Viisi vuotta joka päivä viestitellyt varatun miehen kanssa
Tavataan aina, kun se on mahdollista. Voiko mielestänne tätä sanoa suhteeksi?
Kommentit (54)
Ihme kommentteja täällä.. Kyllä miehen kanssa voi olla suhteessa ilman yhteenmuuttos ym... Mutta miksi pitää toteuttaa tämä varatun miehen kanssa?
Meinasin itsekin päätyä sänkyyn varatun miehen kanssa, mutta totesin että ei ole sen arvosta rikkoa toisen parisuhdetta. Tää mies olisi siis halunnut.. Etsin tinderistä vapaan miehen tähän hommaan.. Saa seksiä eikö tarvitse tuntea syyllisyyttä tai odotella, että toinen voi salaa lähteä tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se on suhde. Suhteita on hyvin erilaisia.
Riippuu tietävätkö muut asiasta. Muuten korkeintaan salasuhde.
Jos mies itse ei puhu suhteesta Ap:n kanssa vaan kertoo olevansa varattu, on toiveajattelua ajatella, että miehelle viestittely ja näkeminen ovat muuta kuin ajanviettoa. Ystävyyttä, ellei mukana ole seksiä tai romantiikkaa. Miksi Ap ei kertoisi sellaisesta?
Ap:n (tai kaltaistensa) on toki hyvä pohtia, mitä siltä "suhteelta" odottaa, vai riittääkö tuo tapailu silloin tällöin.
Jos äijä on samanlainen kuin minun isäni, silloin sivusuhteita on enemmän kuin yksi. Mitään pysyvämpää ei ollut muille luvassa, koska isäni pysyi aina vaimonsa, ainoan rakkautensa ja aviolastensa äidin kanssa. Kun aikuistuin, kertoili minulle näitä elämänsä faktoja. Eihän se kauhean mieltä ylentävää ollut kuulla, miten hän "ei voinut kunnioittaa" minun äitiäni.
Mä viestittelen varatun miehen kanssa lähestulkoon päivittäin, olen itsekin naimisissa, nähdään aina kun voidaan, asumme eri mantereilla eli ei kovin usein. Meillä on kyseessä ystävyyssuhde, voisin antaa viestit puolisoni luettavaksi eikä niissä olisi mitään epäilyttävää.
Riippuu siis mitä ap viestittelee kuka mitä tekee miehen kanssa ollessaan.
5 v. tapaillut varattua? Hukkaan mennyttä aikaa. Mies on tyytyväinen kun saa pesää sulta.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se on suhde. Suhteita on hyvin erilaisia.
Aika paska suhde. Varattu käyttää hyväkseen.
Varattu se saattaa olla mutta ei ole mies. En tiedä yhtäkään miestä joka viitsisi viestitellä päivittäin naisen kanssa, saamatta siitä mitään hyötyä.
Hmm.... Mä olen yli 20 vuotta harrastanut säännöllisesti seksiä naimisissa olevan naisen kanssa. Olen itse naimisissa oleva mies. En kuitenkaan koe minkäänlaisia omantunnon tuskia rakastellessani tuon upean blondin kanssa. Olen ollut rakastunut jo lähes 25 vuotta, meni vain muutama vuosi, että uskalsin kertoa sen hänelle. Onneksi kuitenkin kerroin, koska suhteemme on kestänyt tosiaan yli 20 vuotta ja naimisissakin oltu jo pitkään
Vierailija kirjoitti:
Hmm.... Mä olen yli 20 vuotta harrastanut säännöllisesti seksiä naimisissa olevan naisen kanssa. Olen itse naimisissa oleva mies. En kuitenkaan koe minkäänlaisia omantunnon tuskia rakastellessani tuon upean blondin kanssa. Olen ollut rakastunut jo lähes 25 vuotta, meni vain muutama vuosi, että uskalsin kertoa sen hänelle. Onneksi kuitenkin kerroin, koska suhteemme on kestänyt tosiaan yli 20 vuotta ja naimisissakin oltu jo pitkään
Sama täällä, mutta vuosia on pian 50 ja se blondi on naimisissa oleva mies...
Minä olen kuusi vuotta ollut naimisissa olevan kanssa suhteessa. Hän ajelee jopa luokseni sadan kilometrin päästä,kun muutin toiseen kaupunkiin. Saan häneltä lahjoja. Ei tässä mitään. Jännä,että pysyy salassa.
Vierailija kirjoitti:
5 v. tapaillut varattua? Hukkaan mennyttä aikaa. Mies on tyytyväinen kun saa pesää sulta.
.minä saan myös rahaa häneltä ja orgasmia😉ja kun kaipaan omaa tilaa,en todellakaan haluaisikaan omakseni häntä.
Ystävyyssuhde tai seksisuhde. Ei muu suhde, koska muuten Ap ja mies olisivat puhuneet suhteen laadusta keskenään.