Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saksa: Lisäavun toimittaminen johtaisi ydinsotaan (Maailmansota on hyvin lähellä!)

Vierailija
23.04.2022 |

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008770279.html

Saksa ei kannata aseapua. Sanovat että sama asia toimitetaanko panssarivaunu kuljettajan kanssa vai ilman kuljettajaa, mikä on sotatoimi?
Tätä tärkeää pointtia Hesari ei Saksan Johtajan haastattelusta osannut poimia uutiseksi suomalaisille.
Nyt on hyvin lähellä maailmansota, ydinaseilla käytävä suursota.
Kaikki isot veneet ja huvijahdit varustettu äärimmilleen, monella venerannalla Suomessakin otetaan provianttia (Merimieskielellä varusteita, ruokaa ja vettä mutta myös työkaluja ja varaosia, nämäkin kuuluvat provianttiin!)

AP on merimiespartiolainen, pienestä pitäen purjehtinut luonnontieteilijä pääkaupunkiseudulta jonka 18 metrinen purjevene on omavarainen ja kirveeniskun nopeudella erotettavissa mantereiden kahleista!

PS. Yksin hallitsen tämän juuri ja juuri, kalastustaitoisia merihenkilöitä kyllä tarvitsisin gasteiksi (OPM, omat pullot mukaan!)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännää että tusina muuta maata ei ole nähnyt mitään ongelmaa toimittaa tankkia ja tykkiä Ukrainaan?

Vierailija
2/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs kohdullinen merihenkilö. Paljonko saa matruusi punkkatilaa? Ei sitä tax-free myymälää siellä ja toi opm, tarvin aika ison varastotilan viihtyäkseni!

T Risteilyemäntä (wannabe)

Vierailija
4/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksaa johtaa nyt heikko johtaja.

Vierailija
5/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännää että tusina muuta maata ei ole nähnyt mitään ongelmaa toimittaa tankkia ja tykkiä Ukrainaan?

Yhdysvalloissa iso puheenaihe että onko venäjä uhannut Saksan uutta johtajaa kahdenkeskisesti että avusta seuraa ydinisku Euroopassa natojoukkoja vastaan tai saksaa vastaan.

Kaikkia maita ei yksitellen komenneta vaan Euroopan johtajamaalle, Saksalle kerrotaan, he informoivat.

Paha tilanne, hyvin paha. Nopeasti eskaloituu.

Vierailija
6/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että valistit vauvasivujen käyttäjiä näillä Saksan jutullasi.

Vierailija
7/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene nukkumaan.

Vierailija
8/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa pelkää kaasuhanojen sulkeutumista eikä ydinsotaa. 

Vierailija
9/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten imetys sujuu?

Vierailija
10/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scholz näyttääkin epäluotettavalta, on varmaan Putinin palkkalistoilla. Potkulle hänelle justiinsa. On niin heikon oloinen, että Putinin mafiamiehet pelottelevat sen  puolessa minuutissa myymään vaikka äitinsä.

Vierailija
11/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakeaa shittiä

Vierailija
12/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kone sulla siinä jos yksin saat ajettua ankkalammella, siis veks Stadista.

Täällä purjehdusta harrastava konemiesopiskelija Kotkasta, oon jo ollut harjoittelussa. Lisäksi oon kokki, ja siis oon nainen. Ja siskoni mukaan hän on hoitsu ja pm tasolla ollut purjehdus kilpailuissa!

Vierailija
13/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki huutaa natoa ja avustuksia ukrainalle.

Lännen uutisointi on täyttä propagandaa ja venäjä paljon vahvempi ja onnistuneempi tässä sodassa kuin annetaan ymmärtää.

Jutellaan uudestaan kesällä.

Naton ja ukrainan tukijat saa sit hoitaa itse sotkun sitten jos venäjä ryhtyy toimimaan myös suomea vastaan. Minä pysyn neutraalina mökillä ja pistän valkoisen lakanan pihalle roikkumaan.

Ok, käärivät r**ät sinut sitten siihen lakanaan kun ovat ensin tehneet sen mikä vain heiltä luonnostaan käy.

Vierailija
14/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella. Vielä heikompi kuin Merkel.

Vierailija
15/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natottaja kirjoitti:

Saksa pelkää kaasuhanojen sulkeutumista eikä ydinsotaa. 

Nimenomaan. Saksa on laittanut energiapolitiikallaan itsensä Venäjän liekaan.

Vierailija
16/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoili talvella ennen sotaa nolosti Moskovassa, kun höpisi, ettei Nato ole ottamassa uusia jäsenmaita.

Vierailija
17/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kone sulla siinä jos yksin saat ajettua ankkalammella, siis veks Stadista.

Täällä purjehdusta harrastava konemiesopiskelija Kotkasta, oon jo ollut harjoittelussa. Lisäksi oon kokki, ja siis oon nainen. Ja siskoni mukaan hän on hoitsu ja pm tasolla ollut purjehdus kilpailuissa!

No niin, tervetuloa, tervetuloa.

Nyt meillä onkin ykköspunkka täynnä, sinä, siskosi ja minä, ihanaa, ehkäpä laivakoirani Kuohu mahtuu väliimme nukkumaan. Silloin kun kiihkeältä merihenkilöelämältä ehdimme ajatella nukkumista!

Mutta vene siis iso ja yhä kaipaamme purjehdusväkeä, punkkiä kyllä löytyy ja paikkoja riippumatoille. Kerro erikoistaidoistasi (vaikka biletyksessä tai puuseppätaidoista ja liity joukkoon, it's a love boat!)

Vierailija
18/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki huutaa natoa ja avustuksia ukrainalle.

Lännen uutisointi on täyttä propagandaa ja venäjä paljon vahvempi ja onnistuneempi tässä sodassa kuin annetaan ymmärtää.

Jutellaan uudestaan kesällä.

Naton ja ukrainan tukijat saa sit hoitaa itse sotkun sitten jos venäjä ryhtyy toimimaan myös suomea vastaan. Minä pysyn neutraalina mökillä ja pistän valkoisen lakanan pihalle roikkumaan.

Ok, käärivät r**ät sinut sitten siihen lakanaan kun ovat ensin tehneet sen mikä vain heiltä luonnostaan käy.

Sama ilmiö kuten koronan aikana. Massapsykoosi. Ottakaa lääkkeitä ja hakekaa hoitoa.

Vierailija
19/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansleri on vanha marxisti. Ihmekö tuo jos tuollaisia päästelee suustaan.

Vierailija
20/29 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä suhteessa Merkel oli heikko?