Pettäjät, miksi ette vain eroa?
Silloin saa luvan kanssa peuhata niin monessa sängyssä kuin haluaa.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eroaisin hyvästä suhteesta?
Eihän se ole hyvä koska se perustuu täysin valheelle. Pettäjähän pettää siksi ettei rakasta puolisoaan ja tekee puolisolta asioita salassa eli tekee petoksen.
Nyt tulee taas tyhmintä paskaa koskaan. Avioliittoni ei perustu valheelle, vaan 20+ vuoden yhdessäololle, läheisyydelle, rakkaudelle, perheelle. Pettäminen puolestaan on hauskaa, se on yksi harrastus muiden joukossa.
Onko sinulle ok jos puolisosi harrastaa myös pettämistä?
Kunhan ei tuo sitä minun tietooni.
Miksi ei
Koska se ei kiinnosta minua, ja se olisi erittäin epäkohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen pettäisi hyvässä suhteessa?
Voi voi, varsin moni pettää. Ihan vain huvikseen ja himoissaan hyppää reissuilal muiden kanssa sänkyyn.
Ei siinä ole mistään tunteista eikä rakkaudesta kysymys, vaan puhtaasta halusta ja himosta.
Tietyn oloinen ja näköinen ja tyyppinen ihminen saattaa himottaa toista aivan mielettömästi.
Suhde omaan puolisoon on silti tosi hyvä ja voi rakastaa omaa puolisoona todella syvästi.Eikä totisesti halua erota, eikä menettää perhettään.
Pelkällä puhtaalla halulla ja himolla on suuri ero oikeaan välittämiseen ja rakkauteen.
Rakkaus on kaikkea muuta kuin toisen ihmisen satuttaminen.
Niin missä kohtaa se satuttaminen sitten tapahtuu kun en ole 20+ vuoteen sellaista havainnut?
Siinä kohtaa kun jäät kiinni ja puoliso hakee eroa. Ajan kysymys.
No en ole jäämässä kiinni.
Niinhän sitä luulisi.
Tämä ei ole uskonnon tunti. En usko enkä "luule" yhtään mitään.
Et niin. Se tulee sulle ”yllätyksenä”.
Ei ole edelleenkään tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, varsin moni pettää. Ihan vain huvikseen ja himoissaan hyppää reissuilal muiden kanssa sänkyyn.
Ei siinä ole mistään tunteista eikä rakkaudesta kysymys, vaan puhtaasta halusta ja himosta.
Tietyn oloinen ja näköinen ja tyyppinen ihminen saattaa himottaa toista aivan mielettömästi.
Suhde omaan puolisoon on silti tosi hyvä ja voi rakastaa omaa puolisoona todella syvästi.Eikä totisesti halua erota, eikä menettää perhettään.
Pelkällä puhtaalla halulla ja himolla on suuri ero oikeaan välittämiseen ja rakkauteen.
Niin no, eihän se ole toisen sattuttamista, jos toinen ei saa koskaan tietää pettämisestä.
Ja näin on suurimmassa osassa pettämisiä, sekä miesten että naisten puolella.
Moni nainen on täysin ja satavarma, että mieheni ei koskaan voisi pettää minua, mutta erehtyy siinä tosi rankasti. Tämähän on tullut monta kertaa selväksi, kun nainen on kertonut, ettei hänellä ole ollut aavistustakaan siitä, että mies vois pettää ja on pettänytkin.
On myös miehiä, joilla ei ole harmaataakaan hajua siitä, että vaimo käy vieraissa vuoteissa silloin tällöin.
Tämä on totuus ja on aina ollut, sanokoon kuka mitä tahansa ja alapeukuttakoon vaikka kymmenillä tuhansilla alapeukuilla tätä kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali moniavioinen ihminen.
Mutta millainen ihminen pettäisi toisen ihmisen, jonka kanssa ajattelee olevansa siinä hyvässä suhteessa? Järkyttävän itsekästä, ei paljoa kiinnosta miltä toisesta tuntuu.
No ei se siitä toisesta tunnu yhtään miltään, koska hän ei tiedä siitä mitään.
Ennenkuin tietää. Siihen ei paljoa tarvita, yksi virhearvio niissä sussuissa, ja vaimo saa viestin, sukupuolitaudin tai sinä kutsun isyyskokeisiin.
Tai joku näkee, kuulee, juoruaa, käräyttää. Mikä tahansa osa tuossa palapelissä pettää milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin missä kohtaa se satuttaminen sitten tapahtuu kun en ole 20+ vuoteen sellaista havainnut?
Niinhän sitä luulisi.
Harhoissa on hyvä elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, eihän se ole toisen sattuttamista, jos toinen ei saa koskaan tietää pettämisestä.
Moni nainen on täysin ja satavarma, että mieheni ei koskaan voisi pettää minua, mutta erehtyy siinä tosi rankasti. Tämähän on tullut monta kertaa selväksi, kun nainen on kertonut, ettei hänellä ole ollut aavistustakaan siitä, että mies vois pettää ja on pettänytkin.
On myös miehiä, joilla ei ole harmaataakaan hajua siitä, että vaimo käy vieraissa vuoteissa silloin tällöin.
Tämä on totuus ja on aina ollut, sanokoon kuka mitä tahansa ja alapeukuttakoon vaikka kymmenillä tuhansilla alapeukuilla tätä kommenttia.
Juu, harva tietää toinen on voinut pettää tai pettää toistuvasti. Ja hyvä niin.
"Sitä mitä silmä ei näe, sitä ei sydän sure".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, harva tietää toinen on voinut pettää tai pettää toistuvasti. Ja hyvä niin.
"Sitä mitä silmä ei näe, sitä ei sydän sure".
Sukupuolitauti saattaa kirvellä ikävästi, mutta senkin on voinut saada vaikka uimahallin saunasta, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta millainen ihminen pettäisi toisen ihmisen, jonka kanssa ajattelee olevansa siinä hyvässä suhteessa? Järkyttävän itsekästä, ei paljoa kiinnosta miltä toisesta tuntuu.
Ennenkuin tietää. Siihen ei paljoa tarvita, yksi virhearvio niissä sussuissa, ja vaimo saa viestin, sukupuolitaudin tai sinä kutsun isyyskokeisiin.
Älä viitsi opettaa isääsi nussimaan.
Äläkä sinä äitiäs. Joko ollu onni matkassa tähän saakka, tai sitten vaimo katsoo poispäin. Vaikka tietysti itse ajattelet olevasti kaikkia muita fiksumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi.
Harhoissa on hyvä elää.
Minulla ei ole juurikaan mielenkiintoa väitellä jonkun ÄO80-spermaviemärin kanssa siitä, kumpi tuntee *minun* elämäni paremmin, joten jos sinulla ei ollut mitään muuta, niin heippa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi opettaa isääsi nussimaan.
Äläkä sinä äitiäs. Joko ollu onni matkassa tähän saakka, tai sitten vaimo katsoo poispäin. Vaikka tietysti itse ajattelet olevasti kaikkia muita fiksumpi.
Luultavasti vaimolla omat sutinat tai on muuten niin ressukka, että taloussyistä sietää mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi.
Harhoissa on hyvä elää.
Minulla ei ole juurikaan mielenkiintoa väitellä jonkun ÄO80-spermaviemärin kanssa siitä, kumpi tuntee *minun* elämäni paremmin, joten jos sinulla ei ollut mitään muuta, niin heippa vaan!
Hei hei ja onnea eronneelle yksinäiseen pappasinkkuiluun.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kai lasketa pettämiseksi, jos asia on toiselle täysin fine?
T. Parisuhteessa yli 20v, okt ja neljä lasta, kaikki saman kumppanin kanssa. Rakastamme toisiamme ja olemme onnellisia.
N40
Ovatko nuo luettelemasi asiat sinulle niin suuria saavutuksia, että katsot pettämistä läpi sormien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain harva pettäjä on niin patologinen että kuvittelee vielä rakastavansa puolisoaan, kyllä ne yleensä on ne käytännön syyt jotka yhdessä pitää. Ja mukavuudenhalu.
Onpahan taas tyhmintä mitä olen vuosiin kuullut. Miten minun harrastukseni liittyvät millään tapaa puolisooni?
Ja puoliso harrastaa samalla tavalla omiaan? Minkähänlaista teillä on intiimi rakkauselämä jos sinä kutsut sitä harrastukseksi? Itsensä täysin, fyysisesti ja psyykkisesti toiselle antaminen ja avautuminen, on harrastus? Aika erikoista.
Vıttu mitä paskaa taas. Missä saatanan harlekiini-romaanissa te ämmät kuvittelette elävänne? :D
Puoliso harrastaa mitä harrastaa, kunhan ei tuo sitä minun tietooni.
Vaikeahan sitä on salata. Seksi ei kiinnosta koska muualla parempaa. Harrastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kai lasketa pettämiseksi, jos asia on toiselle täysin fine?
T. Parisuhteessa yli 20v, okt ja neljä lasta, kaikki saman kumppanin kanssa. Rakastamme toisiamme ja olemme onnellisia.
N40
Ovatko nuo luettelemasi asiat sinulle niin suuria saavutuksia, että katsot pettämistä läpi sormien?
Eri. Mua häiritsee miten naiset puhuvat me sitä ja me tätä. Me rakastamme toisiamme. Saatat yllättyä jos joskus miehesi saa puheenvuoron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain harva pettäjä on niin patologinen että kuvittelee vielä rakastavansa puolisoaan, kyllä ne yleensä on ne käytännön syyt jotka yhdessä pitää. Ja mukavuudenhalu.
Onpahan taas tyhmintä mitä olen vuosiin kuullut. Miten minun harrastukseni liittyvät millään tapaa puolisooni?
Ja puoliso harrastaa samalla tavalla omiaan? Minkähänlaista teillä on intiimi rakkauselämä jos sinä kutsut sitä harrastukseksi? Itsensä täysin, fyysisesti ja psyykkisesti toiselle antaminen ja avautuminen, on harrastus? Aika erikoista.
Vıttu mitä paskaa taas. Missä saatanan harlekiini-romaanissa te ämmät kuvittelette elävänne? :D
Puoliso harrastaa mitä harrastaa, kunhan ei tuo sitä minun tietooni.
Vaikeahan sitä on salata. Seksi ei kiinnosta koska muualla parempaa. Harrastusta.
Höpö höpö. En minä nyt mikään tuhkamuna ole. Päinvastoin, kotonakin seksi on parempaa kun pysyy mieli virkeänä.
Parisuhdetta ei voi pitää hyvänä, jos toinen elää kaksoiselämää, eikä kerro muuttuneista tunteistaan. Puhukaa toisillenne! Luulette, että toinen ei huomaa, tai että lapset eivät huomaa. Lapset ovat kuitenkin todella tarkkanäköisiä. Kukaan ei halua että oma vanhempi on pettäjä.
Onkohan yksikään kommentoija perehtynyt pettämisen syihin harlekiiniromaaneja enempää?
Yleensä pettäjällä on ITSENSÄ kanssa jonkinlainen kriisi, jota ei osaa käsitellä eikä sanoittaa kumppanilleen. Hänen oma kehityksensä ihmisenä on junnautunut paikalleen, ikäänkuin hetkellinen kehityshäiriö.
Pitkässä parisuhteessa voi tulla aikoja, jolloin suhde on kriisissä sairauden, läheisen kuoleman, onnettomuuden, työttömyyden jne takia ja tätä ei osata setviä auki, vaan harhaudutaan sivupoluille syistä, joita ei osaa itsellekään selittää. Samalla ei haluta luopua parisuhteesta. Ihminen on eksyksissä.
Sarjapettäjät, narsistit ovat asia erikseen.
Ukko39 kirjoitti:
Mä saan kiksejä mm:
Ratamoottoripyöräilystä
Ampumaradalla käymisestä
Kuntosalilta
Kaljan juomisesta
Huorissa käymisestä
Huvipuistoista
Laskuvarjohyppäämisestä
Vieraissa käymisestä
Vastavalmistuneesta mittatilauspuvusta
Lasten syntymisestä
Oman talon rakentamisesta
Hyvästä ruoasta
Jälkkäristä
Jne.Vieraaseen pimppiin junttaaminen on mulle yksi huvitus muiden joukossa. Ei siihen liity sen kummempaa draamaa tai rakkaustarinaa. Joskus hyvä pannacotta antaa isomman mielihyvän kuin huono pano, mut hei, elämä on!
Kiteyttää hyvin tämän ihmisen ajatusmaailman kun katsoo ensimmäistä lausetta. "Muulla ei ole väliä, kunhan minä saan tehdä asioita joista minä saan kiksejä". Säälittää näiden elämä. Eivät tiedä mistä kaikesta jäävät paitsi, kun eivät näe muuta kuin omat kiksinsä.