En löydä ketään naista ketä lähtisi minulle vaimoksi
sekä tekisi päivittäin hyvää kotiruokaa kattilat täyteen. Masentaa
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
En löydä yhtäkään naista, joka lähtisi minulle vaimoksi.
Sama! Masentaa
Tuun vaimoksi, jos sinä teet minulle maistuvaa kotiruokaa päivittäin kattilat täyteen.
Hyvät vaimot arvostavat oikeaoppista pronominien käyttöä.
Ei ole mukavia naisia enään vaimoiksi
Muuta ap pois Turusta ja opettele puhumaan suomea, niin voi se naisen löytyminenkin helpottua.
Sitten kun opit kirjoittamaan "kuka" voisi vaikka onnistua.
Menkää miehet toistenne vaimoiksi. Teitä yhdistää samat arvot ja halut. Kukin vuorollaan leikkii reikää, kukin vuorollaan kokkaa!
Mä voin lähteä. Osaan tehdä hyvää kotiruokaa.
Mitäs sä osaat?
Voin tulla sun vaimoksi, jos sulla on vene. Hyvä sellainen!
Minulla on 10, 5 3x3, 2, 1,5 ja 1 litran kattilat kaapissa. Syötkö kaikki päivässä tyhjäksi? Ei mulla oo varaa noin nälkäseen ukkoon.
Eikö sulhanen käy? Saattaahan sekin voida kokata. Et sä tiiä vaikka kiinnostuisitkin ellet yritä.
Mieti ensin minkätyyppistä naista haet, mikä yhdistäisi ja mistä löytää samanhenkisiä. Jos se vielä löytyy.
Aloituksesta päätellen Turkusest.
Höh, olen viiskymppinen ja VAPAA. En ole homo, mutta naisiin en enää sitoudu, kieroja juonittelijoita ja takana puhujia. Tarpeet voi tyydyttää rahalla ja nauttia maailmasta.
Vaikeaa se on maaseudulle saada emäntä. Tässä on kaksikymmentä vuotta tullut emäntää etsittyä mutta ei vain tärppää.
Toki kun on melko ruma niin se vaikeuttaa entisestään naisen saantia. Juttuseuraa kyllä saa treffipalstoilta. Kun kuvan laittaa menemään niin jutustelu stoppaa siihen. Jotkut kohteliaisuuttaan saattavat vielä pari viestiä laittaa kunnes poistuvat takavasemmalle.
No toivotaan että vielä joskus löytäisin emännän. Olisi kiva mennä kalalle ja mökille kahdestaan ja nauttia maaseudun rauhasta.
oissimpa syntynny 1926 kuten pappani, hän löysi vaimon tästä samasta kylästä jossa asui, niukkinaukki silloin varmaan 300 asukkaan yhteisöstä, t 4-kympine vanhapoikamees
Voin tulla jos elätät ja maksat vaimon palkkaa.
En löydä yhtäkään naista, joka lähtisi minulle vaimoksi.