Suuri ja kaikenkattava penis keskustelu
Voisimmeko vihdoinkin aloittaa keskustelun jossa keskitytään peniksiin?
Ensimmäiset keskustelut voisivat keskittyä pelkästään kokoon. Sinne voisi muutama jonne tulla rehvastelemaan elimensä koolla, josta sitten muut voisivat pahoittaa mielensä ja aloittaa kunnon dissaamisen.
Tietysti jossain vaiheessa pitäisi haukkua sekä miesten että naisten toimesta 15cm ja alle perus penikset.
Minusta on tuntunut, että tällainen syvällinen keskustelu on täältä puuttunut.
Kuka haluaa aloittaa?
Kommentit (46)
Naisena tykkään kyllä saada vähintään 20 cm pitkää kullia, jolla on myös paksuutta.
AP - kiitos, hyvä aloitus.
Lisää...jonnet?
Tärkeä ja ajankohtainen aihe, jossa pitää huomioida erilaiset asian haarat.
Kokojahan on erilaisia ja eri kokoisia. Peniksiä siis.
Tärkeää on miten sitä osaa käyttää, paitsi jos on 30 cm gambialainen. Silloin vaan pannaan menemään.
Muuten olen ap:n kanssa samaa mieltä, että peniskeskustelu tältä palstalta on puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Naisena tykkään kyllä saada vähintään 20 cm pitkää kullia, jolla on myös paksuutta.
Minua taas ei heteromiehenä kiinnosta saada minkään kokoista kullia. Jännä miten eri asioita ihmiset arvostavat.
Minull on suuri ja kaikenkattava penis, joten toivoisin siitä keskustelua.
15cm ei riitä.
Se nyt jokainen tietää...
Jumppatyttö '01 kirjoitti:
15cm ei riitä.
Minä en tiedä. Mihin se ei riitä?
15cm ei riitä.
Jumppatytön kannattaa jumpata myös pimpan lihaksia, niin pysyy värkki piukeana. Voi keskittyä seksissä muuhunkin kuin yhdyntään ja kikulin kokoon.
Heterona sitä kaipaa ohutta, pitkää anukseen, samalla kun doggyssä lykkii naisystävää takaapäin. Siis joskus vaihteeksi anustapille.
Tavallinen ei naisille riitä niin jatkeet on se keino.
Mullakin on vaan 15 cm. Oon sen takii niin onneton.
Vierailija kirjoitti:
15cm ei riitä.
Se nyt jokainen tietää...Jumppatytön kannattaa jumpata myös pimpan lihaksia, niin pysyy värkki piukeana. Voi keskittyä seksissä muuhunkin kuin yhdyntään ja kikulin kokoon.
Jumppatyttö tosin on valitettavasti Asko, eräs pahimman luokan palstahullu
Ei 15 senttisellä ainakaan naista pysty tyydyttämään.
Siihen tarvitaan yli 20cm kalu
Tämä on nyt jotenkin laimeaa, nyt kunnon revittelyä.
AP
"Minua taas ei heteromiehenä kiinnosta saada minkään kokoista kullia. Jännä miten eri asioita ihmiset arvostavat."
Näytätä sopeutuneen hyvin siihen, että sinulla itselläsi ei ole kullia lainkaan, etkä edes halua että sinulla olisi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
"Minua taas ei heteromiehenä kiinnosta saada minkään kokoista kullia. Jännä miten eri asioita ihmiset arvostavat."
Näytätä sopeutuneen hyvin siihen, että sinulla itselläsi ei ole kullia lainkaan, etkä edes halua että sinulla olisi sellainen.
Olen sopeutunut siihen, että vauva on täynnä eri asteista tolloja, jotka eivät osaa lukea.
Up