Näkyykö ikkunastasi lunta vielä?
Kommentit (16)
Etäällä vanha koulun tontilla ja parkki paikalla.( koulu on purettu pois-joten tontti tyhjä)
Kyllä, näkyy iso lumivuori, johon on kerätty pihamme lumia talven ajan.
No ei näy nyt.Näkyy palmuja ja merta.
Ei ole näkynyt enää aikoihin. Kohta on lehti puussa ja kukat kukkii.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy. Istutaan parvekkeella Kalasatamassa ja viimeiset kanootit lipuvat Marinaan.
Kyllä lunta löytyy vielä Helsingissäkin varjoisista paikoista ja metsistä. Kuka hullu tähän aikaan lähtee me lomaa n jäätävään tuuleen. Helsingin kevät on Keski-Euroopan talvi.
Joo. Meidän takapiha on vielä ihan lumen peitossa, paitsi kodan ympäriltä. On kyllä onneksi montakymmetä senttiä sulanutkin.
Jyväskylässä asumme.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Meidän takapiha on vielä ihan lumen peitossa, paitsi kodan ympäriltä. On kyllä onneksi montakymmetä senttiä sulanutkin.
Jyväskylässä asumme.
Ei näy muuta kuin noin 1 m x 2 m läntti, Jyväskylän keskustan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä asumme.
Ei näy yhtään lunta minun takapihallani. Mutta se onkin paisteiselle puolelle. Jyväskylästä niin ikään.
Kyllä näkyy täällä Savossa. Hangen korkeus on kyllä laskenut, mutta piha on yhä enimmäkseen lumen peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä asumme.
Ei näy muuta kuin noin 1 m x 2 m läntti, Jyväskylän keskustan lähellä.
Joo, just tänään harmittelin miehelleni, että meidän piha sattuu just näin varjoon, kun naapuri haravoi pihaansa. toivottavasti itsekin pääsen pian samaa hommaan. Niistä kohdista mistä levitin lumia on nyt sulanut. esim. kasvimaan päältä.
Me asumme entisen MLK:n alueella
10
Pari tyhjää kaljatölkkiä ja tupakantumppeja näkyy ikkunasta kun katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä asumme.
Ei näy yhtään lunta minun takapihallani. Mutta se onkin paisteiselle puolelle. Jyväskylästä niin ikään.
Oon kateellinen.
Se entisen mlk.n asukki
Ei näy. Istutaan parvekkeella Kalasatamassa ja viimeiset kanootit lipuvat Marinaan.