengät muistoksi, mutta jos eivät he niitä aikuisena halua niin ei ole pakko haluta. Voi olla että muisto minulle on arvokkaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt kaikkein kauneimmat ja siisteimmät. Nyt lapsenlapseni on puettu niihin.

Vierailija
24/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi paljon kaikenlaista jemmassa, mutta viime muutossa karsin niin, että vaatteita jäi vain yksi laatikollinen, duploja 2, legoja 2 ja kirjoja jotain 50 rakkainta. Kaikki kirjakerhokirjat yms lahjoitin työkaverille ja legoista ja duploista suurin osa meni lapsen vanhaan päiväkotiin lahjoituksena. Niitä oli paljon ja kaikki tietysti ostettu kirppareilta

Vierailija
25/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt jotain pienimpiä rakkaimpia vastasyntyneen vaatteita sekä muutamia tärkeitä juhlamekkoja. Tiettyjä leluja myös, jotka eivät vie tilaa ja ovat lapsille rakkaita. Nukkekodin kalusteet aion säästää kaikki. Omat vanhat kalusteet ovat nytkin leikeissä. Ne ovat kalliita ja hyviä on vaikea löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme