Millaisen pihvin syöt useimmiten?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Eikö lintu ole eläin?
Erotukseksi porosta (itseasiassa ei ole riistaa), karhusta, peurasta, hirvestä jne. mainittu erikseen LINTU.
Toisaalta kai maailmassa pilkun nusuttelijoillekin on joku tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lintu ole eläin?
dinosaurus
En syö lihaa, mutta hampparin välissä tykkään halloumipihveistä.
Ravintolassa useimmiten nautaa, medium-.
Käyn aika harvoi ravintolassa, mutta kyllä sitä tulee yleensä valittua naudan sisäfilettä ja meedium kypsyys. Mielummin miinuksen puolelle.
Syöttekö siis pihvin vain ravintolassa? Mä teen itse koko perheelle ja silloin saa just sitä mitä tahtoo (ja osaa) yhden ravintola-annoksen hinnalla.
Hamppariin otan yleensä kanapihvin. Viimeksi eilen söin jauhelihapihvin lämpimän voileivän päällä.
Eipä kyllä tule mieleen, että tässä pihviä syödään, jos lautasella on kanaa. Minulle pihvi on punaista lihaa mediumina, mikä sulkee pois sen possunkin.
Medium rare tietenki. Ainoa oikea tapa syödä pihvi
Eikös pihvi ole aina nautaa? Muuten se on leikettä tai jotain.
Rose- tai viherpippuripihvin, tietenkin naudasta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä tule mieleen, että tässä pihviä syödään, jos lautasella on kanaa. Minulle pihvi on punaista lihaa mediumina, mikä sulkee pois sen possunkin.
Possua ei tarvitse paistaa kuivaksi. Possu hyvää kun kostea liha. Vähän voi liha punoittaa.
- kokki kolmonen
Hevospihvi ehkä useinmiten. Naudanlihapihvit on kyllä siinä tuntumassa.
Vierailija kirjoitti:
Syöttekö siis pihvin vain ravintolassa? Mä teen itse koko perheelle ja silloin saa just sitä mitä tahtoo (ja osaa) yhden ravintola-annoksen hinnalla.
Syön aika harvoin pihviä, mutta jos syön niin joko ravintolassa sisäfile tai grillissä kotona entrecote.
Mä syön yleensä kanaa, joskus porsasta ja tuskin koskaan nautaa. Muita en syö ollenkaan.