SYYS-LOKAkuussa plussanneiden pino
Ajattelin, että olisi ehkä aika siirtyä piinapinkasta pois tieltä.....
Itse plussasin reilu viikko sitten 2 IVF:n ensimmäisestä PAS:sta. Takana lapsettomuutta 4 pitkää vuotta. Hoitoina ollut 3XIUI ja 2xIVF ja 3xPAS.
Tämä on elämäni toinen plussa. Ensimmäinen oli tänä keväänä. Raskaus päättyi kuitenkin km rv10+0.
Olisi mukavaa vaihtaa kuulumisia juuri plussanneiden kanssa.
Kaikki mukaan!
Rantis rv5+3
Kommentit (42)
Onnea winterwindille plussasta ja ultrauutisista ja Mondlichtille tuplauutisista! Ja Miinalle hyvistä ultrakuulumisista, tällä on pidetty peukkuja puolestasi.
Täällä mennä porskutellaan eteenpäin päivä kerrallaan, nyt siis rv 8+2. Tänään varasin neuvolan, on tuolla vasta rv 11, ei ollut oikein aamuaikoja ja toisaalta kun olen tällainen perusterve muuten ja viime talven keskenmenneestä raskaudesta on kotona jo valmiina kaikki tietopaketit ja ruokaohjeet ja niillä oli jo kaikki meidän tiedot ennestään niin ei katsonut edes tarpeelliseksi yrittää saada aikaisemmaksi aikaa. Kun lasketun ajankin tietää kun raskaus alkanut hoidolla. La olisi siis 11.6., lääkäri laski tuon niin että punktiopäivä = hedelmöittymispäivä.
Huono olo vaivaa jatkuvasti, aamulla aamiaisen jälkeen vähän aikaa ja sitten iltaisin. Tänä aamuna sitten taas tuntui että rinnat ei olisikaan enää niin kipeät ja turpean tuntuiset, ja heti tietysti säikähdin. Mitenkähän sitä jaksaa odottaa monta viikkoa seuraavaa ultraa. Meillä on kyllä työnantajan maksama yksi gynekäynti vuodessa joten onnistuisikohan jos käyttäisi sen ja kurkkaisi ultrassa massuun. Työterveysasema vaan laskuttaa työnantajaa, samapa se hakeeko sieltä pillerireseptiä, otattaa papaa tai ultrataanko, ei kai ne sitä näe¿liekö sitten taksa eri jos ultrataan kuin normaali gynetarkastus, en tiedä.
Siirryttäisiinkö tuonne plussanneiden lapsettomien puolelle niin ei häiritä ketään kun jotkut kerta ei tykkää jos tänne kirjoitellaan? Vaikka minäkin olen plussannut hoidoista nyt jo toista kertaa, niin lapseton tässä silti on edelleen...
Raskausviikot 7+1 ja sydän siellä pikkuisella läpätti. Mitat 10,2mm. Itkuhan siinä pääsi. Minua jännitti ihan kauheesti, onneksi mies oli mukana. Jännitystä lisäsi vielä se että onko matkalla yksi vai kaksi, sillä kaksi alkiota siirrettiin. Vai onko elämää ollenkaan??? Toinen oli selvinnyt ja toinen pikkuinen oli toivottavasti edesauttanut tätä toista pikkuveijaria eteenpäin omalta osaltaan... näin ainakin haluan uskoa. Ainut mikä jäi mietityttämään.... lääkäri merkitsi papereihin " kystaiset munasarjat" ja kyseli kovasti olenko ollut kipeänä? Vihlaisuja oli parisen viikkoa sitten mutta ei sen jälkeen ole ollut kuin turvotusta mahassa.... minkä luulin kuuluvan asiaan. Äitiysneuvolaan olisi nyt sitten varattava aika ja äitiyspolille tulee tutkimusaika kuukauden sisään juuri koskien näitä kystia? No ei kai pidä alkaa hirveän tarkasti miettimään vaan uskaltautua nauttimaan raskaudesta varovaisin mielin,tulee sitten eteen mitä tulee.