Onko hullua mennä tarkistamaan, onko miehen auto kuntosalin parkkipaikalla?
Olen alkanut epäillä, käykö hän todella siellä vai onko se peitetarina.
Kommentit (344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mene katsomaan.
Ja keksi jotain asiaa minkä varjolla sun pitää soittaa pihalta ja nähdä.En halua itse jäädä kiinni stalkkaamisesta, jos mies onkin oikeassa paikassa ja näkee minut. Siksi mietityttää. Muuten menisin heti.
ApPyydä jotain ystävää tarkistamaan.
Omituisia neuvoja. Kehtaisitteko itse muka pyytää ystävää stalkkaamaan miehenne autoa? Tai jos olisitte itse se ystävä, haluaisitteko sekaantua tuollaiseen mustasukkaisuusdraamaan? Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies kävi muka säännöllisesti tennistä pelaamassa. Vaihdoin tennismailan tilalle paistinpannun mailapussiin eikä ukko puhunut mitään kun kotiin tuli. Varmaan hyviä rystylyöntejä löi teflonpannulla! Laitoin sitten miehen luiskaan 👍
Millä paistoitte pihvit seuraavana sunnuntaina?
Tennismailalla. Oli mies vähän höhlän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Joko kävit parkkipaikalla sen sijaan että vielä istut koneen ääressä?
En käynyt. En pystynyt tekemään sitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet erinomainen vaimoke, pettävälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No turhaan sitten vingut täällä. Miksi et pysty. Pelkäät, että jotain paljastuu. Katso kuntosalikamat. Näyttääkö, että niitä on käytetty?
Kyllä menisin. Pyörä tai autolenkki siitä ohi vaan. Mitä sitä kotona istua epäilemässä.
Sairasta epäluuloisuutta. Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?
Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.
Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?
Teettekö oikeasti tuollaista...?
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä jos nyt käy sen auton tsekkaamassa, ja kun huomaa sen olevan kuntosalin pihassa, voi sen jälkeen mennä itseensä - ja jos se ei auta, niin sitten vasta hoitoon. Joskun tuollainen mustasukkainen käytös on mahdollista pysäyttää, mutta syytä olisi selvittää itselleen, mistä se johtuu pohjimmiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ylittää tuo kynnys ja alkaa tarkistaa asioita. Onko joku tehnyt niin ja puoliso on jäänyt kiinni pettämisestä?
Ap
AINA kun olen epäillyt jotain ja tarkastanut epäilyni jollain tavoin, on mies ollut uskoton tai valehdellut muuta, esim. mennyt pelaamaan pelikonetta vaikka on peliriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?
Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.
Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?
Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap Yö meni valvoessa-ketjun nainen?
En ole.
Ap
https://www.vauva.fi/keskustelu/4566021/yo-meni-vahilla-unilla-pitaako-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."
No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä jos nyt käy sen auton tsekkaamassa, ja kun huomaa sen olevan kuntosalin pihassa, voi sen jälkeen mennä itseensä - ja jos se ei auta, niin sitten vasta hoitoon. Joskun tuollainen mustasukkainen käytös on mahdollista pysäyttää, mutta syytä olisi selvittää itselleen, mistä se johtuu pohjimmiltaan.
Ei asian tarkastaminen ole mitään mustasukkaista käytöstä jonka takia pitäisi mennä itseensä miettimään mistä se johtuu. Omalla kohdallani tarkastaminen on joka kerta johtunut ihan siitä miehestä itsestään, eli olen havainnut jotain poikkeavaa hänen käytöksessään, ja sitten onkin kusetus paljastunut kun olen sen tarkistanut. Nykyisen miehen kanssa olen ollut 10 vuotta, eikä kertaakaan ole tullut tunnetta että hän valehtelisi, ja täytyisi tarkistaa hänen olemisiaan ja tekemisiään.
Jos menet tarkistamaan, kerro hänelle rehellisesti toiminnastasi, jotta hän voi pelastaa itsensä sairaalloisen mustasukkaiselta narsistikumppaniltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.
"Kumppanin kännykän ratsaaminen" on yksiselitteisesti rikos ja tuollainen toiminta on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi saada mieheltä parantumattoman seksitaudin. Sekö on parempi?
Ja nainen voi vaikka käydä vain kurkistamassa miehen lompakosta onko sinne ilmestynyt uusi luottokortti tai käyttääkö mies huomattavasti enemmän käteistä kuin aiemmin. Jos omantunnon kolkotus pelottaa, odottaa hetkeä, jolloin lompakko on pöydällä tms. paikassa.
Jos et luota puolisoosi, niin kannattaa lopettaa suhde.
Kerää kamasi ja häivy, vaikka sinne salille.