Nainen, koska viimeksi olet valmistanut miehellesi keitettyjä potaatteja ja ruskeaa kastiketta?
Kommentit (27)
Noin 13 vuotta. Oli kyllä hiton hyvää, enkä tiedä miksen ole toiste tehnyt sitä.
Ei miehenikään ole ruskeaa kastiketta tehnyt koskaan.
Sanoisin myös miehelle, että tie naisen sydämeen käy, että siivoat kodin, laitat ruokaa ja hoidat lapset. Ja sen jälkeen mies hieroo kipeät hartiat. Oletko mies osallistunut tähän? En laita ruokaa miehelle, jos ei palvele myös minua samalla.
26v yhdessä enkä kertaakaan. Ruskeaa kastiketta en ole tehnyt koskaan, meillä ei syödä sitä
Tänään tehtiin (yhdessä) leikkelelautaset jossa crudo kinkkua, melonia, salamia, tominojuustoa ja tomaattisalaattia
Vierailija kirjoitti:
Huisii kirjoitti:
Ei pysty. Kyllä lapsena piti syödä niin paljon pottua että vieläkin tulee korvistakin. Joka päivä keitetyt perunat 2 kertaa. Yök.
Ja miksi ihmeessä kokkaisin miehelle?! Molemmat käydään töissä asiantuntijatehtävissä ja tienataan yhtä paljon. Lapsia ei olla haluttu. Yleensä molemmat ostavat itselleen mitä haluavat ja kokkaavat sekä syövät kun haluavat. Ei meillä mitään yhteiskokkailuja harrasteta muutoin kuin viikonloppuisin yms. Jos halutaan syödä hienommin.
Joka haluaa pottua, keittäköön pottua.
Joka päivä 2 kertaa pastaa se vasta yök onkin. Pelkkää vitamiinitonta vehnäjauhoa, kuvottaa ajatuskin. Taidanpa tässä ruvetakin muusin tekoon ja kaalilihapullille pitäisi joku kastike väsätä.
6xyök pastoille ja pitsoille, vielä kerran yök. Perunoita joutuu joskus keittämään jopa kymmeneltä illalla, kun oikein alkaa niitä haluttaa. Hyviä, sopivasti suolaa, syö vaikka sillänsä. Muuten tietysti ruskeaa(kin) kastiketta.
Hyi helkkari :D
Perunaa on syöty viimeksi kesällä. Ruskeaa kastiketta on mies itse vääntänyt, itse vihaan sen makua.
Tänään kuoriperunat, lihapullat ruskeassa kastikkeessa.
Tämä selittää sen miksi suomessa kaikki Michelin-ravintoloiden keittiömestarit ovat miehiä.