Ainoa ihminen, johon luotin, rikkoi luottamukseni
Olemme olleet ystäviä vuosia, ja jonkin näköistä flirttiäkin aina välillä, mutta koskaan emme ajatelleet parisuhdetta keskenämme.
Ystävyytemme on perustunut täysin siihen, että olemme voineet luottaa toisiinme ja olemme keskustelleet ihan kaikesta ja jakaneet tärkeät asiat toisillemme.
Nyt hän löysi itselleen tyttöystävän ja sen sijaan, että olisi kertonut mulle, alkoi välttelemään ja valehtelemaan.
Sanoi pelkäävänsä, että lähtisin hänen elämästään eikä siksi kertonut mitään.
Olen itkenyt nyt tunnin putkeen, eikä loppua näy ja tämä on ensimmäinen kerta viiteen vuoteen, kun ystäväni näki minun itkevän.
Vaikka olen onnellinen hänen puolestaan, tunnen itseni petetyksi ja loukatuksi ja vielä paskemmaksi oloni tekee se, että hän ei luottanut mun pysyvän hänen elämässään.
Kommentit (23)
Aika hankala paikka ystävälläsikin on.
Tyttöystävänkin tulee voida luottaa ystävääsi.
Ei hänelle ole selvää mitä te keskenänne teette.
Ei tunne sinua, eikä sen puoleen ystävääsikään kunnolla. Anna toisten rauhassa tutustua toisiinsa ja suhteiden hakeutua omille paikoilleen.
Kyllä se siitä..
Kuinka olisit reagoinut, mikäli mies olisi kertonut että on tavannut kiinnostavan naisen. Veikkaan, että olisit pahoittanut mielesi kuitenkin ja mies on tätä varmaan pelännyt. Olen elänyt vuosia ystävyys- ja fwb-suhteissa vastakkaisen sukupuolen kanssa ja mustasukkaisuutta on riittänyt, vaikka vastapuoli olisi itsekin löytänyt vakikumppanin. Tsemppiä ja toivottavasti ystävyytenne jatkuu!
M35
Se tunne loukkaantumisesta menee ohi, lupaan, ja nopeammin kuin uskotkaan, kunhan näet menneet etäämmältä.