Aamupala vuoteesen jne.
Oletteko koskaan yrittänyt jotain elokuvistakin tuttua romanttista tai muuta joka ei sitten tosielämässä mennytkään ihan niin?
Itse yritin eilen aamulla viedä tarjottimella naiselle tuoreita sämpylöitä, appelsiinimehua ja kahvia aamupalaksi tarjottimella vuoteeseen, lopputulema oli se että hän suuttui koska ei sängyssä kuulemma voi syödä kun menee muruihin ja mehukin voi läikkyä eikä ikinä saa edes nukkua rauhassa 😄
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Elokuvat harvoin toimivat arjessa. Lisäksi pitää olla tilannetajua sen verran, ettei mene vapaapäivänä herättämään nukkuvaa. Lopuksi oliko tarkoitus ilahduttaa lähinnä itseään vai oikeasti sitä toista.
Sinä kuulut selvästi niihin, jotka eivät pidä aamiaisen tarjoilusta sänkyyn. Minäkin olisin voinut tehdä tuon saman - en siksi koska matkisin elokuvia tai haluaisin ilahduttaa itseäni, vaan sillä perusteella, että pitäisin itse siitä ja olettaisin, että kumppanikin ilahtuu. Palstalta on käynyt ilmi, että se ei ole itsestäänselvää, joten pitää kysyä ensin.
Oon muutamalle koettanut tuota aamiainen sänkyyn hommaa. Ei se oikein onnistu, kun miehetkåän ei ole tykänneet syödä aamupalaa.
Kahvikuppi ja pusu toimii, myös mulle ♥️
Exälle yritin joskus tehdä yllätyksen, kun tuli 30 kk seurustelua täyteen. Olin mm leiponut vaikka mitä ja hommannut hemaisevat uudet alusvaatteet.
Tuli kotiin, eikä yhtään tajunnut mikä homman nimi, lähinnä vaivaantui. Kutsui heti kaverinsa syömään kakkua ja juomaan kaljaa.
Seuraavan exän takia tein joskus pari viikkoa ylitöitä töissä paljon, halusin saada kunnon synttärilahjan ja yllättää. Alkoi tulemaan koko ajan puhelua perään ja syyttelyä pettämisestä kun "viihdyn siellä töissä niin hyvin".
Vähän on mennyt fiilikset random yllätyksiin.
Nää"aamupala vuoteeseen"-hommat kyllä kannattaa tarkastaa etukäteen.
Itsellä ei ainakaan uppoa mikään ruoka muutamaan tuntiin heti herättyä. Sit harmittaa kun toinen on yrittänyt ilahduttaa eikä pysty syömään. Kahvista ilahdun.
Joillakin sit on tajuton nälkä heti herättyä.
Omasta mielestä myös aamupala sängyssä on täysin epäkäytännöllistä ja hankalaa.