Olen opetellut tuottamaan aivoilleni euforisen olotilan ilman päihteitä
Säännöllinen meditointi ja omega-3 -pitoinen ruokavalio. Saan helposti euforisen olotilan ja pääni tuntuu kevyeltä ja aivoni ikään kuin hehkuu mielihyvästä.
Kommentit (11)
Minulla taas toimii se, että luen silloin tällöin mammafoorumia ja nauran makeasti. Sitten menen kauniin nuoren vaimoni viereen. Rakastelemme hitaasti ja hellästi, niin siitä tulee todella euforinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas toimii se, että luen silloin tällöin mammafoorumia ja nauran makeasti. Sitten menen kauniin nuoren vaimoni viereen. Rakastelemme hitaasti ja hellästi, niin siitä tulee todella euforinen olo.
Näin on, kulta. Kahden naisen rakkaus on ihanaa ja euforista
Onanoinu sä oot ap. Sillä saa jonkin verran euforiaa.
Mä sit taas juon viinaa. Siitä tulee hyvä olo.
Minä osasin lapsena taidon päästä tuollaiseen olotilaan. Harmi kun en enää osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaljaki toimii kivasti.
Minä lopetin pitkään käyttämäni psyykelääkkeiden käytön. Ja alkoholin ottamisen. Omegoja olen käyttänyt jo pidemmän aikaa. Meditointia ja rukoilemistakin olen yrittänyt, mutta ajatukset siirtyvät aika nopeasti seksifantisoihin. Joten ei toimi minulla se meditointi, tai sitten en vain hallitse sitä. Euforiasta en tiedä. Odottelen sitä tässä elämässä edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaljaki toimii kivasti.
Olut maistui minusta aina jotekin pahalle..
Ei millään pahalla. Mutta kukin nauttii ja saa kicksinsä omalla tavallaan!
Käytin noin 50 kertaa lsdtä vuoden aikana. Saan tehtyä saman kuva mössön silmiini kuin lapuissa. Kokeilleet tietää.
Hyvä ettet käytä alkoholia, ja olet löytänyt oman jutun.