Mies viestitellyt toiselle naiselle päivittäin
Hajottaa. Viime yönä selvisi, että mies on viestitellyt uudelle naistuttavalleen päivittäin vähintään kolmen kuukauden ajan. Tutustui tähän uuteen naiseen työkaverinsa kautta. Ovat ainakin kerran tavanneet kahdestaan, kun nainen tarvitsi autokyytiä. On myös ollut illanistujaisia, missä tämä nainen on ollut. Olen kuulemma sairaalloisen mustasukkainen sekopää, kun en hyväksy tätä uutta tuttavuutta ja päivittäistä keskustelua. Mies vakuuttelee, että mitään ei ole tapahtunut ja hänen ei tarvitse olla tekemisissä enää ko naisen kans, mutta minun päässäni tässä on vikaa. Vaistoni on sanonut kuukausien ajan, että kaikki ei ole ok ja olemme tästä naisesta tapelleet useasti. En vain tiennyt, että yhteydenpito on näin tiivistä. Eipä tässä taida olla enää muuta ratkaisua kuin jatkaa eri teille
Kommentit (77)
Oksettaa tollaiset tyypit, jotka väittää toista sairaalloisen mustasukkaiseksi vaikka itsellä on aivan selvästi vispilänkauppaa menossa. Minkälainen varattu mies alkaa viestitellä ihan joka päivä uuden naisen kanssa. "Kaveruutta" - yeah right, niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa tollaiset tyypit, jotka väittää toista sairaalloisen mustasukkaiseksi vaikka itsellä on aivan selvästi vispilänkauppaa menossa. Minkälainen varattu mies alkaa viestitellä ihan joka päivä uuden naisen kanssa. "Kaveruutta" - yeah right, niin varmaan.
Jepjep, aika tyypillistä pettäjille. Taitavat osittain itsekin uskoa juttunsa koska putkiaivot. Ei kaikki onneksi tuollaisia ole, mutta oma eksä käänsi mun syyksi jopa sen, että petti mun "parhaan ystäväni" kanssa. Ihan viimeiseen saakka, vielä eronkin jälkeen olin vain "v**un sairas". Ystävä kertoi itse sitten myöhemmin, vahvistui kaikki epäilykset.
Noin minäkin väitin miehelleni kun minulla oli suhde kehittymässä. Hän oli kyllä muutenkin sairaalloisen mustasukkainen ollut aina, mutta ensimmäistä kertaa oli oikeassa luuloissaan. Teet ihan fiksusti kun eroat. Kyllähän tuossa on suhde meneillään.
Ehdottomasti heität miehen hevon kuuseen ja sillä siisti. Älä kiusaa itseäsi ja älä ala kynnysmatoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä kysyin mieheltäkin, että mitkä motiivit perheellisellä miehellä on viestitellä vieraalle naiselle päivittäin. Kertoo kuulemma arjestaan 🤦♀️ Ketä naista perheellisen ukon arki kaverimielessä kiinnostaa
Miehen vähättelevä asenne asiasta ja se, että ilmeisesti syyllistää sinua ylireagoinnista, olisivat itselleni ainakin sellaisia tekijöitä, joita en voisi hyväksyä.
Luottaisin myös vaistooni. En antaisi toisen ihmisen tukahduttaa tunnetta siitä, että jokin on pielessä.
Parisuhteen peruspilari on mielestäni luottamus. Kun sitä ei ole, ei ole enää mitään.
Jos mies ei saa olla kaveri naisen kanssa niin ap:n kannattaa todellakin jäädä sinkuksi. Sairasta kyttäämistä ja mustasukkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen vähättelevä asenne asiasta ja se, että ilmeisesti syyllistää sinua ylireagoinnista, olisivat itselleni ainakin sellaisia tekijöitä, joita en voisi hyväksyä.
Luottaisin myös vaistooni. En antaisi toisen ihmisen tukahduttaa tunnetta siitä, että jokin on pielessä.
Parisuhteen peruspilari on mielestäni luottamus. Kun sitä ei ole, ei ole enää mitään.
Oot aivan oikeassa ja omat ajatukset täysin samoilla linjoilla. Miten tästä edes voisi jatkaa, kun toinen ei näe tekevänsä mitään väärää
Mielenkiintoinen näkökulma. Jos miehellä on naispuoleinen ystävä, niin hän on automaattisesti pettäjä? Taidat olla nuori vielä?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei saa olla kaveri naisen kanssa niin ap:n kannattaa todellakin jäädä sinkuksi. Sairasta kyttäämistä ja mustasukkaisuutta.
Miehellä on paljon naispuolisia kavereita niin töissä kuin treeneissä. Ei ole ollut ongelmaa asian suhteen. Tämä on ensimmäinen ihminen parisuhteemme aikana, joka aiheuttaa tämmöistä. Ja selkeästi viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökulma. Jos miehellä on naispuoleinen ystävä, niin hän on automaattisesti pettäjä? Taidat olla nuori vielä?
Mies 40v, minä pari vuotta nuorempi
Puhutaankohan minusta nyt? Olen viestitellyt miehelle marraskuusta lähtien ja yhteisiä öitä on vietetty. Itse en kadu ja mies ei kadu. Ikävää tosin, että tuli sinulle näin selville. Minä olen miehelle tehnyt selväksi, että en hänestä muuta halua kuin ystävän ja ehkä satunnaisen seksikumppanin, mitään muuta ei koskaan tule tuollaisen pettäjän kanssa. Hän oli heti mukana. Vaimon asiat ei kiinnosta tai parisuhteenne tila.
Ei kannata kiihtyä. Mitä ihmettä, pikkuihastus ja viatonta viestittelyä? Noin voi käydä jos ei ole ihan pystyynkuollut. Ja miehesi sanoi että voi lopettaa. Mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aikamoinen paukapää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep, aika tyypillistä pettäjille. Taitavat osittain itsekin uskoa juttunsa koska putkiaivot. Ei kaikki onneksi tuollaisia ole, mutta oma eksä käänsi mun syyksi jopa sen, että petti mun "parhaan ystäväni" kanssa. Ihan viimeiseen saakka, vielä eronkin jälkeen olin vain "v**un sairas". Ystävä kertoi itse sitten myöhemmin, vahvistui kaikki epäilykset.
Miksei "ystäväsi" kertonut heti alussa että tapailee miestäsi? Pelkäsikö hän menettäväsi ystävyytesi? :DDDDDD
Minäkin tietää tuollaisen, tapaili oikein moniakin naisia samaan aikaan vaikka seurusteli. Kavereita, kavereita..
Vierailija kirjoitti:
Puhutaankohan minusta nyt? Olen viestitellyt miehelle marraskuusta lähtien ja yhteisiä öitä on vietetty. Itse en kadu ja mies ei kadu. Ikävää tosin, että tuli sinulle näin selville. Minä olen miehelle tehnyt selväksi, että en hänestä muuta halua kuin ystävän ja ehkä satunnaisen seksikumppanin, mitään muuta ei koskaan tule tuollaisen pettäjän kanssa. Hän oli heti mukana. Vaimon asiat ei kiinnosta tai parisuhteenne tila.
Voihan sitä noinkin itselleen valehdella, taidat pitää itseäsi oikein jalona ihmisenä, hyväntekijänä suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä noinkin itselleen valehdella, taidat pitää itseäsi oikein jalona ihmisenä, hyväntekijänä suorastaan.
Siis miten valehdella?
aina mietin mihin hiton narikkaan miesten aivot jää kun tulee pienikin mahdollisuus..saada huomiota..
eivät kaikki mutta suuri osa on ...noh jääköön sanomatta ja puolisoa sitten syytellään vaikka ja mistä sivusta