Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 168 pitkä ja painan 123 kg

Vierailija
07.10.2006 |

mitä ihmettä voisin asialle tehdä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baiiiiiiiiiiiiiiiii

Vierailija
2/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois makeat ja rasva. Juo paljon vettä.

T: BMI 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ja laihduttamisen este ei ole varmaan tiedon puute.

Vierailija
4/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että käy katsomassa Kutrin laihissivut, sieltä saa hyvää motivaatiota.

T: BMI 35

Vierailija
5/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uinti 2 kertaa viikossa 1000m

vaunu kävelyt 2-4 viikossa noin 4-5 km. (reipasta ei löntystelyä)

Makea ei maistu minulle, eikä rasvakaan. Mihinkään en ole vuosiin lisännyt rasvaa rasvana.

-ap-

Vierailija
6/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kilpirauhasen vajaatoiminta tai muu. Pyydä lähete ravvitsemusterapeutille.

Vierailija
7/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tällä hetkellä painoa miltei 90 kg ja kävelykin tuntuu tuskaiselta. Siis tottakai kaupassa jaksan jne., mutta pitkä ja reipas lenkki on tuskaa...

Vierailija:

uinti 2 kertaa viikossa 1000m

vaunu kävelyt 2-4 viikossa noin 4-5 km. (reipasta ei löntystelyä)

Makea ei maistu minulle, eikä rasvakaan. Mihinkään en ole vuosiin lisännyt rasvaa rasvana.

-ap-

Vierailija
8/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hoikka (BMI 17). Ota vaikka tästä mallia, näin syön päivän aikana.

aamu: 1 viipale ruisleipää tai lautasellinen puuroa (molempiin 1 tl rasvaa)

lounas: iso salaatti/kasviskeitto/broileria/kalaa

välipala: vähärasvaista viiliä

päivällinen: 1 peruna/vähän riisiä tai pastaa + paljon salaattia ja raasteita + jotain proteiinipitoista, ks. lounas

iltapala: hedelmiä, viiliä + leseitä tai sokeritonta marjakeittoa

Teetä, kahvia, rasvattomia maitotuotteita, vihanneksia niin paljon kuin huvittaa pitkin päivää. Vehnäleseitä kannattaa ripotella vähän joka ruokaan nälkää pitämään.

Älä paastoa, älä jätä koskaan yhtään ateriaa väliin, älä kiellä itseltäsi kokonaan mitään.

Vältä sokeria ja valkoisia jauhoja.

Älä pidä mitään vierasvaraherkkuja. Osta valtavat määrät vihanneksia, esim. porkkanoita naposteltavaksi. Syö lautasmallin mukaan.

Vierailija
9/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esim. kilpirauhasen vajaatoiminta tai muu. Pyydä lähete ravvitsemusterapeutille.

Hän lisäsi minulle vähän ruokaa ruokavalioon. Kilpirauhastestit tehtiin puolivuotta sitten.

Nyt imetysaikana kiloja tullutkin 10 kg lisää. Tuntuu, että joku on " tukossa"

-ap-

Vierailija
10/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itsellä tällä hetkellä painoa miltei 90 kg ja kävelykin tuntuu tuskaiselta. Siis tottakai kaupassa jaksan jne., mutta pitkä ja reipas lenkki on tuskaa...

]

nautin uimisesta. Vaunulenkit on yhtä tuskaa, mutta PAKOTAN itseni liikkeelle. Kävelen neuvolaan tai kaupungille. Tuskasta, mutta PAKKO, mutta motivaatio alkaa loppua kun mitään ei ole tapahtunut vuoteen. -ap-

Vierailija
11/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Kaurapuuro (1 dl hiut.) +piltin hedelmäsilmä, teetä ja vettä

Lounas: Kasvissosekeittoa/ edellisen illan jämiä, hedelmiä, juomana vesi

Välipala: Kaksi ruisleipää, kaksi siivua juustoa, 3 %leikkelettä 1 siivu, kurkkua paprikaa.

Päivällinen: Kanaa/kalaa/vähärasvaista jauhelihaa, 2 perunaa, salaattia

Iltapala: Kaksi ruisleipää, kaksi siivua juustoa, kurkkua, paprikaa

Illan aikana tulee heitettyä masuun usein viinirypäleitä tai joskus (kerran kuukaudessa) joku viineri tai vastaava. Jäätelöä menee ehkä 1 litra kuukaudessa.

Sekä suurin paheeni 0,75 l pepsi maxia/ilta.

Mutta tästä koostuu usein ruokavalioni

Vierailija
12/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan vajaan puolet sun painosta ja mun painoindeksi on 20, pituus sama kuin sun. En harrasta puoliakaan tuosta liikuntamäärästä.. yhden vinkin kuitenkin haluaisin antaa. älä ala heti millekään kitudieetille, joudut vaan säästöliekille. oletko karppausta kokeillut? en ole karppi mutta se tuntuu olevan monelle reilusti ylipainoiselle tie keveämpään elämään. ehkäpä kehosi on jo nyt joutunut säästöliekille koska painosi ei kaikesta huolimatta putoa?

Vierailija
13/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan rehellisesti syöt kuten kerrot, niin silloin jokin on pahasti pielessä, joko olet sairas, tai sitten tavallinen ruokavalio ei sovi sinulle. Itse suosittelisin ruokavalion totaalista yksinkertaistamista, että esim. aterialla syöt vain kolmea ruoka-ainetta, vaikka kanaa ja parsakaalia ja parsakaalin päälle voita. Ilta tai aamupalana puuroa voisilmällä tai marjoilla. Siis todella yksinkertaisia ja jalostamattomia ruokia, eikä mitään lisäainemössöjä. Itse laihduin tuolla tavalla 13 kiloa 2,5 kk:n aikana, vaikkaen mielestäni edes laihduttanut. Selkeästi elimistöni toimi paremmin, kun ei joutunut niin kovalle rasitukselle, vaan ruoan sulattaminen oli yksinkertaisempaa...

Vierailija
14/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuota ongelmia... paino indeksini on valtava, ja olen lihava... tiedostan sen ja haluaisin muuttua. Mutta koko elämäni olen taistellut näitä kiloja vastaan. Mutta tuntuu, että ne vaan lisääntyvät oäiväpäivältä

Vierailija
15/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjalta tuntuisi kantaa moista taakkaa.

Vierailija
16/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos ihan rehellisesti syöt kuten kerrot, niin silloin jokin on pahasti pielessä, joko olet sairas, tai sitten tavallinen ruokavalio ei sovi sinulle. Itse suosittelisin ruokavalion totaalista yksinkertaistamista, että esim. aterialla syöt vain kolmea ruoka-ainetta, vaikka kanaa ja parsakaalia ja parsakaalin päälle voita. Ilta tai aamupalana puuroa voisilmällä tai marjoilla. Siis todella yksinkertaisia ja jalostamattomia ruokia, eikä mitään lisäainemössöjä. Itse laihduin tuolla tavalla 13 kiloa 2,5 kk:n aikana, vaikkaen mielestäni edes laihduttanut. Selkeästi elimistöni toimi paremmin, kun ei joutunut niin kovalle rasitukselle, vaan ruoan sulattaminen oli yksinkertaisempaa...

Vierailija
17/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hurjalta tuntuisi kantaa moista taakkaa.

Vierailija
18/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lähes kaloritonta, mutta se on makeutettu luultavasti aspartaamilla, joka on erittäin haitallista ja vaarallista. Voi kun muistaisin sivut, joilla oli erittäin hyvää faktaa aspartaamin vaikutuksista. Esim. diabeetikoille erittäin haitallista. Etsi tietoa asiasta. Syy voikin löytyä sieltä!

Vierailija
19/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www minaolen com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi