Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä teillä alkoi kivut ja kolotukset?

Vierailija
23.04.2022 |

Onko teillä jokin pysyvä vaiva kropassa, joka on tullut ns. iän myötä tai pitkäaikaisesta rasituksesta? Millainen vaiva ja missä iässä alkoi?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, ei mitään.

Rouva 68v

Vierailija
2/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten, mutta hävisivät lisäämällä liikuntaa, parantamalla ruokavaliota ja nukkumalla vähintään 7 tuntia yössä. Vaihdevuodet eivät ole alkaneet.

50 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni on ollut yhtä tuskaa ja kärsimystä.

Vierailija
4/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mullakaan...en käytä edes mitään lääkkeitä.

Liikun päivittäin 3-5 tuntia, kouran kanssa ja pihatöissä.

Vierivä kivi ei sammaloidu😉

Vierailija
5/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein muuta, kuin raajojen jäykkyyttä aamulla. Niin ja polvea juilii, jos tekee askelkyykkyjä. Ilmeisesti jonkinasteisena nivelrikkoa havaittavissa. Mutta näillä mennään. N 52.

Vierailija
6/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 65, eläkeläisnainen.

Vierailija
7/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää liikeradat kunnossa. Lihasvoimaa ja kävelyä voimien mukaan päivittäin. Kroppa kiittää.

Vierailija
8/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on silleen ettei näy naapuriin kun kouran kanssa teet "puutarhatöitä" 

Vierailija
9/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmissakymmenissä sen ikänsä alkaa tajuta, neljissäkymmenissä sen alkaa tuntea kehossa.

Vierailija
10/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikäriippuvainen.

Ei jatkuvaa kipua tai ilmoituksia. Harvoin mitään satunnaisiakaan. Olen aktiivinen monessa mielessä, liikun laaja-alaisesti ympäri vuoden.

M65+

Vierailija
11/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 v , yksi nivel ilmoittaa itsestään.

Vierailija
12/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä. 69 vuotta .treenaa ja syö hyvin.

Vierailija
13/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän ajan on särkenyt. Nyt olen reilu 50v ja alkaa kivut olla sitä luokkaa, että Hollannin reissu käy mielessä aika ajoin.

Vierailija
14/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienetkin ravintoainepuutokset alkoivat tuntua kunnolla n. 40v ja varmaan jo 32v. Kaikenlaista vitamiinia ja ravintoa pitää yrittää saada kurkusta alas. Sekä kävelylenkit.

Vierailija
15/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikäriippuvainen.

Ei jatkuvaa kipua tai ilmoituksia. Harvoin mitään satunnaisiakaan. Olen aktiivinen monessa mielessä, liikun laaja-alaisesti ympäri vuoden.

M65+

Järkyttävä tämä autocorrect, kerran jo korjattu ja palautettu, ja tämä uudelleen vänkää jotain muuta kuin mitä kirjoitan.

Ei jatkuvaa kipua tai ilmoituksia, pitäisi olla: Ei jatkuvaa kipua tai kolotuksia.

Vierailija
16/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ischias vaivasi ollessani 25-50v epäsäännöllisen säännöllisesti ( luulin olevani korvaamaton ja en juuri koskaan siitä saikulla). Noin täytettyäni 50 ei ole lolottanut tai vaivannut mikään paikka ja nyt olen 74v Juur tulin 4 km:n reippaalta lenkiltä. Ihanaa!

Syön tavallista ,mutta terveellistä kotiruokaa ja nautin D3; c, B-vitaa, foolihappoa ,K2, lysi kalaöljyä, ja e-vitam+ vehnänalkioöljykapselita sekä kalsiumia

Näitä säännöllisen epäsäännöllisesti ,ei liikaa ja pidän taukoja. Elämä on leppoisaa , mikään homma ei rasita. Olen normaalipainoinen ollut aina.

Vierailija
17/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

34vuotiaana sytostaattihoidon jälkeen. Pahimmat jumit pysyy kurissa glukosamiini-lisällä.

Vierailija
18/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotiaana alkoi ..sitä ennen ei ollut mitään ongelmaa paitsi krapula silloin tällöin.

Jätin alkoholin 45 vuotiaana ja kului pari kuukautta alkoi kaikkia paikkoja särkemään oudosti ja sitä se sitten on joka päivä.Kaikki on tutkittu ,kuvattu ,otettu labraa ym ym . 

Lääkäriin ja lääkäriin ..ainoastaan fibro on "löydetty" on sehän on jo "kiva "ongelma yksistään.

Sen lisäksi migreeni joka pahenee stressin myötä ja ..

luulen että kohta alan juomaan taas alkoholia -5 vuotta ollut täysin raitis.

Juu,harrastan liikuntaa ja olen normaalipainoinen.

Vierailija
19/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 30v sain hiirikäden, joka aina välillä äityy kummittelemaan jännetupen tulehduksena eri työssä.

Useisiin niveliin on alkanut sattumaan n. 45v iästä lähtien(peukalon ja isovarpaan tyvi, oikea polvi).

Sydämen rytmihäiriöt alkoivat n. 40-vuotiaana.

Vierailija
20/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiaana diagnosoitiin migreeni. 14-vuotiaana alkoi pahat kuukautiskivut, mitkä diagnosoitiin päälle parikymppisenä pahaksi endometrioosiksi.

Nyt hiukan päälle nelikymppisenä ihmettelen, jos tulee yhtäkkiä kivuton päivä. Se ehtii säikäyttää ja huolestuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi