Viisi vuotta joka päivä viestitellyt varatun miehen kanssa
Tavataan aina, kun se on mahdollista. Voiko mielestänne tätä sanoa suhteeksi?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
No miten suhde määritellään? Riippuu siitä. Onhan sinulla ihmissuhde tuon miehen kanssa.
Eräänlainen " kirjekaveri".
Mitä teette kun tapaatte? Vai onko tämä joku oma fantasia, tyyliin viestittelet jonkun työkaverisi kanssa niitä näitä töihin liittyen ja sitten tapaatte töissä. Mies ei edes tiedä hempeistä ajatuksistasi?
Vierailija kirjoitti:
Hullu akka provoilee taas.
On sillä ainakin mielikuvitusta.
Vastajilla on vanhanaikainen käsitys parisuhteesta. Nykyisin on yhä enemmän naisia, jotka eivät halua yhteistä asuntoa ja taloutta miehen kanssa. Silloin aloittajan kaltaisella järjestelyllä saa hyvinkin tyydytettyä perustarpeen läheisyyden osalta ja ilmeisesti heillä henkinenkin yhteys toimii.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut 7v suhteessa varatun miehen kanssa. Seuran lisäksi hän oma-aloitteisesti maksaa minulle asioita ja pitää minut pirteänä :D
Itselläni on ihan oma elämä, kukaan muu kuin minä ei tiedä tästä miehestä elämässäni. Seksi on oikein hyvää ja saan tasan sen mitä tarvitsenkin. Mies on rakastunut minuun ja koukussa hyvään seksiin. Minäkin tykkään hänestä kovasti. Toki en tiedä onko tämä sama asia kuin ap:lla mutta en todellakaan ole heittänyt mitään hukkaan. Tämä on todella sopiva suhdemuoto minulle. Kyllästyisin yhteisasumiseen ja perinteiseen parisuhteeseen muutamassa vuodessa. Tämä on toiminut hyvin.
Jos mies rakastaisi sinua niin hän oli vain sinun kanssasi. Tuo on vain puhetta, jotta et lakkaisi antamasta. Olet miehelle pelkkä typerä reikä, tyhjennysastia.
Vierailija kirjoitti:
Vastajilla on vanhanaikainen käsitys parisuhteesta. Nykyisin on yhä enemmän naisia, jotka eivät halua yhteistä asuntoa ja taloutta miehen kanssa. Silloin aloittajan kaltaisella järjestelyllä saa hyvinkin tyydytettyä perustarpeen läheisyyden osalta ja ilmeisesti heillä henkinenkin yhteys toimii.
Ei tarvitse haluta yhteistä asuntoa ja taloutta. Mutta ei tarvitse alistua jonkun varatun miehen panopuuksi. Voi tapailla ihan sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse haluta yhteistä asuntoa ja taloutta. Mutta ei tarvitse alistua jonkun varatun miehen panopuuksi. Voi tapailla ihan sinkkuja.
Tämä! Olla nyt jonkun taikinanaaman vareikä!
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko vitttusi kun ei ole halunnut vakiintua kanssasi?
Ei. Eikä hän myöskään käynyt apukoulua laillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut 7v suhteessa varatun miehen kanssa. Seuran lisäksi hän oma-aloitteisesti maksaa minulle asioita ja pitää minut pirteänä :D
Itselläni on ihan oma elämä, kukaan muu kuin minä ei tiedä tästä miehestä elämässäni. Seksi on oikein hyvää ja saan tasan sen mitä tarvitsenkin. Mies on rakastunut minuun ja koukussa hyvään seksiin. Minäkin tykkään hänestä kovasti. Toki en tiedä onko tämä sama asia kuin ap:lla mutta en todellakaan ole heittänyt mitään hukkaan. Tämä on todella sopiva suhdemuoto minulle. Kyllästyisin yhteisasumiseen ja perinteiseen parisuhteeseen muutamassa vuodessa. Tämä on toiminut hyvin.
Jos mies rakastaisi sinua niin hän oli vain sinun kanssasi. Tuo on vain puhetta, jotta et lakkaisi antamasta. Olet miehelle pelkkä typerä reikä, tyhjennysastia.
Haluan olla hänelle pelkkä varareikä ja patriarkaatin hyväksikäyttämä nahjus 🤷🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse salasuhteiden kannalla, mutta kukin toimikoon niin kuin itse parhaaksi näkee. Määrittelen tuon kyllä suhteeksi.
Viisi vuotta tuollaista on kyllä pitkä aika, vaikka mikäs siinä, jos se riittää. Pidän varatun kanssa vehtaamista ajan tuhlaamisena mikäli tavoitteena on oikea parisuhde. Nuo viritelmät harvemmin johtavat mihinkään.Jos miehenreppana ei ole viiden vuoden aikana uskaltanut erota vaimostaan, niin tuskinpa hän sellaista uskaltaa koskaan tehdä. Ellei sitten käy niin onnellisesti, että vaimo löytää uuden rakkauden.
Onko pariskunnalla lapsukaisia?
Ihan varmasti on. Isänsä kaltaisia huoripukkipoikia.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä suhde lapsensa opetajan kanssa joka lähettelee hänelle viestejä Wilmassa?
Entä onko lapsella suhde opettajan kanssa koska näkee häntä lähes päivittäin?
Jaa-a. Olen hoitaja ja minulla on aina virallisesti sanottuna hoitosuhde jokaiseen potilaaseeni.
Vierailija kirjoitti:
minusta ihaninta on just tää suhde,että toinen ostaa kaikkea ja pidetään toisia hyvänä. Ite en halua jakaa arkea kenenkään kanssa. Vaimonsa saa pitää sen arjen.