Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa elämässä mitään aikaan, en yhtään mitään

Vierailija
23.04.2022 |

Olen todella saamaton yksilö. Olen asunut 10 vuotta samassa asunnossa vuokralla, asunnossa mistä en edes pidä. En ole saanut aikaiseksi ostaa omaa, vaikka olen siitä haaveillut. Rahaa olisi ja lainankin saisin.

Työpaikka on ollut yli 10 vuotta sama, matala-palkkainen duunarityö. En viihdy sielläkään, mutten saa aikaiseksi lähteä. Joskus toivon, että saisin potkut, koska tiedän, että mikään muu ei minua sieltä saa pois, ennenkuin on pakko. Kuitenkin pomot ja työkaverit kehuu minua hyväksi työkaveriksi ja heidän silmissään olenkin oikealla alalla, eli en potkuja kyllä luultavasti siis saa.

En jaksa etsiä kumppania, vaikka periaatteessa haluisin. En laita tikkua ristiin asian eteen, vaikka tinderiä käytän ja sieltä joskus tyyppejä näen, mutta kaikki loppuu silti.

Olen täysin tyytymätön elämääni, joka on yhtä ja samaa, vuodesta toiseen. Täytän pian kolmekymmentä, kriisiä pukkaa, koska en halua elää näin, mutten saa aikaan yhtään mitään.

En haluisi olla näin tylsä ja tasainen, mutta kun olen. Kun elämässä ei tapahdu mitään huonoa tai hyvää, olen kuitenkin tyytyväinen ja mielenterveyteni on periaatteessa parhaimmillaan.

Samaistuuko kukaan? Mitä oikein tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sinun täytyy rehellisesti miettiä, mihin asioihin haluat muutosta ja miksi. Jos esimerkiksi työpaikan vaihtoon vaikuttaa vain muiden mielipiteet ja häpeä duunariammatista niin eihän se motivoi muutokseen, jos itsellä ei ole toiseen työhön paloa. Silloin täytyy kehittää omaa itsetuntoa eikä pyrkiä ylöspäin urallaan.

Vierailija
22/24 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jokin ammatti, muuttasin Floridaan niin tämä kaikki tuntuisi siellä naurettavalle: suomalaiset tavat, ilmasto, asunnot ja ilmapiiri. Suomi ei pääse mihinkään NL:n asenteestaan ja imagostaan, ei edes Marinin nahkatakilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille.

Vierailija
24/24 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up