Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ainoa ihminen, johon luotin, rikkoi luottamukseni

Vierailija
24.04.2022 |

Olemme olleet ystäviä vuosia, ja jonkin näköistä flirttiäkin aina välillä, mutta koskaan emme ajatelleet parisuhdetta keskenämme.
Ystävyytemme on perustunut täysin siihen, että olemme voineet luottaa toisiinme ja olemme keskustelleet ihan kaikesta ja jakaneet tärkeät asiat toisillemme.
Nyt hän löysi itselleen tyttöystävän ja sen sijaan, että olisi kertonut mulle, alkoi välttelemään ja valehtelemaan.
Sanoi pelkäävänsä, että lähtisin hänen elämästään eikä siksi kertonut mitään.
Olen itkenyt nyt tunnin putkeen, eikä loppua näy ja tämä on ensimmäinen kerta viiteen vuoteen, kun ystäväni näki minun itkevän.
Vaikka olen onnellinen hänen puolestaan, tunnen itseni petetyksi ja loukatuksi ja vielä paskemmaksi oloni tekee se, että hän ei luottanut mun pysyvän hänen elämässään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo

Vierailija
2/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin murtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet outo

Luottamus muihin ihmisiin on hatara ja olen vuosia ollut yksin vastaan muu maailma.

Meni aikaa, että aloin luottamaan tähän ystävääni, mutta en pysty luottamaan enää.

Ap

Vierailija
4/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus.  Ei se luottamusta riko jos hommaa tyttöystävän.  Kai mies saa seksiä saada.  Elämä sentään.

Vierailija
5/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ihan oikeassa suhteessa suhun. Nythän vollotat ja valitat.  

Vierailija
6/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus.  Ei se luottamusta riko jos hommaa tyttöystävän.  Kai mies saa seksiä saada.  Elämä sentään.

Ei tyttöystävän hommaaminen, vaan asian salaaminen ja valehtelu.

Ap

Vierailija
7/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika epäluuloista sorttia.

Vierailija
8/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähä oot rakastunu siihe

Vierailija
9/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet outo

Luottamus muihin ihmisiin on hatara ja olen vuosia ollut yksin vastaan muu maailma.

Meni aikaa, että aloin luottamaan tähän ystävääni, mutta en pysty luottamaan enää.

Ap

Eikä tarvitse, tai ole edes mitään syytä. Harmi vain että suurin osa ihmisistä ei ole luottamuksen arvoisia, mutta ei voi nitään, tällä mennään. Rakenna elämäsi itsesi näköiseksi, mutta ennenkaikkea muista: myöskään sinun ei tarvitse lunastaa mitään lupauksia tai olla yhtään sen luotettavampi muille. Surutta vaan samalla mitalla takaisin ensimmäiselle kohdalle osuvalle. Ei oo reiluu - ei niin. Mitäs läksit.

Vierailija
10/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä ystävän kanssa?

Vierailija
11/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli ihan oikeassa suhteessa suhun. Nythän vollotat ja valitat.  

Ei oltu ikinä suhteessa, eikä kumpikaan meistä halunnut parisuhdetta keskenämme. Olemme kuitenkin läheisiä ja emme ole salailleet toisiltamme mitään, ennen kuin nyt.

Ap

Vierailija
12/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet outo

Ap

Eikä tarvitse, tai ole edes mitään syytä. Harmi vain että suurin osa ihmisistä ei ole luottamuksen arvoisia, mutta ei voi nitään, tällä mennään. Rakenna elämäsi itsesi näköiseksi, mutta ennenkaikkea muista: myöskään sinun ei tarvitse lunastaa mitään lupauksia tai olla yhtään sen luotettavampi muille. Surutta vaan samalla mitalla takaisin ensimmäiselle kohdalle osuvalle. Ei oo reiluu - ei niin. Mitäs läksit.

Niin. Onhan mulla edelleen työ ja tavoitteeni työelämässä. Harmittaa vain ja tunnen itseni loukatuksi.

Ap

Vierailija
13/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähä oot rakastunu siihe

En rakastunut, mutta toki rakastan ystävääni, kuten hänkin rakastaa mua.

Mutta selvästi hän ei luottanut muhun, kun ei voinut olla mulle rehellinen vaan pelkäsi mun lähtevän elämästään.

Ap

Vierailija
14/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tyyppi ole sulle kertonut tyttöystävästään, mistä sitten tiedät, että hänellä sellainen on?

Vierailija
15/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tyyppi ole sulle kertonut tyttöystävästään, mistä sitten tiedät, että hänellä sellainen on?

Soitin hänelle ja ehdotin yhteistä tekemistä, ja sanoi, että voidaan toki kaveriporukalla hengailla, muttei enää kahden kesken. Kysyin sitten miksi ja kierteli ja kaarteli ja sanoi sitten että hänellä on tyttöystävä ja ollut jo hetken aikaa.

Ja tosiaan oli yhteydenpitoa vähentänyt ja alkanut välttelemään mua, jota ihmettelin.

Sanoi ettei tiennyt kuinka kertoisi, koska ei tahtonut satuttaa mua, etten lähtisi hänen elämästään.

Jos hän olisi kertonut mulle heti, eikä alkanut välttelemään mua ja olisi ollut rehellinen, en todellakaan tuntisi itseäni näin loukatuksi ja pystyisin edelleen luottamaan.

Ap

Vierailija
16/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika epäluuloista sorttia.

Tarpeeksi selkään puukottajia elämässä, niin ei todellakaan ole helppo luottaa ihmisiin.

Ap

Vierailija
17/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä,onni on se onnen kätkeköön.

Vierailija
18/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vuosiin kertonut kenellekään tapailusuhteistani. En mainostanut aloittaneeni juuri seurustelun jne.

Tosin en ole näitä asioita sen enempää salaillutkaan.

Oletko ap liian vaativa?

Minullekin rehellisyys ja luottamus on todella tärkeää, mutta jos minulla ei ole tilaa olla oma itseni niin käännän vaikka selkäni.

Sinulle tarvitsee kertoa aivan kaikki? Ehkä se on se syy. Kun ihminen ei aina halua kertoa aivan kaikkea KENELLEKKÄÄN.

Vierailija
19/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet menettänyt sen. Ei sen tyttöystävä sulata muita naisia edes ystävänä.

Vierailija
20/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vuosiin kertonut kenellekään tapailusuhteistani. En mainostanut aloittaneeni juuri seurustelun jne.

Tosin en ole näitä asioita sen enempää salaillutkaan.

Oletko ap liian vaativa?

Minullekin rehellisyys ja luottamus on todella tärkeää, mutta jos minulla ei ole tilaa olla oma itseni niin käännän vaikka selkäni.

Sinulle tarvitsee kertoa aivan kaikki? Ehkä se on se syy. Kun ihminen ei aina halua kertoa aivan kaikkea KENELLEKKÄÄN.

Ystäväni vältteli ja valehteli mulle. Eikä luottanut siihen, että pysyn hänen elämässään.

Ap