Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYS-LOKAkuussa plussanneiden pino

07.10.2006 |

Ajattelin, että olisi ehkä aika siirtyä piinapinkasta pois tieltä.....

Itse plussasin reilu viikko sitten 2 IVF:n ensimmäisestä PAS:sta. Takana lapsettomuutta 4 pitkää vuotta. Hoitoina ollut 3XIUI ja 2xIVF ja 3xPAS.

Tämä on elämäni toinen plussa. Ensimmäinen oli tänä keväänä. Raskaus päättyi kuitenkin km rv10+0.

Olisi mukavaa vaihtaa kuulumisia juuri plussanneiden kanssa.

Kaikki mukaan!

Rantis rv5+3

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä pino pitänyt kumminkin perustaa tonne odotus puolelle?! Tämä palsta on niille, jotka eivät ole vielä plussanneet ja ovat LAPSETTOMIA!!!

Vierailija
2/42 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut ymmärtää, että moni jo raskautunut on vielä lapseton!!!!!

Jos häiritsee niin paljon niin eihän sinun tarvitse tätä pinoa lukea!

T:Toinen vihainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harva onnistunut tuossa vaiheessa, kun Rantis on, hyppää tuonne plussanneiden puolelle. Itse ainakin luin heti Rantiksen aloituksen, kun huomasin sen. Ja toivottavasti pino vaan kasvaa! Ja itse pääsisin myös plussaamaan marraskuun alussa tehtävästä PAS:ista.

Onnea ja sympatiaa Rantahiekka! =)

p.s. Angry, mitenkä nimimerkkisi täsmäsikin noin osuvasti... sattumaa ?!???

Vierailija
4/42 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun edes joku on samoilla linjoilla....

ON: Tänään tuli vähän ruskeaa verta!!!! :(( Taas tuntuu epäonni olevan meidän kohdallamme. Tiedän, että veren tuleminen on yleistä, mutta silloin kun osuu omalle kohdalle niin ei kiva! Onneksi on ns. tuhru ja se sitten loppui siihen samantien. Viimeksikin minulla tuli kolmeen otteeseen verta alkuraskaudessa eikä sillä ollut keskenmenon kanssa mitään tekemistä. Pelottaa silti.

Missä muut on? Tulkaahan nyt vaan rohkeesti sieltä piinapinkasta tänne; Miina ja muut!

Rantis

Vierailija
5/42 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan edelleen pysytellä piinapinkassa... olo on niin epäuskoinen näiden matalien arvojen vuoksi, etten uskalla edes ajatella plussaa vielä :)

Vierailija
6/42 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinan sanoin, tuntuu niin epätodelliselta, ettei tätä viitsi kovin suureen ääneen toitottaa vielä.

Vierailija
7/42 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jatkoa:

Älä huolestu Rantis tuhrusta. Jos se kerta oli vielä rusehtavaa, ja loppui kuitenkin heti. Mullaki tuli viime viikolla vähän ihan kirkasta verta heti sen jälkeen, kun oltiin miehen kanssa harrastettu romantiikkaa, arvaa säikähdinkö. No se loppui siihen (mutta niin loppui kyllä romantiikkakin, hih).

Tänään 6+2. Oon tänään " saanut" yökkiä jo muutamaan otteeseen, ehkä voimakkain pahoinvointi tähän mennessä. Mulla ei kuitenkaan ikinä ole ylös tullut mitään, kunhan tulee sellaisia yökkäyksiä. Alavatsan seutu on turvoksissa ainakin iltaa kohden. Muuta ei ole, rinnat täysin normaalit.

Mutta kuten sanottu, olo on pelokas ja toiveikas samalla kertaa. Vielä 1,5 viikkoa ekaan ultraan. Tämä odotus on tuntunut todella pitkältä, ja välillä on usko meinannut loppua. Aika monet varmaan tietäääkin tai muistaa, että mullakin oli km rv 9+3 ihan ekasta hoidosta viime maalis-huhtikuussa, joten pelko on kova. Matalalla profiililla mennään, enkä minäkään sen takia ole vielä mihinkään odotuspinoon liittynyt. Mutta tämähän onkin vasta " plussanneiden" pino, eikä " odottajien" ...:) Kellekään ei olla vielä kerrottu, eikä kerrotakaan, ennen kuin on jotain kerrottavaa ehkä sitten joskus.

Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
8/42 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamua, joten vielä en uskalla riemuita. Kai sitä hormonia täytyy olla, kun tulee mitään viivaa, mutta tuo hailakkuus kyllä epäilyttää.

Vierailija
9/42 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minäkin näille sivuille kurkkaan ja ompa hienoja uutisia! Mehän tipuimme molemmat tammimasuista samoihin aikoihin pois, mulla km oli rv 12. Nyt juuri soittelin TAYSiin aikaa, vihdoinkin pääsemme taas hoitoihin ja inssillä jatketaan. Olen aivan innoissani!

Vielä kerran onnea, ehkäpä oltais heinämasuissa....Eikun sähän oot jo tietysti aikaisemmassa. Äläkä huolestu tuhrusta. Mulla on 5 v poika, jonka odotusaikana tuhrutteli, silti kaikki meni hyvin. Nyt taas tässä kesken menneessä en vuotanut pisaraakaan.

Vierailija
10/42 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tuosa äsken piinapinkassa, vasta nyt huomasin tämän uuden pinon. Voihan tämän pinon siirtää tuonne " plussanneet lapsettomat" puolelle, odotuspuolelle en itsekään uskalla?

Oma hoitohistoria:

2x inssi luomukiertoon

2x inssi clomeilla

1 kesken mennyt ovulaation induktio (ovuloin liian aikaisin)

1. ivf plussaa, km rv 14

2. ivf, nega, ei päästy PASsiin kun alkiot ei selvinneet

3. ivf plussa

Muniksia tullut aina huonosti ja niin myös alkioita, 1. ivf 2 kpl (molemmat siirrettiin), 2. ivf 3 kpl ja tästä viimeisesti ivf.stä 2 kpl (molemmat siirettiin). Eli kahdella näyttäisi onnistuvan, eipä niitä reppanoita kannata yksinkään pakastaa.

Rinnat on olleet kipeät, satunnaisesti hieman etovaa oloa. Ja tänään nipistellyt vatsan seudulta kovemmin. hcg oli pp 14 vain 106 joten vähän tässä jännittää tapahtuko mitään. Nyt siis rv 4+5, ultra 2,5 vkon päästä.

Vierailija
11/42 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä pikkuhiljaa uskaltautuu siirtyä tänne... arvot edelleen kohtuu matalalla pp 18 hcg oli 430.

Poli ei halua enää seurata hcg-arvoa vaan antoi ajan raskausultraan 26.10. (rv7).

Koska tuota kohdunulkoisen mahdollisuutta on sen verran tuolta polilta briiffattu, niin varasin väestöliittoon ultran ensi viikolle. Pitäisi silloin olla rv 5+4 ja ruskuaispussin näkyä...eli toivottavasti silloin jotain selvyyttä saadaan. Mietityttää kyllä, että maksaako sitä turhasta jos ei näykään mitään. Että pitäisikö kuitenkin kärvistellä se reilut 2 viikkoa tuonne polin ultraan asti.

Vierailija
12/42 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kiva, alkaahan porukkaa kerääntyä! : )))) Ja lisää mahtuu!

Mondlicht: Mulla on just samanlaisia fiiliksiä sun kanssas. Sitä niiin haluis riemuita ja kertoo kaikille! Mutta km on aina mielessä. Sitä täällä pelkään todella!

Jorner: Onnea teille inssiin.

ON: Aamut on yhtä ykimistä. Mitään ei onneks tuu ulos, mutta aikamoista kukomista (äänen kanssa) se on. Heti pitää saada syötyä niin helpottaa kyllä nopeesi. Kahvi tökkii jo tosi pahasti. Varsinkin porojen lemu on karmeeta. Rinnat on alkaneet hieman heräilemään. Ei vielä kovin kipeet, mut vähän arkana. Vuotoa ei onneksi (koputtaa puuta) ole sen kerran jälkeen tullut. Eiköhän tää tästä. Ultraan pääsen 1,5 viikon päästä.....

Rantis rv5+6

Vierailija
13/42 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille...onko teillä muilla ollut plussatestin jälkeen kuukautiskipuja? Itsellä ne alkoivat n. viikko ennen testiä. Sen jälkeen oli jokunen päivä rauhallista, mutta eilen nuo kuukautismaiset kivut taas alkoivat. Aaltoillen ne tulevat ja menevät, mutta selkeästäi menkkamaisia kipuja

Sain huomiselle vielä ajan hcg-kontrolliin. Jos HCG on edelleen ollut nousujohteinen, nin sitten lopetetaan kontrollit kokonaan.

Vierailija
14/42 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samaa mieltä oon, vaikka en ite (vielä;)) oo plussannu, mut en varmaan uskaltais vielä niin paljon iloita että odottajiin siirtyisin... turvallisempaa täällä, kun kuitenkin pelko siitä että meneekö kaikki hyvin... joten saatte ainakin mun siunauksen pinoutua täällä, ei tarvi lukee niiden joita ketuttaa:) vaikka ymmärrän toki, että joskus ottaa kovillekin toisten onnistumiset, mut niinä päivinä voi jättää lukematta:)

Vierailija
15/42 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina: Minullakin on noita menkkakipuja lähes päivittäin. Eivät yleensä kestä kovin kauaa. Taitaa se olla vain kohdun kasvua. Eli ei syytä huoleen.

ON: Tänään tuli sitten aamulla halailtua pönttöä ensimmäisen kerran.... Aamuisin on todellakin aika huono olo, mutta se helpottaa heti kun saa ruokaa! Eipä muita muutoksia. Iltaisin maha on aika turvoksissa.

Iloista odotusta!

Rantis jo rv6+0

Vierailija
16/42 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen päivitys tilanteeseen... pp21 vai pitäisikö sanoa rv 5+0 hcg arvo 1410 eli nousujohdanteinen edelleen :)

Vierailija
17/42 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, että arvo on nousujohdanteinen, vaikka hitaanpuoleinen onkin! Eikö se nousu ole tärkeintä, ei se vauhti?:)

Rantis: onnea pöntönhalailusta!

ON: ei mitään erikoista. Enää muutama päivä ekaan ultraan, ja pelottaa kovasti. Pari päivää mennyt täysin oireetta, ja se pelottaa. Mullakin menkkamaisia jomotuksia esiintyy ohimenevästi. Onhan ne harmittomia? Kun km:ni aikaan sanoivat, että menkkakivut hieman myöhemmillä viikoilla voivat olla oire km:stä...:( (tiedän, että tämä on turhaa spekulointia, mutta kun pelkän vaan niin paljon, että jotain pahaa sattuu).

Tässä vielä meidän hoitohistoriaa:

1.ICSI: plussa, km rv9+4

-PAS: nega

-PAS:nega

2.ICSI: plussa...(toistaiseksi)

Tsemppiä kaikille!!!

Vierailija
18/42 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnittelut teille kaikille plussanneille! Antaa vähän uskoa siihen että omallakin kohdalla joskus lykästää...

Ei millään pahalla eikä mitenkään riitaa haastaen, mutta ymmärrän kyllä jos joitakin ärsyttää nähdä tää teidän pino joka kerta kun lapsettomuus-palstan avaa. Mulle itelleni se ei ole mitenkään ongelma, mutta eikös tuo plussanneet lapsettomat-puoli ois enemmän teille tarkoitettu keskusteluareena, siellähän muutkin plussanneet lapsettomat pinoilee!

Kaikkea hyvää teille, tarrasukkia matkaan :) Toivottavasti kukaan nyt ei vedä hernettä nenään tästä viestistä!

Vierailija
19/42 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meninan viestiin viitaten...

Ymmärrän kyllä, että osaa ärsyttää nähdä tällainen pino. Omalta kohdalta voin sanoa, että itse en ainakaan uskalla vielä mennä plussanneiden palstalle...taustalla on 7-vuoden lapsettomuus kymmenine hoitoineen. Nyt ensimmäinen positiivinen testitulos ja sekin turhan alhaisilla arvoilla. Kynnys siirtyä plussanneiden puolelle on melko korkea ainakin itselleni tällä taustalla. Tuntuu siltä, että turhan aikainen siirtyminen sinne tuo huonoa onnea tms.

Ja kuten sanoit, kyllä itselläni nämä plussakertomukset pitkien hoitokierrosten jälkeen antoivat toivoa, että ehkä meillekin vielä joskus...

Vierailija
20/42 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulla olen. Pahoinvointi on ottanut yliotteen. Oksennus lentää ja päivät menevät sängyssä. Eiköhän tää tästä. Ompahan ainakin hormoneja kropassa kun näin oireilee.

Mitkäs muilla on fiilikset?

Rantis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä