Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 172cm mies lyhyt?

Vierailija
23.04.2022 |

Onko Suomalainen mies tuolla pituudella lyhyt?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 172 cm mies Suomessa lyhyenpuoleinen. Mutta ehkä kysymys on nyt enemmän se, että miksi siihen pitää yhdistää negatiivisia konnotaatioita? Pituus on sama kuin vaikka silmien väri, genetiikka määrää.

Vierailija
62/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet lyhyt, mutta itse olen 170 cm pitkä nainen ja voisin seurustella itseni pituisen miehen kanssa, mutta miehen pitää olla mukava.

Tuo kuulosti siltä, että pidemmän miehen ei tarvitsisi olla mukava :D

No, tottakai pitkänkin miehen täytyy olla mukava

Tuo on vähän hassu ilmiö, että kirjoitetaan että lyhytkin mies on hyvä, jos on muut puitteet kunnossa tai vaikka kunhan on mukava. Jos ei koe tarpeelliseksi lisätä moista kertoessaan että pitää pitkistä, niin miksi sitten lyhyiden kohdalla näin?

Mulla on lyhyempi mies ja olen tuntenut kiinnostavia lyhyitä miehiä muutenkin, eikä heidän ole tarvinnut millään tavalla paikata sitä lyhyyttä. Se on vain osa sitä hyvännäköistä pakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodassa hyvän kokoinen. Pitkät saavat luodin kalloonsa helpommin. Joutuvat myös liikkumaan kumarassa ja näkyvät silti pitkälle. Iso koko mahdollistaa ison pinta-alan sirpaleille ja luodeille ylipäätään. Sodassa ei pitkät selviä.

Se on sääli kun rauhan aika loppuu ja sota alkaa, niin kaikki pitkien miesten vaimot voivat jo valmiiksi asennoitua sotaleskiksi. Nykyaikaiseßa sodassa iso koko on vain pinta-alaa metallikappaleille. Ennen koko oli hyväksi kun taisteltiin miekoin ja kirvein. Nykyään noin Putleein kokoinen mies on se joka on sotasankari ja selviytyy suuremmalla todennäköisyydellä osumitta.

Vierailija
64/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodassa hyvän kokoinen. Pitkät saavat luodin kalloonsa helpommin. Joutuvat myös liikkumaan kumarassa ja näkyvät silti pitkälle. Iso koko mahdollistaa ison pinta-alan sirpaleille ja luodeille ylipäätään. Sodassa ei pitkät selviä.

Onhan tuo selvä. Jos asennetaan maalitauluksi 190 cm miehen pahvimallinukke ja 170cm vastaava. Niin se laajempi tulee ottamaan osumaa vaikka ampuja olisi huono.

Vierailija
65/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harmi kuulla, että lyhyet miehet saavat ikäviä kommentteja naisilta. :( Olen itse 182 nainen, ja tiedän miltä tuntuu olla keskiverrosta poikkeavan pituinen. Kukaan meistä ei omaa pituuttaan päätä, joten pituudesta negatiivisesti kommentoiminen kertoo vain kommentoijan epäkypsyydestä.

No niinpä. Sen vuoksi kommentoin, että yli 190 pitkä mies voi olla henkisesti keskenkasvuinen. Itse olen yli 190 pitkä, mutta tärkein asia on se, mitä liikkuu henkilön korvien välissä eikä se, millä korkeudella ne korvat liikkuvat. Typerää arvostella toisen pituutta jotenkin negatiivisesti.

Vierailija
66/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyhyt, mutta mitä se haittaa.

Vierailija
67/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, A manninen on 169cm ja hän on lyhyt

Vierailija
68/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä paljon kiinnosta pikkumiehet. Deittailkoot metrin mittasia.

Vierailija
69/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
70/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä minkä mittainen on nainen. Jos nainen on max 168cm niin toiminee. Ja tiedän kyllä paljon pariskuntia, joissa nainen on n10 cm pitempi miestään. Sivullisia haittaa, mutta ei itse pariskuntia.

Mikä ajatuspieru tämä oikein oli?

Keitä "sivullisia" haittaa jonkun pariskunnan pituusero?

Vierailija
71/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille vastaajille jotka sanotte että "mulle hyvä koska olen itse 155cm" tms.

Tuo on kuin sanoisi että olethan sinä läski, mutta minulle hyvä koska olen 180cm/150kg,

Lyhyenä miehenä viimeinen asia jota haluan että olisin hyvä koska lyhyeen naiseen verattuna olen sen vajaat 20cm pidempi.

Turn-on voisi olla jos vaikka minua pidempi nainen ei välittäisi ollenkaan pituudesta, mutta pitäisi vaikka siitä että olen hoikka ja ketterä.

Vierailija
72/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kuin sanoisi että olethan sinä läski, mutta minulle hyvä koska olen 180cm/150kg,

Lyhyenä miehenä viimeinen asia jota haluan että olisin hyvä koska lyhyeen naiseen verattuna olen sen vajaat 20cm pidempi.

Turn-on voisi olla jos vaikka minua pidempi nainen ei välittäisi ollenkaan pituudesta, mutta pitäisi vaikka siitä että olen hoikka ja ketterä.

Ei ole yhtään sama, painoa voi aina pudottaa tai kerätä. Ja en meinaa tätä pahalla, mutta miten 150 kg voi olla hoikka tai ketterä?

Vierailija
73/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään sama, painoa voi aina pudottaa tai kerätä. Ja en meinaa tätä pahalla, mutta miten 150 kg voi olla hoikka tai ketterä?

Pointti tuossa taisi olla että miehessä/naisessa on joku piirre joka yleisesti ajatellaan huonona, mutta tämä kelpaa koska verrattuna kumppaniin on pitkä/hoikka.

Eiköhän kuka tahansa toivo että hänessä pidetään niistä positiivisista piirteistä, eikä niin että pätkä kelpaa kun olet minuun verrattuna pitkä. Miehillä ei ylipäätään ole tuota pakkomiellettä vertailla.

Vierailija
74/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman turvan tuon pituinen ja tanakka ahmamainen mies tuo naiselleen kuin ylipitkä hämähäkkimäinen. Mies.

Vierailija
75/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremman turvan tuon pituinen ja tanakka ahmamainen mies tuo naiselleen kuin ylipitkä hämähäkkimäinen. Mies.

Lyhyet voittaa tappelut paremnin.

Vierailija
76/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi että mitä se sivullisia haittaa. Niinpä, mutta näkyy haittaavan, koska nostetaan usein esiin. Miksi ihmiset eivät opi sitä, että kukaan ei voi valita pituuttaan? Se on mikä on kullakin ja ihmisen monet tekijät vaikuttavat mihin toinen tykästyy ja jopa rakastuu. Siinä ei pitäisi olla pituudella mitään merkitystä.

Vierailija
77/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi että mitä se sivullisia haittaa. Niinpä, mutta näkyy haittaavan, koska nostetaan usein esiin. Miksi ihmiset eivät opi sitä, että kukaan ei voi valita pituuttaan? Se on mikä on kullakin ja ihmisen monet tekijät vaikuttavat mihin toinen tykästyy ja jopa rakastuu. Siinä ei pitäisi olla pituudella mitään merkitystä.

Ketkä nostavat sen esiin?

Kuulen jatkuvasti naisten väittävän kuinka sivullisia haittaa se ja se.

Mutta koskaan en ole kuullut niiden sivullisten oikeasti häiriintyvän jostain tuollaisesta. Tuo "mitä ne muut nyt ajattelevat" taitaa siis olla naisen omassa neuroottisessa mielessä.

Vierailija
78/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäin ja SUURIN mies jonka tiedän, on 170cm pitkä.

Volodymyr Zelenskyi❤️

Vierailija
79/92 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä nostavat sen esiin?

Kuulen jatkuvasti naisten väittävän kuinka sivullisia haittaa se ja se.

Mutta koskaan en ole kuullut niiden sivullisten oikeasti häiriintyvän jostain tuollaisesta. Tuo "mitä ne muut nyt ajattelevat" taitaa siis olla naisen omassa neuroottisessa mielessä.

Kas kummaa kun on olemassa miehiä, jotka kieltävät naisiaan käyttämästä korkkareita, jos nämä olisivat silloin heitä pidempiä. Ja onpa noita miehiä muutenkin näkynyt, jotka kertovat etteivät halua pitkää naista. Muiden mielipiteiden pelosta siinäkin on kyse.

Vierailija
80/92 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm pituus ei ole lainkaan huono mut se vasta huonoa on jos suomalainen mies joutuu tyytymään siiderivalaaseen, joita Suomi on täynnä.