Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronnut mies, hänellä ei seisonut

Vierailija
25.04.2022 |

Tapasimme drinkeillä ja suudelma oli ihan mieletön, näin miehen katseesta paljon, hän myös kertoi sen sanoin.
Ei ollut mitään epäilystäkään etteikö hän halunnut minua. Mutta sitten hieman myöhemmin se ei onnistunut, kaikki muu kyllä toimi erittäin hyvin.

Hän on vasta eronnut joten oletan että asia on psykologinen. Mutta silloinkaan kun suutelimme ensimmäistä kertaa ja miehen silmät ns paloivat. Hän koski minua joten ehdin nähdä ettei hänen housuissa tapahtunut mitään. Onkohan tämä huono merkki? Ei kyllä ole ennen vastaavaa tapahtunut, tunnelma oli kuitenkin todella kuuma.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt laittasit pituuden ja painosi niin päästään asiaan!

Vierailija
2/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt laittasit pituuden ja painosi niin päästään asiaan!

Voi huoh, sanoinhan että tunnelma oli todella kuuma, meillä on ihan mielettömän paljon kemiaa.

Olen vaalea ja hoikka, mies kehui erittäin kauniiksi. Mies on itsekin erittäin hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on juuri (muutaman kuukauden sisällä) eronnut, niin tosiaan psykologinen ongelma. Kyllä se siitä lähtee virkistymään.

Vierailija
4/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 cm jankkaja ja painonjankkaajat; aivan älytöntä  molemmat.

Vierailija
5/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ongelmia seisokin kanssa erottuani n. 17 vuotta kestäneestä suhteesta. Jonka aikana ei tietenkään ollut muita seksikumppaneita. Jännitti vaan niin pirusti ja muutamat nolot epäonnistumiset tuli. Sitten tuli kohdalle ymmärtäväinen kaunotar jolla oli tarpeeksi kärsivällisyyttä. Siitä se sitten lähti.

Vierailija
6/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on juuri (muutaman kuukauden sisällä) eronnut, niin tosiaan psykologinen ongelma. Kyllä se siitä lähtee virkistymään.

Luuletko, suutelu oli äärimmäisen kuumaa, mutta mitään myöhemminkään tapahtunut.

Mietin vakavissani että pystyykö mies oikeasti edes tapaamaan minua. Eihän siinä muuta ole, ei haittaa jos se ei aina toimi. Se on huono asia jos hänen ajatukset esim ovat edelleen toisessa henkilössä.

Vierailija
7/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ongelmia seisokin kanssa erottuani n. 17 vuotta kestäneestä suhteesta. Jonka aikana ei tietenkään ollut muita seksikumppaneita. Jännitti vaan niin pirusti ja muutamat nolot epäonnistumiset tuli. Sitten tuli kohdalle ymmärtäväinen kaunotar jolla oli tarpeeksi kärsivällisyyttä. Siitä se sitten lähti.

Kiitos, tämä oli hyvä kuulla.

Vierailija
8/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on aina ongelmia seisokin kanssa kun on uusi kumppani kyseessä.

Ihan vaan jännittää liikaa, en halua tuottaa pettymystä, keskityn naisen nautintoon "liikaa".

Vika ei ikinä ole naisessa, vaan ihan omien korvien välissä.

Vierailija
9/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukat ragee taas :D

Vierailija
10/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullukat ragee taas :D

Ragee? Painoindeksini on 19, käyn 5 kertaa viikossa salilla. Olen joskus tehnyt mallintöitä.

Ap

Vierailija
11/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on aina ongelmia seisokin kanssa kun on uusi kumppani kyseessä.

Ihan vaan jännittää liikaa, en halua tuottaa pettymystä, keskityn naisen nautintoon "liikaa".

Vika ei ikinä ole naisessa, vaan ihan omien korvien välissä.

Kiitos! Pidän tästä miehestä todella.

Vierailija
12/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä heti pitäisi olla valmiina? Yhdestä ainoasta suukosta?

Mitä juttuja taas luenkaan. Hetikö sitä pitää mennä suoraa päätä jörnimään, yrittää vaikka väkisin, ja sitten harmittaa, jos ei onnistu. 

Olisi ihan 100% varmasti tekemätön paikka myös itselläni, jos tilanne olisi tällainen: a) nainen olisi uusi kumppani; b) olisin juonut alkoholia; c) olisin vastikään eronnut. Ei varmastikaan onnistuisi, en olisi valmis. Saattaisin tarjota naiselle hyväilyjä, mutta ei sisään-ulos -juttua. Mieluummin vasta siinä vaiheessa, kun tunnemme toisemme oikeasti, jännitys on helpottanut, ja missään nimessä alkoholia ei ole kuvioissa.

Vierailija
13/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä uuden jännittäjiä on paljon. Sanonkin uudelle seurustelukumppanille, että minun kanssa ei kannata pitää kiirettä. Seksin sujumista kannattaa arvostella, kun on vietetty 10 kokonaista iltaa/yötä sängyssä. Satun tuntemaan itseni. 10 kerran jälkeen kukaan ei ole valittanut sillä saralla.

Vierailija
14/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästä suutelusta seiso.Ei minulla ainakaan ikinä.Sitten yhdynnässä seisoo aina.

Vierailija
15/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä heti pitäisi olla valmiina? Yhdestä ainoasta suukosta?

Mitä juttuja taas luenkaan. Hetikö sitä pitää mennä suoraa päätä jörnimään, yrittää vaikka väkisin, ja sitten harmittaa, jos ei onnistu. 

Olisi ihan 100% varmasti tekemätön paikka myös itselläni, jos tilanne olisi tällainen: a) nainen olisi uusi kumppani; b) olisin juonut alkoholia; c) olisin vastikään eronnut. Ei varmastikaan onnistuisi, en olisi valmis. Saattaisin tarjota naiselle hyväilyjä, mutta ei sisään-ulos -juttua. Mieluummin vasta siinä vaiheessa, kun tunnemme toisemme oikeasti, jännitys on helpottanut, ja missään nimessä alkoholia ei ole kuvioissa.

Miksi pitää vääristellä koko asiaa?? Yksi suukko? XD

Kyse oli paljon enemmästä.

Ap

Vierailija
16/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästä suutelusta seiso.Ei minulla ainakaan ikinä.Sitten yhdynnässä seisoo aina.

Niin siihen tilanteeseen lopulta päädyttiin, eikä seisonut.

Vierailija
17/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväilittekö kummatkin toisiamme?

Vierailija
18/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievästi sanottuna, meinattiin syödä toisemme!

Vierailija
19/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisianne siis?

Kaikki eivät osaa rakastella

Vierailija
20/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievästi sanottuna, meinattiin syödä toisemme!

Ja silti ei seisonut?

Otitko suihin?Seisoko se jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme