Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuri ja kaikenkattava penis keskustelu

Vierailija
23.04.2022 |

Voisimmeko vihdoinkin aloittaa keskustelun jossa keskitytään peniksiin?
Ensimmäiset keskustelut voisivat keskittyä pelkästään kokoon. Sinne voisi muutama jonne tulla rehvastelemaan elimensä koolla, josta sitten muut voisivat pahoittaa mielensä ja aloittaa kunnon dissaamisen.
Tietysti jossain vaiheessa pitäisi haukkua sekä miesten että naisten toimesta 15cm ja alle perus penikset.

Minusta on tuntunut, että tällainen syvällinen keskustelu on täältä puuttunut.

Kuka haluaa aloittaa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 15cm ja ikinä en oo saanu.

Yx eukko sanoi et mulla lapsen pippeli 🤔

Ei ole kaikki muumit laaksossa,kun pitää trollata kaikki peniskeskustelut. Pääsitkö ulos osastolta, vai miksi olit välillä poissa? Luulet varmaan olevasi vitsikäs.

Vierailija
42/46 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näistä kaluista on puhumista? Ne on mitä ovat. ja niiden pitelijät yleensä itsekkäitä. Mitä siin on muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskitason penis, johon olen itse ja partnerit myös olleet, tyytyväisiä ja en ole uhrannut ajatustakaan kokoasialle sen jälkeen mun täytin 12v.

Tuntuu että palstalla on monella kovastikin stressiä peniksestään, ja ajatus pyörii vain ympyrää.

Jospa ratkaisu löytyisi tosiasioiden hyväksymisestä, eikä loputtomasta märehtimisestä?

Vierailija
44/46 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni penis. Häpesin sitä ensimmäiset 30 vuotta, sitten vaan ajattelin että enpä voi asialle mitään, ja annoin palaa. Tässä on kertynyt paljon seksikokemuksia sen jälkeen, ja olen ollut naimisissakin useamman vuoden. Ajattelin, jos ei jollekin kelpaa, niin sitten ei kelpaa. Kai se on sitten ainakin vähän tyydytystä antanut kuitenkin.

Vierailija
45/46 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Penis on.

SIKSI: ..JätäSeSika!!

Vierailija
46/46 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin häpeä lepo kulli on niin pieni. Kasvaa seistessä miltein kolmin kertaiseksi. Silti mua pidetään pien kullisena, vaikka olen joka ikiselle naiselleni hoitanut orgasmin keinolla millä hyvänsä. Ladys first ja sitten vasta.