Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulla on vauva ja olet sukulaisten kesken juhlapöydässä. Imetätkö pöydässä vai menetkö sivuun?

Vierailija
25.04.2022 |

Siis joulupöytä, syntymäpäiväpöytä, pääsiäispöytä tms.

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tulisi mielenekään siinä pöydässä imettää.

Vierailija
2/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäisin pöydässä jos minulla olisi sellainen näkösuoja rinnan edessä. Muussa tapauksessa menisin sivummalle imettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sivuun.

Vierailija
4/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tulisi mielenekään siinä pöydässä imettää.

Siinä tapauksessa ihmiset ovat erilaisia. Mutta olen samaa mieltä.

Vierailija
5/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sohvalle ihan oman mukavuuden takia. Mutta kyllä minusta pöydässä saa imettää, jos haluaa.

Vierailija
6/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen verran voi toisia kunnioittaa, että menee sivumpaan syöttämään. Tissit ei kuulu ruokapöytään, vaikka ne onkin tässä tapauksessa ruokkimiseen ja vaikka ne peittäisi, niin silti.

Vierailija
7/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen verran voi toisia kunnioittaa, että menee sivumpaan syöttämään. Tissit ei kuulu ruokapöytään, vaikka ne onkin tässä tapauksessa ruokkimiseen ja vaikka ne peittäisi, niin silti.

Jep. Kyllä se on jollain tavalla henkilökohtainen toimitus.

Vierailija
8/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuisin pöydästä jos joku alkaisi imettämään siinä. Hyi olkoon.

Vierailija
9/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä ollaan, jos ollana jonkun kotona, eli muita tiloja on käytettävissä, siirryn pois pöydästä, Jos ollaan ravintolassa, jossa ainoa muu paikka on vessa, imetän pyödässä. Voin kertoa, että sitä mun tissiä ei näe kukaan, ei edes se vauva siellä pimessä paidan alla. 

Vierailija
10/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko muuta paikkaa. Jos juhlapöytä on ravintolassa, muuta paikkaa ei välttämättä ole.

Vierailija
11/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äitien pitäisi ajatella muitakin eikä alkaa kaivaan tissiä esiin muiden nähden vaikka se olisi omasta mielestään luonnollista. Ei todellakaan kaikkien.

Vierailija
12/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä pysty noita mun tissejä jättämään mihinkään säilöön kun liikun, eli kyllä ne on mulla mukana ruokapäydässäkin aina...

Vierailija
13/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin johonkin toiseen huoneeseen imettämään. En haluaisi imettää toisten edessä ja haluan vauvankin saada syödä rauhassa. Olisin kieltämättä hämmästynyt, jos joku oikesti illallispöydässä alkaisi vieraiden seassa imettämään. Hyvin luonnollinen asia on kyseessä, mutta itse koen sen kuitenkin sellaiseksi, jonka haluan hoitaa rauhassa vauvan kanssa.

Vierailija
14/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän aina masturboin ruokapöydässä, laitan kuitenkin pyyhkeen päälle näkösuojaksi. Tämä on meidän suvussa ihan normaalitapa, kuitenkin luonnollinen asia

Vierailija
15/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menen sivuun. Mikä tässä on toisille niin vaikeeta. Halutaan ilmeisesti itsekkäästi istua paikallaan kuin tatti ja vauvan ruokailurauhan kustannuksella.

Vierailija
16/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksen kahvilassa äidin tissi heilui paljaana pöydässä kun itse puhui puhelimessa ja lapsi ei enää syönyt. Jäi itseltäni patonki syömättä, oli ven verran härski näky.

Vierailija
17/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin etenkin lapsettomille voi olla järkytys nähdä nänni ruokapöydässä.

Vierailija
18/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua palstaa. Miksi vauva ei voisi syödä muiden seurassa? Mitä jos itse poistuisitte sivummalle syömään, jos se ruokailu on niin ällöttävää?

Vierailija
19/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi todella epämukavaa imettää ruokapöydän ääressä, haluan kunnolla tilaa ja vähän rennomman istumapaikan.

Vierailija
20/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ihan kuin saisi imettää rauhassa menemällä syrjemmäksi. Yksi kerrallaan porukkaa tulee katsomaan, miten somasti se vauva imee. Pahimmat tulee ihan viereen tekemään imemisääniä ja lässyttämään "näin minä työn titumaitoa". Teki mieli lyödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan