Yritin varata aikaa yksityiselle psykologille
..mutta oli tarjolla vain nettivastaanottoja. En mitenkään pysty puhumaan kaikesta mikä ahdistaa tietokoneen ruudulle. Jäi varaamatta.
Kommentit (9)
Yritin varata aikaa sekä Mehiläiseltä että Terveystalolta aikaa psykiatrille, työterveyden kautta en saa adhd -tutkimuksiin aikaa. Seuraavan kahden kuukauden aikana ei ole ajomatkan päässä yhtäkään aikaa, kaikki videovastaanottoja.
Papit on pellejä. Tosi loukkaavaa edes ehdottaa tuollaista kun on oikeita ongelmia. T.ap
Vierailija kirjoitti:
Papit on pellejä. Tosi loukkaavaa edes ehdottaa tuollaista kun on oikeita ongelmia. T.ap
Eikö ole loukkaavampaa leimata kaikki tietyn ammatin edustajat pelleiksi?
Papit saa mun puolesta loukkaantua ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen puhunut ongelmistani papeille ja psykologeille. Eipä niissä juurikaan ollut eroa.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt pappikin on parempi verrattuna siihen, ettei ole ketään jolle puhua. Jos kerran on ongelmia.
Ainakin meillä päin voi terveyskeskuksesta varata ajan psykologille, mutta ei se välttämättä kaikilla paikkakunnilla ole niin helppoa.