Viisi vuotta joka päivä viestitellyt varatun miehen kanssa
Tavataan aina, kun se on mahdollista. Voiko mielestänne tätä sanoa suhteeksi?
Kommentit (54)
No miten suhde määritellään? Riippuu siitä. Onhan sinulla ihmissuhde tuon miehen kanssa.
Onko miehellä suhde lapsensa opetajan kanssa joka lähettelee hänelle viestejä Wilmassa?
Entä onko lapsella suhde opettajan kanssa koska näkee häntä lähes päivittäin?
Kysymys kuuluu, että miksi ja mitä te viestittelette?
Jos viesti kuuluu: "Marttisen Pekka lähtee tänään meille koiramieheksi hirvimettälle, nähdään klo 8?" Niin kyseessä on ystävyyssuhde.
Jos viesti kuuluu: "Mä olen täällä saunassa ja mietin sua ja sun K:::::" Niin suhdehan tuo on ja tuskin vaimon luvalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä suhde lapsensa opetajan kanssa joka lähettelee hänelle viestejä Wilmassa?
Entä onko lapsella suhde opettajan kanssa koska näkee häntä lähes päivittäin?
Nuo suhteet eivät ole vapaaehtoisia. Ap:n ja miehen välinen suhde on molempien oma valinta.
No onhan tuo jonkin sortin suhde jos teidän välillänne on tiettyä jännitettä ja intiymyyttä.
Jos mukana on tunnetta, ei pelkkää asiaviestittelyä ja kuulumisten kysymistä.
Ja kun sanot että tapaatte aina kun mahdollista.
Itse koen olevani jäävi tuomitsemaan ketään. Aikuiset ihmiset tekee itse omat päätöksensä, ja sitä paitsi pelkkä asian kertominen, viestittelette varatun miehen kanssa ja välillä tapaatte ei sano vielä yhtä mitään itse asiasta. Kukaanhan ei tiedä mitä asiaan liittyy, kukaan ei tiedä muitten osapuolten suhdetta tähän asiaan.
Ei voi mennä tuomitsemaan ketään kun ei asiasta mitään tiedä.
Oikeasti? Siis olet viestitellyt varatun miehen kanssa ja haaveillut suhteesta hänen kanssaan viiden vuoden ajan? Viisi vuotta täydellisen hukkaan mennyttä elämää, olet täydellisen naurettava typerys!! 😆
Ap, 5 vuotta hukkaan heitettyä aikaa. Keskity sinkkuihin, vai pelkäätkö sitoutumiskykyisiä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Siis olet viestitellyt varatun miehen kanssa ja haaveillut suhteesta hänen kanssaan viiden vuoden ajan? Viisi vuotta täydellisen hukkaan mennyttä elämää, olet täydellisen naurettava typerys!! 😆
Samaa nauroin. Että voikin nainen olla munan perässä. Mies halii, pusiija nussii vaimoaan, nukkuu tämän kanssa lusikassa ja ap se nukkuu yksin ja odottaa sitä kurjaa viestiä. Viiden vuoden ajan.
En ole itse salasuhteiden kannalla, mutta kukin toimikoon niin kuin itse parhaaksi näkee. Määrittelen tuon kyllä suhteeksi.
Viisi vuotta tuollaista on kyllä pitkä aika, vaikka mikäs siinä, jos se riittää. Pidän varatun kanssa vehtaamista ajan tuhlaamisena mikäli tavoitteena on oikea parisuhde. Nuo viritelmät harvemmin johtavat mihinkään.
Ensin pitäisi määritellä, että mikä on suhde. Tuo vaikuttaa vahvasti hyötysuhteelta eli miehellä on pientä kivaa ja sinä reppana uskot, että jossain on yhteinen tulevaisuus.
Siis panetko sä sitä äijää vaiko vain koodaat sille vuodesta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa nauroin. Että voikin nainen olla munan perässä. Mies halii, pusiija nussii vaimoaan, nukkuu tämän kanssa lusikassa ja ap se nukkuu yksin ja odottaa sitä kurjaa viestiä. Viiden vuoden ajan.
Säälittävää ja surullista.
Vierailija kirjoitti:
En ole itse salasuhteiden kannalla, mutta kukin toimikoon niin kuin itse parhaaksi näkee. Määrittelen tuon kyllä suhteeksi.
Viisi vuotta tuollaista on kyllä pitkä aika, vaikka mikäs siinä, jos se riittää. Pidän varatun kanssa vehtaamista ajan tuhlaamisena mikäli tavoitteena on oikea parisuhde. Nuo viritelmät harvemmin johtavat mihinkään.
Jos miehenreppana ei ole viiden vuoden aikana uskaltanut erota vaimostaan, niin tuskinpa hän sellaista uskaltaa koskaan tehdä. Ellei sitten käy niin onnellisesti, että vaimo löytää uuden rakkauden.
Onko pariskunnalla lapsukaisia?
Siis mikä on aloituksen pointti? Ap on tuhlannut 5 vuotta elämästään roikkumalla jonkun varatun perässä ja ollakseen tarjolla silloin tällöin kun varattu äijä ehtii.. Voiko säälittävämpää olla.
-